sobota, 6 sierpnia 2011

Hean - Stay On eyeshadow base

Ze wszystkich kosmetyków, które dostałam od firmy Hean do przetestowania - bazę lubię najbardziej, albo przynajmniej jest na równi z innymi ulubieńcami.

Bazę dostajemy w zakręcanym słoiczku, opakowanie jest moim zdaniem w porządku. Bazy jest aż 14g, to sporo! Ma milutką, super kremową konsystencję więc już tym sposobem zebrała u mnie wielki plus (miałam już dość okropnej w konsystencji bazy Virtual). Świetnie się rozprowadza, naprawdę pod względem konsystencji to dla mnie ideał:). Ma biało-różowy kolor, ale na powiece jest przezroczysta. Nie przepadam za jej zapachem, kojarzy mi się z zapachem wosku w tanich świeczkach, albo bardziej bezpośrednio - zniczach ;).
Cienie na bazie mają zdecydowanie mocniejszy kolor, do jasnych kolorów jest niezastąpiona. Nadaje się do cieni sypkich i prasowanych, świetnie zwiększa przyczepność cieni, dzięki czemu nie osypuja się tak.

I przede wszystkim cienie na bazie są nie do zdarcia. Ja mam nieproblematyczne powieki, wiec nie wiem jak by sie spisywała na tych naprawdę tłustych. Ale na wszystkich osobach ,które malowałam spisywała się super. Ja ją bardzo lubię, używam pod każde cienie. Szczerze polecam!




Cienie bez bazy i z bazą - światło dzienne

Cienie bez bazy i z bazą - lampa błyskowa
Bazę można kupić np. w sklepie internetowym Hean. Kosztuje 10.49 zł.

Plusy:
-tania
-świetnie podbija kolory cieni
-poprawia przyczepność cieni
-cienie trzymają się na bazie cały dzień
-świetna kremowa konsystencja
-opakowanie bez zarzutu

Minusy:
-jak dla mnie zapach
-słaba dostępność

Podsumowując, naprawdę polecam!

Ten produkt został mi wysłany do recenzji ale nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię.

31 komentarzy:

  1. Mam tą bazę i ją uwielbiam ;) Jest cudowna! ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tak słabo dostępna... na zamówienia z hean aktualnie nie mam potrzeby. może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię zapach zniczy. Szkoda że kupiłam bazę Virtuala, bo mnie wnerwia swoją konsystencją, no ale przynajmniej dobrze działa. Jak mi się skończy to kupię bazę z Hean

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem z niej bardzo zadowolona. Na pewno bardziej niż z "tępej" bazy Virtuala. Jednak jestem posiadaczką baaaardzo tłustych powiek i baza z Hean nie zawsze sobie z nimi radzi. Mimo to jest to moje KWC, bo konsystencja, aplikacja i działanie są naprawdę przyzwoite. Szczególnie za tak niską cenę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pozytywna opinia na temat tej bazy, chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również ją posiadam i uwielbiam jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ją na wish-liście, utwierdziłaś mnie w tym swoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię tą bazę najbardziej ze wszystkich kosmetyków Hean.

    OdpowiedzUsuń
  9. na początku nie zwracałam na nią uwagi, ale po tylu recenzjach mam coraz większą ochotę się z nią zapoznać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się skuszę.
    Zapraszam do mnie: nataliauzdowska.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ją w końcu kupić :) Tylko u mnie ciężko z dostępnością marki Hean :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny sobie chwalą ta bazę, jak nie dostanę jej w sklepie w moim mieście to zamówię, bo mi się czasem cienie rolują... ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że się w końcu na nią skuszę, bo tylu świetnych recenzjach... ;) poza tym brakuje mi bazy, która typowo podbija kolor cieni, osobiście używam elfowej i ona raczej nie robi tego w spektakularny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wypróbować tą bazę pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. chcialabym ja dostac, ale cos czuje, ze dostane same lakiery, a ich nie lubie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe czy zastąpiłaby moja lumenke

    OdpowiedzUsuń
  17. a właśnie zastanawiałam się nad współpracą z tą firmą, ale chyba poczekam aż mama przyzwyczai się do tego, że się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie też bym ją chciała, a nigdzie jej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jej nigdzie nie widziałam, słaba dostępność tych kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kiedyś wypróbuję, jak będzie dostępna, bo trudno znaleźć tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie z bazą wyglądają dużo lepiej;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopisuję się do fanek tej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest nie droga i fajna;) chyba sobie ją zamówię;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tylko wykończę Virtuala, na pewno kupię tą bazę, już kiedyś miałam okazję skorzystać z testera i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O widzisz, a ja mam zupełnie odmienne zdanie na temat tej bazy... Recenzja jest na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam, kupiłam bo wszyscy chwalili, uzywam jej tak automatycznie że nawet sie nie zastanawiam - dobra, zła... wazne że jest ;) hehe Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń