czwartek, 4 sierpnia 2011

Lipcowe zakupy

Uwielbiam się chwalić zakupami i uwielbiam oglądać zakupy innych:D! Pokażę wszystko to co przybyło mi w lipcu.

Na pierwszy rzut obiecana wczorajsza Biedronka!

BeBeauty Peeling do ciała borówka
BeBeauty Peeling do ciała winogrono

Wyglądają jak mus owocowy:). Winogronowy bardzo ładnie pachnie (drugiego nie chciałam otwierać). Kusiła jeszcze wersja mango..
7,99zł
 BeBeauty Odżywcze masło do ciała Afryka
 BeBeauty Wygładzające masło do ciała Azja

Chyba nie muszę pisać, że kusiła też Brazylia. To był główny cel wyprawy, bo bardzo lubię moje masło Lemon. Otworzyłam Afrykę, masło jest o wiele rzadsze niż Lemon. Ma cuuudowny zapach:).
7,99zł

BeBeauty Wygładzające serum do rąk Green Nature

Z tego co widzę to chyba najzwyklejszy krem do rąk o lekkiej konsystencji, ciekawa jestem jak się będzie sprawował.
4,99zł












 Maseczka oczyszczająca BeBeauty

Narazie użyłam dwa razy, wstępnie jestem zadowolona, ale jeszcze nie czas na wydawanie opinii. Jest strasznie śliska, szczególnie podczas zmywania i nakładania.
5,99zł
 Mydełko glicerynowe Kokos&Ananas BeBeauty

Kokos i ananas? Musiałam je kupić:). Pachnie bardzo przyjemnie, z jednej strony pełni funkcję masażera, a kosztowało 1,99zł.
 Kobo Lash Modeling Mascara
 Kobo Long Lasting Gloss Shine błyszczyk - Juicy  Watermelon
 Kobo pomadka Extreme Gloss - Rosewood
 Kobo błyszczyk Colour Glossy Lips - Party

Przybyło mi także trochę kosmetyków Kobo, jak narazie ze wszystkich jestem zadowolona. Chyba najbardziej podoba mi się tusz i ciekawy odcień błyszczyka w słoiczku "Party".
 
 YSL Rouge Volupte - Forbidden Burgundy

Wiecie, że jestem szminkomaniaczką...strasznie chciałam mieć jakąś szminkę z tej swoją drogą znanej serii YSL..a szczególnie chodził za mną odcień Forbidden Burgundy (idealna borówka). Wielokrotnie je oglądałam w drogeriach, opakowanie jeszcze dodatkowo kusiło ale cena zniechęcała. Miałam jednak szczęście, bo akurat ten mój wymarzony odcień został przeceniony ostatnio w Sephorze na 85 zł. I mam to cudo!!!









 Sleek Curacao Palette
 Sleek Oh So Special! Palette

Curacao już recenzowałam, a Oh So Special! czeka na swoją kolej, mimo że recenzji i zdjęć w internecie jest i tak sporo:). Obie paletki są cudne!
Za kazdą zapłaciłam tak jak wszędzie niecałe 30zł.
 Compact Powder CCUK (Constance Carroll) - Tea  Rose
 Collection 2000 Dazzle Me! sypkie cienie -  Tinkerbell oraz Lustrous

Puder dostałam jako gratis do zamówienia na paatal.pl ,do Sleekowych paletek dorzuciłam dwa pigmenty, bo kosztowały po złotówce...
Puder ma ciemny jak dla mnie odcień, ale znalazł idealne zastosowanie jako lekki bronzer do modelowania twarzy:). Cieni jeszcze nie zdązyłam użyć.
 Maybelline Color Sensational - 740 Sunset  Diamonds

Szminkę wygrałam u Kasi, na pierwszy rzut oka zupełnie nie mój kolor, ale okazało się,że potrafi wyglądać twarzowo, do letnich makijaży będzie super:).
 Wibo Rose Touch - Różany cień do powiek  Sunny  Apricot
 Wibo Rose Touch - Chabrowy eye-liner 

Widzicie te opakowania? Wiem, że niektórzy uważają je za kiczowate, ale dla mnie są przecudowne!
Cienie są perłowe, mają lekką pigmentację, będą fajne na wiosnę. I naprawdę pachną różami:).
Linerek ma cudowny kolor, ale jest wodnisty...jednak będę się z nim męczyć dla tego odcienia.
 Virtual Trio Baked Eyeshadow 94
 Virtual Full Screen Mascara 
 Virtual błyszczyk Maxi Brilliant 12

Wygrałam je w pazurkowym konkursie u Pauliny. Tusz nieotwierany, bo mam w użyciu inne, błyszczyk jest naprawdę świetny - jak na taki jasny odcień daje dość mocny kolor. Wypiekane cienie czuję, że będą dobre na zimę, bo teraz sięgam po cieplejsze lub weselsze kolorki.





