niedziela, 28 sierpnia 2011

Kilka makijazy :)

Dzis pokaze Wam trzy makijaze, nie do konca przemyslane, malowane tak zeby troche pocwiczyc:).

Wszystkie uwagi mile widziane:)



Moje pierwsze starcie z panterka, dlatego wyszla troche koslawo;). Nastepnym razem uzyje tez czegos innego do malowania (kontorowka do ust i korektor to nie byl dobry pomysl:D).



Tutaj taki zwykly dzienny makijaz w brazach. Lubie takie makijaze na kims, sama srednio sie w nich czuje.



I calkowity eksperyment;).

Dajcie znac w komentarzach czy taka "wrzutka" kilku makijazy na raz Wam sie podoba, czy wolicie makijaze  pojedynczy, czy krok po kroku?

89 komentarzy:

  1. mi się bardzo podobaja wszystkie makijaze ;DDD ten srodkowy jest taki codzienny a pierwszy i trzeci po prostu idelany na impreze 0o

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają takie posty z zestawieniem różnych makijaży :) wtedy widać wszechstronność autora ;)

    ten ostatni makijaż świetnie podkreśla kolor, czy raczej kolory Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie, że umiesciłaś kilka makiajzy. Dla mnie najlepszy jest środkowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi śliczny, pierwszy - rewelacja, ale faktycznie panterkę lepiej zrobić czymś innym :) Trzeci to dla mnie trochę za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, piękny, piękny gold&brown :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni świetny !! nie pomyślałabym o takim połączeniu kolorów ;)
    makijaże kpk są fajne ale takie wrzutki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa panterka, ostatni mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. za każdym razem jak wrzucasz makijaż z kreską jestem pod wrażeniem twoich umiejętności w jej malowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 makijaż bardzo mi się podoba! w ogóle wszystkie są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten w brązach bardzo mi się podoba, lubię takie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż panterka jest idealny :) Nie wiem co Ty od niej chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy świetny - dla różu i panterki jestem zdecydowanie na tak :) ten w odcieniach brązu również piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba ostatni makijaż :)
    I wybieram opcję krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! Panterka ekstra ci wyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się pomysł na post 'wrzutkę' :)
    Ostatni makijaż - piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. krecha w makijazu z panterką powala! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni makijaż przepiękny ... chyba znalazłam inspirację na jutrzejszą imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bezapelacyjnie zakochana w pierwszym! :D Mogę do Ciebie natychmiast przyjechać żebyś mi taki zrobiła? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dwa ostatnie makijaże bardzo mi sie podobają! a panterka - w tym kolorze jakoś mi się nie podoba, nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi się najbardziej podoba drugi makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja chyba nie przestanę Cie chwalić ;) jak nie paznokcie to makijaż cudowny ;D

    ciesze się, ze mój post się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten złoty najbardziej mi się podooba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszze dwa najbardziej mi się podobają. Ale i tak czy siak, technika mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się taki post zbiorczy z kilkoma makijażami. Można zmienić to w zabawę i urządzić głosowanie - pojawi się step makeupu, który dostanie najwięcej głosów w komentarzach (:

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chyba jednak wolę każdy makijaz osobno z dokładniejszym opisem wykonania, albo chociaż spisem kosmetyków.;) A makijaże jak zawsze cudne! jak będę miała chwilę czasu to chetnie zrobiłabym swoją wersję rózowej pantery, albo tego granatowo zółtego, o ile nie masz nic przeciwko.;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatni jest przecudny! Osobiście wolę krok po kroku, bo bardzo lubię Twoje stepiki. Z drugiej strony tak możemy podziwiać więcej Twoich fantazyjnych dzieł. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie fajne, ale środkowy najlepszy - choć ja też rzadko noszę brązy ;) Podoba mi się taka wrzutka kilku makijaży na raz, choć super by było jakbyś potem dodawała do nich step-by-step.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten pierwszy jest rewelacyjny :)!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudeńka :D Kreska w panterce jest boska, ale najbardziej mi się podoba ostatni, przez to niecodzienne połączenie kolorów :D
    Podobają mi się posty z kilkoma makijażami, ale chciałabym jeszcze do tego krok po kroku :P
    Zdjęcia oczu robisz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są świetne i nawet nie umiem stwierdzić, który podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatni makijaż jest świetny, może sama spróbuję zrobić coś podobnego jak będę miała czas. Tylko nie mam takiego żółtego cienia...;(
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne!

    A mi się nawet nie chce podkładu nakładać... :)

    Oświadczam, że mam zamiar oglądać Twoje make-upy niezależnie od tego czy będą w notkach pojedyńczo czy zbiorczo... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie super :D Ale panterka naj, naj :D

    OdpowiedzUsuń
  34. 2 jest w 'moich' kolorach ;d chociaż pewnie darowałabym sobie kreskę ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie jak Gold&Brown.Piękny, dopracowany i jak Ty takie super zdjęcia robisz?

