wtorek, 2 sierpnia 2011

Look: Sunshine

Ostatnio na blogu simply_a_woman widziałam jej świetny makijaż: http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/07/makijaz-w-pomaranczy-turkusie-zoci-i.html. Tak mi się spodobał, że wiedziałam ,że kiedyś go będę musiała odgapić:). Kilka dni temu jak gdzieś wychodziłam zrobiłam trochę podobny makijaż, zdjęcia niestety z firanką ale nie planowałam, że będę robić mu zdjęcia i się spieszyłam...

Moim zdaniem takie połączenie kolorystyczne fajnie podkreśla kolor moich brązowych oczu, ale u simply_a_woman też wyglądał rewelacyjnie przy niebieskim kolorze tęczówek! Sory za moje dwukolorowe włosy ale cały czas zapuszczam naturalny kolor żeby zejść z czerni...








TWARZ:
  • Revlon Colorstay do tłustej/mieszanej Sand Beige
  • prawdopodobnie Complexion Perfection ELF
  • najjaśniejszy Dermacol pod oczy
  • róż MAC A bite of an Apple VV
OCZY:
  •  baza pod cienie Hean Stay On
  • set do brwi Essence
  • eyeliner Essence SC BBC All night Blue
  • cienie z paletki Curacao Sleek
  • tusz Kobo Lash Modeling Mascara
USTA:
  • błyszczyk Avon Sparkle - Rave
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, ale też chętnie poczytam Wasze uwagi:)

***
Przy okazji chciałam się zapytać czy może nie macie pomysłu na nową fryzurę dla mnie?

Jutro rano lecę do Biedronki, kto jeszcze nie wie: od jutra limitowane kosmetyki BeBeauty! Pewnie troche nakupie, ale wyznaczyłam sobie limit bo mam teraz inne wydatki. Ale jakieś masło i peeling napewno będą moje, juz sie doczekać nie moge:D!

Przeżyłam też dzisiaj małe chwile grozy...przygotowywałam makijaż krok po kroku, który wkrótce pokażę tutaj:) z paletką Sleek Curacao i  upusciłam paletkę z dużej wysokości, spadła nie-na-dywan i zaliczyła kaloryfer:/ Byłam pewna ,że czeka mnie prasowanie cieni chciałam tylko sprawdzić w jakiej ilości, a tu wielkie zaskoczenie, cała i zdrowa:D.

76 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo ten kolorwy makijaż :)

    Dobrze, że paletka przeżyła :D

    Ach, już jutrooo :D biedrooonka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż śliczny:) choć bardzo odważny:)

    znam te chwile grozy, gdy coś spadnie i modlę się żeby było całe;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w aktualnej fryzurce :) czarny ci pasuje. Ten makijaż jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, letni makijaż:)
    masz podony swój naturalny kolor włosów do mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o no proszę ;D to i ja o biedronę zahaczę jutro ;) dobrze, że paletka przeżyła! nawet nie chce myśleć jaka byłabym zła na siebie, gdybym rozwaliła swoją ;) a makijaż jak dla mnie baardzo odważny ;D sama bym się w podobnym nie widziała, ale u kogoś innego zawsze patrzę z zazdrością i podziwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda :)
    ładnie ci w nim ożywia ci buzię bardzo fajnie :)

    dobrze wiedzieć bo do biedrony mam 200m :D

    wytrzymała :) dobrze że nic się nie skruszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świety!

    Dzięki za info o limitce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ! A jak ładnie w nim wyglądasz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, faktycznie świetnie podkreśla kolor Twoich tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki bogu paletka w całości!
    a skoro już mowa o biedronce, to chyba też się jutro wybiorę ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak strasznie przypominasz mi moją koleżankę, że kiedy po raz pierwszy do Ciebie weszłam byłam pewna, że to ona. ;) W tym makijażu znów strasznie mi się z nią skojarzyłaś. ;)
    A makijaż śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny makijaż!! Nic bym nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż! Ślicznie w nim wyglądasz :)
    Czekam na nowości biedronkowe, chętnie luknę co tam rzucili :)
    Super, że paletka cała, będę miała wiedzę na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż! Faktycznie inspirowany, ale też bardzo "Twój" :) bardzo mi się podoba. Dobrze, że paletka przeżyła ;) a do Biedro też się wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż podoba mi się bardzo, jest świetny i ładnie podkreśla twoje oczy :)
    miałaś szczęście z paletką - moją zrzucił kot i spadła rogiem na panele, otworzyła się i cień wykruszył się na podłogę - dobrze, że jeden.
    nie wiedziałam o promocji biedronki, muszę się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż bardzo mi się podoba i widzę linerek BB rządzi :)
    Jedyne co, ale to moja subiektywna opinia, róż mi się gryzie. To dość zdecydowany kolor, poza tym tak tu letnie i gorąco, że bronzer solo byłby chyba najlepszy.
    A w innej fryzurze sobie Ciebie nie wyobrażam :) Jedynie, może myślałaś, żeby zrobić coś z grzywką?

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie :)
    i obiektywnie stwierdzam, że o wiele lepszy od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo odwazny, ale przepiekny.
    Zazdroszcze umiejetnosci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio z nudów łaziłam po wizażu i.. napotkałam Twoją galerię pazurków.. i musze pogratulowac kreatywności i cierpliwości ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie podkreśla kolor Twoich oczu :)

    Ja uważam, że w tej fryzurce Ci do twarzy, może po prostu od czasu do czasu jakoś je upniesz? zawsze to jakaś odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! jestes genialna

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wygladasz :) Makijaż świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny makijaz! Bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż
    zostałaś otagowana :) http://madak6c.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie podkreśla kolor oczu, ładne połączenie kolorów ;)

    ja też schodzę z czerni ale troche mnie mi już zostło, jakieś 5cm do ścięcia, ale nie ścinam bo miałabym za krótkie włosy

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny makijaż:) Ja własnie oglądałam gazetkę z Biedronki teraz i potem też zamierzam isc na zakupy:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wow przepiękny makijaż oka;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bede mogla buszowac po biedronce dopiero w piatek, mam nadzieje ze cos dla mnie zostanie :) koniecznie pochwal się zakupami :)

    a makijaz jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz!
    Jeśli chodzi o fryzurę (patrząc na kształt twarzy), ja bym Cię widziała we włosach cieniowanych długość lekko za brodę i grzywkę bym lżejszą zrobiła - cieniowana lub skośna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż - bomba :D kocham kolory na oczach :) i w dodatku w barwach Szwecji :P

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam do zabawy :)
    http://kasia-makijaz.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych_03.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny:) rzuca sie w oczy, ale nie jest taki "sztuczny"
    heh nie wiem czy bedziesz wiedziala o co mi chodzi bo dzisiaj cos mam problem z wyslawianiem sie;) ale jest cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz ślicznie w takich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Makijaz ladny aczkolwiek dla mnei za odwazny chyba :)

    A co do fryzury :) Hmmm moze zamaist prostych wlosow pry twarzy troszke je wycieniuj :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż :D
    A kolejne makijaże z Curacao chętnie zobaczę, bo mam tą paletkę i każda makijażowa inspiracja się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  36. nie wiedziałam o Biedronce, dzięki za info! a myślałaś o kręceniu na grubą lokówkę fal? myślę, że świetnie byś wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też lecę do Biedronki po masło i peeling! Byłam już wczoraj, ale zapomniałam, ze dopiero 2 sierpnia, a 'limitka' Biedronki wchodzi 3 sierpnia ;))

    A makijaż świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz w aktualnej fryzurce więc po co zmieniać ? :) też biegnę do Biedronki, ciekawe co zastanę!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne kolory, idealnie pasują do twoich tęczówek ;) a skoro nie ma letniej pogody, to chociaż u Ciebie w makijażu powiało wakacyjnym nastrojem, super ;))
    pytałaś się o samoopalacz xen tan, napisałam post z jego recenzją oraz dałam do porównania zdjęcia z "opalenizną" i bez ;) Jakbyś była zainteresowana to zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacja !


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie połączone kolory... Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  42. mi sie nie podoba ten makijaz, niebieskie oczy pasuja wg mnie tylko do ust "nude" :)
    pomaluj sie naprawde brzydko i zauwaz ze i tak bedziesz miala same "super " komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cześć Ceb! :) Super makijaż :D
    Ciekawam czy byłaś już w tym salonie na Grzegórzeckiej, o którym kiedyś Ci mówiłam? POLECAM :)http://www.studio-jasko.pl/ Ja się tam wkrótce wybieram, bo już mam strasznie rozdwojone końcówki, ech.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziekuje za wszystkie komentarze i rady:) :*

    Anonimie, nie zawsze mam same "super" komentarze, myślę, że jak makijaż by mi po prostu nie wyszedł nikomu mu sie nie podobało:) Dziekuje za szczerą opinię:)

    Foresterze, z wyglądu moich włosów powinnaś wywnioskować że nie byłam:D Mam zamiar tam iść na początku września:) Powiedz For ile mniej wiecej czekasz na termin do tej pani Agnieszki?

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze jeden powód żeby kupić Curę :P
    W takim razie lecę do Biedry!

    OdpowiedzUsuń
  46. wow! piękny makijaż :) Zapraszam do mnie, jestem tu nowa alfabeturody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. PS Zostałaś otagowana :)
    http://rebellious-lady.blogspot.com/2011/08/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny makijaż :-)
    jednak do moich oczu by nie pasowały te kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny makijaż! Pasuje do oczu:))

    OdpowiedzUsuń
  50. love it! totalnie mnie przekonałaś do Curacao :) byłam w Biedronce i ja ale wyszłam tylko z maszynkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zostałaś oTAGowana :)
    Zapraszam: http://salomea94.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastycznie wyglądasz, cóż za idealna cera :>

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, super makijaż, cudowny ;)
    A ja jestem taka gapa, że dopiero zauważyłam, że też jesteś z Krakowa :) Zapraszam w przyszłości na wspólne zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny makijaż, sama boje się takich żywych kolorów ale widząc je u Ciebie jestem zauroczona; moja opinia jest jak najbardziej szczera i nie rozumiem uwagi "anonima":D

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam na myśli postrzępienie jej na końcach (teraz jest taka prościutka z tego co widzę), bo jeśli fryzura cała by taka była to grzywka też do kompletu. Odrobinę bym też boki zapuściła (po 1 cm z każdej strony :) Na zdjęciach to też zawsze inaczej niż na żywo, wiec trudno ocenić. Najlepiej iść do polecanego fryzjera - arytsty, który coś indywidualnie Ci dobierze biorąc pod uwagę rodzaj włosów, ich ilość i kształt twarzy :)
    Ja też mam zawsze ze sobą problem, komuś zawsze łatwiej pomóc niż sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ceb- no... to zależy. Mnie się udało umówić na za 2 tygodnie, a to już sukces :) Ale jak będziesz dzwonić, to poproś dokładnie, że chcesz do Agnieszki, bo ona jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurde na świetny jest ten makijaż!!!!

    www.femalepleasurelola.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. musze przyznac, ze makijaz w Twojej wersji jest duzo lepszy od tego od ktorego odgapilas :p
    Cudne kolory, cudne polaczenie, swietne granice, ogolnie pomysl... Ja jeszcze nie wydobylam ze swojego curacao tego co najlepsze, musze nad tym popracowac :)
    pozdrawiam i chetnie bym zaprosila do siebie
    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny <3. Bardzo ładny turkusowy kolor kreski :).
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo korzystnie wygladasz w tym makijazu:D swieeezo :)

    OdpowiedzUsuń
  62. wow :):) bosko bosko :) chciałbym umieć tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  63. pięknie wyglądasz w tym makijażu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne te dwukolorowe włosy, niezły efekt.

    OdpowiedzUsuń