sobota, 27 sierpnia 2011

Look: Dior Spring Summer 2011

Moj wczorajszy makijaz na szybko i na szybko wrzucony (naprawde minimalna obrobka zdjec). Bardzo podobaly mi sie kolorowe makijaze z letniej kolekcji Christiana Diora i postanowilam jeden odtworzyc w miare moich mozliwosci.

W rzeczywistosci cienie byly bardziej zielone, na zdjeciach wyszly jak po prostu zolte. Nie latwo sie malowalo zoltym neonkiem z paletki Sleek Acid :/. Poza tym ,przy okazji tego makijazu, zorientowalam sie, ze nie posiadam malinowej szminki:D.





TWARZ:
  • podklad Lioele Beyond the Solution
  • puder Vichy Dermablend
  • pod oczy Dermacol
  • odrobina rozu Paese - Paz Krolowej
OCZY:
  • kremowy cien Essence Ballerina Backstage
  • set do brwi Essence
  • zolty i zgnilo zielony cien z paletki Sleek Acid
  • odrobina brazowego matowego cienia z paletki Sleek Storm
  • czarny eyeliner Landbis
  • Kobo Modelling Mascara
USTA:
  • szminka My Secret Smoky Rock z odrobina YSL Rouge Volupte Forbidden Burgundy

A to makijaz, na ktorym sie wzorowalam:):

style.com

61 komentarzy:

  1. Twoje wykonanie o wiele bardziej przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie wyszło lepiej :) Ja nie przepadam za takim makijażem, ale Twój mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. Ten neonowy kolor super wygląda przy twojej tęczówce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy sama bym się zdecydowała na wyjście w takim makijażu, ale u Ciebie wygląda bosko <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy dają po oczach :DDD Ostatnio chodził za mną żółty cień, ale niestety nie mam takowego w kolekcji i musiałam dać sobie spokój.
    Wyglądasz w tym makijażu uroczo, bardzo świeżo, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! żarówa ale w pozytywnym znaczeniu :) ładnie podkreśla Ci tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnemu we wszystkim ładnie. Do tego Twoja perfekcyjność i jest szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale neonki! jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie :) Uwielbiam takie soczyste połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba pomysł na ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już parę razy myślałam o takim makijażu w mega wyrazistym kolorze no i chyba się zdecyduję dzięki temu twojemu pięknemu makijażowi

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne, ale na sobie nie zastosowałabym tego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę! Wyszedł identycznie jak oryginał. Na początku nawet się nie zorientowałam że to 2 inne makijaże. Super! Masz śliczne oczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. odlotowy, do ludzi bym tak nie wyszła, ale dla fanu malowania tak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło naprawdę podobnie!
    Nie masz takiej szminki? No to kolejny powód do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. usta i powieki oddzielnie - ok, ale razem, przepraszam, tragedia...:P Chyba to wina za jasnej szminy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z kosodrzewiną, mi też bardziej podoba się Twoje wykonanie, a zwłaszcza Twoja szinka, wg. mnie lepiej pasuje do tego makijażu.
    beautyandfashion95.blogspot.com
    Zapraszam do mnie, bo napisałam recenzję czekoladowej maseczki z H&M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pasuje Ci taki mejkap :)

    nie masz malinowej szminki, hę? :P

    OdpowiedzUsuń
  19. super Ci wyszedł ten makijaz! Na tą pogodę jest dobry:D

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba będę jadyną, która napisze, że ten makijaż ci nie pasuje, co nie oznacza, że jest nieładny

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor cieni taki wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja wersja mi bardziej przypadła do gustu - taka trochę subtelniesza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj ślicznie!
    Strasznie mi się podoba, no ja może bym zmieniła kolor pomadki na intensywniejszy i troszkę ciemniejszy;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie! Wole Twoją wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo jest to słuszna koncepcja. wszystkie makijaże z tego pokazu są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie bardziej pasuje niż tej modelce na zdjęciu, fajnie go odwzorowałaś:*

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowicie neonowy ;) cudownie w nim wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  28. dość odważne kolory, podoba mi się ten makijaż, ale nie widzę siebie w takim;p :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odważnie, super :D
    Też miałam przejścia z paletką acid, nie jest ona najłatwiejsza w obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny makijaż Kleo :) Jak można nie mieć malinowej szminki?! I ty sie nazywasz szminkomaniaczką?! :D Nie ładnie :P
    Ja też planuje makijaż z żółtym cieniem, niestety ostatnio we Wrocku non stop po 30 stopni i aż sie odechciewa malować...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze mi się podoba, tak tym razem Cię po prostu nie widzę w tym :) Technicznie jak najbardziej ok, ale nie pasuje mi to do Ciebie po prostu ;) Może mocniejsza kreska i sztuczne rzęsy poskromiłyby trochę ten kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie Ci wyszło :) szalejesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta modelka od Diora fatalna! A Ty jak zwykle: szałowo xD:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny makijaż.Odważny. :)

    Muszę trochę ponudzić. :)Czy lakier z Twojej akcji wyprzedażowej ''Essence Undead?'' jest już niedostępny na 100%?Czy ktoś może jednak zrezygnował?

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny makijaż :))))

    Chyba jednak skuszę się na paletkę Acid - poszukuję takiej zółci :) Powiedz mi, jest ona matowa, czy perłowa? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie go odwzorowałaś, bardzo ciekawe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie Ci to wyszło. :) A kolor cienia rzeczywiście dziki. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziekuje za wszystkie komentarze:)

    MalinowaWiosno, jest zarezerwowany wstepnie do wtorku:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślałam żeby też spróbować taki makijaż wykonać ale brak mi odpowiednich kolorków na oczka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje wykonanie jest zdecydowanie lepsze, poza tym jesteś piękniejsza od modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda, że ten cień jest aż tak kłopotliwy w nakładaniu, a już miałam zamiar dla tego żółtka kupić tą paletkę. No nic, szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super, kojarzy mi się z Katy Perry :)

    OdpowiedzUsuń