    OdpowiedzUsuń
  36. Straszliwie podoba mi się pierwsza i druga wersja; zdjęcia są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  37. wiesz co myślę o Twoich makijażach - wszystkie lubię baaardzo :) ale jeśli miałabym wybierać, to pierwszy rządzi. Niby panterka, niby różowo, ale da się w nim wyjść na ulicę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedawno trafiłam na tego bloga i jestem pod dużym wrażeniem:) Będę obserwowała:)

    Taka drobna sugestia co do pierwszego makijażu- chyba lepiej byłoby w innych kolorach. Ten róż wywołuje u mnie skojarzenia z bąblami, jakimś poparzeniem. W pierwszej chwili myślałam, że to tylko różowy cień i stało ci się coś w powiekę. Dopiero po chwili zorientowałam się, że to wzór panterki.
    A reszta super. Chociaż ciekawe jakby ten ostatni wyglądał z czarną kreską:)

    /Monia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW!
    Gold&Brown.. powalił mnie..niby prosty, ale dla mnie blondynki :) idealny:)
    ale ta pantera mrrr :D świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne ! Różowa panterka jest po prostu niesamowita ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się podoba taka opcja, można roić głosowanie który makijaż pokazać w stepie :) Więc ja proszę o step nr 1 i 2, cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana! Uwielbiam Twoje makijaże, odwzorowujesz moje myśli. ;)) Wszystkie są piękne i kompletnie inne od siebie! Możesz mi powiedzieć czy tą panterkę da się nosić na dzień? Napewno, któregoś spróbuje! Oczywiście jeśli pozwolisz...
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak na pierwszy raz, to pantera wyszła całkiem, całkiem, choć mi bardziej przypomina całuśne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się pierwszy i drugi makijaż. Drugi bardziej na co dzień, ale pierwszy...bajka...od okazji!CUDEŃKA!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie piękne, ale środkowy.. niesamowityy!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. super obrysowane oko w pierwszym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładne makijaże,
    ja bardzo lubię jak wrzucasz makijaże krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. panterka jest zachwycająca;) świetny pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne makijaże :)

    Jestem ciekawa jak zrobiłaś panterkę za pomocą konturówki do ust i korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki z aodpowiedź dot. Essece Undead.Gdyby nikt się nie zgłosił,to ja jestem chętna.Pamiętaj o mnie,w razie czego. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. krok po kroku jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  52. Panterka i gold wymiatają!

    a ja bym chciała zobaczyć Twoje paznokcie we frenczu, ale rozumiem, jak to jest czuć się z czymś źle:)

    OdpowiedzUsuń
  53. pierwszy i ostatni <3 ale drugi też fajny :D
    śliczne są!:))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Nagordą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie miałam tych piątek, choć cholernie mnie kuszą :>.
    Nie wiem czy widziałaś posta BRUNETTE'S HEART, ona pokazywała swatche http://brunettesheart.blogspot.com/2011/04/kosmetyki-wibo-witajcie-kochane-dzisiaj_19.html

    Niezła pigmentacja na mokro :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Różowa pantera jest przepiękna! genialne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gold&Brown o mój faworyt :)
    Może wrzucaj tak i potem jak któryś bardzo się spodoba będziesz robić stepik ? to moja propozycja w tej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Haha dokładnie masz rację :D. Tu już chyba nie ma co komentować, wszyscy mają te kosmetyki i kochają :D.

    Właśnie o to chodzi... Bo co prawda te 10 zł to na prawdę nie jest dużo za 5-tkę cieni o takiej pigmentacji, ale kupować kolejne cienie... Ja jestem uzależniona od produktów do oczu i ust. W ogóle makijażówka to dla mnie obsesja :<. Trochę zboczyłam z tematu, ale generalnie skończy się u mnie tym, tak jak pisałaś, ze przy przypływie gotówki też kupię te cienie Lovely ;).

    Tak to już z nami bywa :D.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy i drugi są wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne szczególnie Golg & Brown Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  60. 2 makijaż najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. wszystkie mi się podobają :D myślę że taka wrzutka jest ok :) ale krok po kroku musi być :D szczególnie tego drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten pierwszy makijaż to naprawdę ciekawy pomysł. Bardzo mi się podoba. Ten środkowy jest cudowny - lubię te kolory. Ten ostatni tez jest ciekawy, ale z tych trzech podoba mi się najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  63. rewelacja :O makijaż w brązach jest piękny!!! a pantera super na imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. cudeńka :) kochana zdradź mi jak ty robisz tak piękne kreski?

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja nie mogę oczom uwierzyć jak oglądam twoje makijaże. Czysta artystka! Fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  66. no i znów mnie zabiłaś;d
    u mnie zdjecia z gali

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne makijaże najbardziej podoba mi sie 1 zapraszam do mnie http://wariatki2-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję! Mam zawsze problem z prezentacją makijaży, bo oko mam takie jakieś dziwne, że jak tylko je otworze (nawet nie koniecznie szeroko) to zupełnie nie widać makijażu. :P

    OdpowiedzUsuń
  69. mój faworyt to Gold&Brown :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pierwszym makijażem jestem wprost zauroczona!! :) Choć wszystkie są super :)!

    OdpowiedzUsuń
  71. Strasznie podobają mi się Twoje pomysły na makijaże. Niektóre wyglądają wprost genialnie na Twoich oczkach. :D
    Jak dla mnie najlepszy jest środkowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkie super :D Przepięknie prezentuje się tęczówka Twoich oczu,no cudo po prostu O_O

    OdpowiedzUsuń
  73. ooo jaaaa.... [chwila na zebranie szczęki z podłogi] wszystkie 3 superowe, ostatni chyba najbardziej mi się podoba, choć panterka i ten w brązach też cudo :D

    ja nie mam nic przeciwko takim wrzutkom kilku makijaży na raz - i tak wszystkie będę oglądać z podziwem :)

    OdpowiedzUsuń
  74. super!!! różowa pantera to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  75. fajny post, bardzo mi się podobają. panterka jest bardzo konkretna - nie koniecznie kręci mnie róż ale OK :) no i ostatni - spadająca gwiazda... piękny!

    OdpowiedzUsuń