 Essence Sun Club gel eyeliner BBC All Night  Blue

Już pokazywałam Wam ten limitowany linerek:). Ma świetny kolor i ogólnie po pierwszych testach jak najbardziej mi podchodzi.
 Alterra dezodorant w sprayu jojoba i szałwia

Kupiłam go żeby dać skórze czasem odpocząć od Blokera z Ziaji. Jestem nim oczarowana...sama nie wiem dlaczego. Bo ochrona jest raczej słaba, napewno nie sprawdza się przy wysokich temperaturach, ale mi wystarcza kiedy nie mamy upałów. Ma na moje niewprawione oko świetny skład jak na dezodorant. I pachnie - bosko! Strasznie miła odmiana jak chodzi o zapach, miałam już dość dezodorantów zalatujących chemią.
Zapłaciłam za niego poniżej 10zł w promocji.
 Isana plastry do depilacji

Wosk, jak wosk, ja nie widzę większych różnic między plastrami ;).
 Maseczki z Bielendy i nie tylko, dostałam je od Basi  :*. Recenzja tych maseczek będzie zbiorowa.
 Landbis Eyemax Black Power Liner

Liner w pisaku, dostałam do testów od kkcenterhk.com .Recenzja wkrótce :).











 Sensique limitowane lakiery Summer 2011 

Od lewej: Candyfloss, Sea Breeze (już pokazywałam na pazurkach), Sky Blue, Deep Sea, Sea Green, Drink with lime, Sunny Sparkle, Amber Beach.

Piękne..wszystkie piękne!
 Lm Best Sence - 48
 Kobo - Coral
 Essence MD - Cool and the gang 
Essence Sun Club - BBC Golden Sands
Virtual Vinyl Mania - Red Hot
Colour Alike Q - Mechaniczna Pomarańcza
Essence Stampy Polish - Stamp Me! Silver










Ciuchowe zakupy:

Bluzka z lumpexu, niestety nie miałam nigdzie sensowego miejsca żeby zrobić zdjęcia w całości, dlatego tak po kawałku. Zapłaciłam za nią 14zl, bardzo podoba mi się ten wzór w gwiazdki, będę ją nosić jak się zrobi trochę zimniej do czarnych rurek:). Ma wiązanie zamiast kołnierzyka, jest luźna i ma fajne wąskie mankiety. 




Spódniczna z Zary, zapłaciłam za nią 49zł, z przeceny. Strasznie mi się podoba, jest mocno rozkloszowana i uwielbiam panterkę! Jestem baardzo zadowolona z zakupu :D.



Bluzka z Zary, też z przeceny, kosztowała jakoś niecałe 30 zł. Wyszła jakoś nie za zgrabnie na zdjęciu. Ma egzotyczny kolor jak dla mnie (brązów u mnie nie uświadczy raczej).



Macie coś z tych kosmetyków? A może chcielibyście o którymś z nich przeczytać? Jestem ciekawa Waszych opinii:).
  

81 komentarzy:

  1. Dużo tego :D :D najbardziej mi się podoba ten eyeliner z essence - ten kolor jest przeboski! i mam wielką ochotę na paletkę Curacao póki jeszcze są, ale nie wiem, czy będę mogła sobie pozwolić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooww...sporo tego ;) Cudowna spódniczka! ;D Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zakupy, szybciutko pokazuj Forbidden Burgundy! Ma piękne opakowanie, kolor też wygląda na cudowny :)
    Jestem też ciekawa Twoich makijaży z paletki OSS, mimo, że tyle ich w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ładnie się obkupiłaś, pozazdrościć :D. A ja chyba z kolei kupię ten peeling o zapachu mango :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam czytać o zakupach!!! i się nimi chwalić. ja jestem ciekawa tego lakieru z Kobo na paznokciach i maskary z tejże firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka i spódnica genialne, zakupy też bardzo fajne :) Z chęcią zobaczę recenzję lakieru Cool and the gang Essence.

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam na blogu Ewwwy, że specjalnie zostawiła ten chabrowy eyeliner z Wibo niedokręcony na kilka godzin i jej trochę zgęstniał :) zawsze to jakiś sposób ;)

    fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tego duzo!
    Ja kupiłam na razie peeling winogronowy- dla mnie niezbyt ładnie pachnie ;/ Mam ochotę na inne wersje zapachowe, wszystkie masełka, ale w szzcególności na mydełko! ^^ Kupię, jak bedę w Biedronce bez rodziny (oni nie akceptują moich nadmiernych zakupów ;p).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, piękne lakiery!:) I ten kolor chabrowego eyelinera, cudowny... Mam pytanie, ten eyeliner z essence to jest w słoiczku? Być może jestem zacofana, ale jestem ciekawa jak się go aplikuje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lakiery z Sensique i puder CCUK, ale niedługo poleci on do Mariota :D u mnie ma on strasznie jasny kolor, a jest w tym samym odcieniu :D
    Jestem strasznie ciekawa recenzji Biedronkowych zdobyczy i oczywiście Oh So Special :)
    Wszelkie lakiery też będą mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa zazdroszczę chyba wszystkiego!:p a najbardziej chcę zobaczyć różany eyeliner z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy :) mmm... jak Ci się znudzi ta bluzka w gwiazdki, wiesz gdzie mnie szukać ;)

    btw. może masz jakiś pomysł, jaki makijaż będzie pasował do moich nowych płomienno rudych włosów? póki co, jestem w kropce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się obkupiłaś! trzeba karmic swoje uzaleznienie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. również uwielbiam czytać o zakupach. akurat kupiłam peeling borówkowy i krem do rąk tylko ten drugi :P i miałam ochotę na masło, niestety osoba z którą byłam na zakupach skutecznie mnie odwiodła od zakupu masła i jeszcze zakupiłam sobie szufladki po raz 2. na resztę kolorówki i lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  15. duuuże zakupy ;) z biedronki mam peeling winogrono, oraz mango i jednak mango ładniej pachnie ;) a masło mam brazylię, teraz mnie kusi jeszcze afryka. kiedy ja to zużyję? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wariatka:D!
    Aż się muszę przyjrzeć tym kosmetykom jak będę w Biedronce..:>
    Będę czekać na recenzję tuszu z Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego :) U mnie aż tak dużo chyba nie ma ;) Jutro wrzucę post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy te masła i peelingi są w Biedronce w stałej ofercie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezłe zakupy :D A myślałam że to ja ostatnio poszalałam haha :D Zdetronizowałaś mnie ;)))

    Ciekawa jestem tej maseczki, wczoraj w swojej biedronce jej nie znalazłam, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszalałaś. Biedronkowe rzeczy podobają mi się strasznie, podobnie jak opakowania kosmetyków Kobo. Najbardziej zazdroszczę Ci szminki YSL <3.

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG! Ale kasy wydałaś ;) Ale ja muszę skoczyć do biedronki po te masła. Mam totalną fazę na masełka! Bez jaj. Obecnie zachwycam się czarną oliwką z Bielendy. Jest na prawdę wspaniale masełkowa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo tego ,ja też chyba wybiore sie do biedronki;

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ale zakupy !!! Jak tylko wpadnę do Biedronki to musze kupić coś z tych nowych produktów z BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak oceniasz granatowy liner z WIBO? Miałaś doświadczenie z czarnym ze stałej oferty? Są podobne czy któryś lepszy/gorszy?

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna spódnica, z niecierpliwością czekam na recenzje maseczki BeBeauty poszukuje czegoś oczyszczającego i skutecznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. witaj w świecie zakupoholizmu :-D hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie fajne zakupy! :) wow!:D bardzo podoba mi się spódniczka w panterke:) A za takimi peelingami w Biedronce na pewno się rozjerzę ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakupy świetne, chyba każda z nas to ubóstwia:) Podoba mi się bluzka w gwiazdki-jest b.oryginalna. Czekam na recenzje kosmetyków kobo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, dużo tego,nawet bardzo dużo:) Akurat nie otworzyłaś z Biedronki tego co i ja kupiłam:P Mają mydło kokosowe? Dobrze wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zakupy, ja też uwielbiam oglądać czyjeś zakupy :D
    pokazuj szminkę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie dużo tych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z tych szminek YSL mam chyba 3 kolory upatrzone, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaszalałaś z zakupami! Fajnie, że teraz w Biedronce jest tak sporo promocji na kosmetyki. Piękny kolor szminki z YSL, ja puki co mam tylko jedną szminkę z 'wyżej półki' mianowicie czerwoną z Coco Chanel, tak to reszta poniżej 30zł :) Ciągle nie mogę się zdecydować jaką paletkę z Sleeka wybrać. Na Paatal jest tyle rodzajów, a każda zawiera niesamowite kolory... Najbardziej interesuje mnie ta z limitowanej edycji Caribbean - Curacao, choć widziałam, że wkrótce będzie dostępna NUDE, która również wydaje się być wspaniała... No nic jeszcze pomyślę nad tym :) Nie lubię eyelinerów z 'pędzelkiem'. Wolę zdecydowanie w słoiczku :) Bardzo podoba mi się nowa limitowana seria z Wibo. Ładne opakowania, ja mam lakier do paznokci i póki co jest jak najbardziej ok. W Rossmanie niestety nie ma lakierów z Sensique, szkoda bo kolory są bardzo ładne! Bardzo podoba mi się spódniczka w panterkę z Zary. Ja tam rzadko bywam, ze względu na ceny... Wolę zwykłe butiki w centrum miasta...

    OdpowiedzUsuń
  34. Woww, ale zakupy! A mam pytanie jeszcze- stosowałaś może plastry z Veet? Ponieważ skusiłabym się na te z Isany, ale nie wiem czy będą takie same, czy czymś się różnią..

    OdpowiedzUsuń
  35. Na brodę Merlina! No i jak mam oszczędzać? Aktualnie mam jakieś 50 zł, a ty tu kusisz masełkiem i peelingiem, paletką, lakierami... Chyba zacznę żebrać z karteczką "pomóż kosmetoholiczce"... :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie wróciłam z Biedronki, kupiłam ten borówkowy peeling - pachnie cudownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogromne zakupy :D Pododba mi się kilka lakierów i paletka OSS ;) Ale resztą też bym nie pogardziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. super rzeczy! Chętnie bym zobaczyła swatche pozostałych lakierów do paznokci z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten lakier Kobo to bardzo łądny odcień, zanim kupie poczekam aż coś o nim napiszesz, antyperspirant nieżle się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódniczka sliczna a ta pomadka intryguje

    OdpowiedzUsuń
  41. Mówisz-masz. Sesja włosowa specjalnie dla Ciebie właśnie zawisła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. łoooooooooo....
    ja chciałabym zobaczyć efekt, jaki daje maskara KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  43. OMG jak zobaczyłam to pierwsze zdj w pulpicie
    nawigacyjnym to od razu otworzyłąm ten post jako pierwszy ;p
    a powiesz mi kochana czy zdołasz zużyć te wszystkie lakiery? :) ciekawi mnie czy może komuś oddasz aby też się pocieszył, czy może sama zdążysz to uzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Troszkę tego jest!:D
    Na eyeliner Wibo znalazlam sposob-wystarczy go niedokrecic i zostawic tak na kilka godzin. Od razu zrobił sie bardziej gesty:)
    Do Biedronki musze w koncu sie wybrac-jakos zawsze jest mi do niej nie po drodze;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Niezły zbiór jak na jeden miesiąc :) Uwielbiam oglądać czyjeś zakupy. Oczywiście ja jestem ciekawa lakierów. Jeszcze nigdy nie miałam lakieru KOBO i jestem ciekawa czy jest wart 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sporo uzbierałaś:P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. oo ja Cię ale super zakupy!!!wow! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  48. Też się rzuciłam na biedronę ;D Spa Azja pachnie obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam masło Azja i liner z BB :) ciekawe zakupy ciuchowe, no i sporo tych kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moje zakupy chowają się przy Twoich xd

    OdpowiedzUsuń
  51. ahhh te kosmetyki...rozmarzyć się można :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zakupy i łowy z lupeksu :) Co do kosmetyków pewnie jakieś zgapię na pewno eyeliner Wibo z Essence ;> a na dniach lecę do Biedronki! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, w cholerę tego ! :D oddasz mi może połowę ? nie obrazę się :D

    OdpowiedzUsuń
  54. o jaaaa :P to się nazywa shoppinig !

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne zakupy! Spódniczka z Zary przypadła mi baardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. masz czym się pochwalić ;)
    Ale najbardziej moją uwagę przykuł Landbis Eyemax Black Power Liner-czekam na recenzję ;)
    I bluzeczka w gwiazdki cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Maaaatkooo ile towaru :) Najlepsze to paletki i ten żelowy turkusowy eyeliner :))

    OdpowiedzUsuń
  58. łał! Super zakupy. Wolę nie myśleć ile na to wszystko wydałaś pieniędzy ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. no no to porządne zakupy w typ lipcu zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow, wszystko genialne x] ciuszki śliczne, sama bym chętnie na nie napadła, jakbym zobaczyła w sklepie ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. bluzeczka z Zary super!
    a lakiery kupuję na www.orlybeauty.pl lub na targach beauty forum ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  62. BArdzo dziękuję :)
    Aaalee lakierów :D i prześłiczne spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. aaaa, mnostwo tego masz! :) czekam na recenzje wszystkiego :D zwlaszcza Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniałe zakupy!!! :)

    po zobaczeniu Twoich zdjęć peelingów z biedronki zachorowałam na nie:D
    dzisiaj kupiłam 3 :D winogrono, borówkę i mango...są obłedne :)

    jutro chyba polecę jeszcze po masła do ciała.....:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam te paletki Sleek sama mam 9 w swojej kolekcji :)
    Zapraszam również do mnie http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. super zakupy ! palety sleek sa swietne ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. kochana gdzie Ty to wszystko mieścisz?:)
    super zakupy! ja przymierzam się do paletki Sleek Oh So Special;-)

    OdpowiedzUsuń