sobota, 6 sierpnia 2011

Manicure: Barbie!

Biorę udział w konkursie na blogu Orlicy "Thank God I'm a Woman!" . To mój konkursowy mani. Chciałam żeby był słodko-różowy i umieściłam także mini-portret Barbie (wzorowałam się na motywie z kolekcji MAC - Barbie loves MAC).

Jeśli spodobał się Wam mój manicure, będzie mi bardzo miło jeśli na mnie zagłosujecie w konkursie:). 
Żeby zagłosować wystarczy obserwować blog Orlicy i wypełnić mini-formularz, o tutaj:

Głosować można do 14 sierpnia:).


Użyłam:
-bazowy róż Lovely Color Mania 260
-jaśniejsze paski (tło) to farbka akrylowa
-czarna i biała farbka akrylowa
-czarny lakier Essence Black&White
-srebrny lakier do stempelków Essence
-cyrkonie BornPrettyStore
-srebrny bulion
-top coat z Rimmela
-stempelek-diamenciki (płytka Bundle Monster)

63 komentarze:

  1. super, zagłosuję :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mani! bardzo pomysłowy! bling bling! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam ! genialny.. jakie ty masz świetne pomysły !!! i podziwiam za chęć stworzenia takiego cuda pewnie mnóstwo czasu i energii poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglosowalam bo tak naprawde Twoj najbardziej mi sie podobal.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde. masz mój głos :) boskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, to jest ten, który mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście zagłosuję i to bardzo chętnie :) A ja właśnie dodałam zdjęcie moich zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl i super wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jest świetny! :] Zaraz zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :D to ja takiej weny twórczej nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. głos oddany :) Twój mani najlepszy, poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze? Zdziwie się jak nie wygrasz:D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę podziwiam Cię za to, że masz do tego taką cierpliwość! Mój głos oczywiście masz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. MISTRZOSTWO ! :) Szczególnie serdeczny z diamencikami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana! :P
    http://teraznunc.blogspot.com/2011/08/ja-tez-taguje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. !!!!!!!!!!!
    brak słów.....
    po prostu prześliczny !!!!!!!!
    chcę takie pazurkiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  17. No manicure jest prześliczny :) Przesłodzony jednak idealnie pasujący do konkursu :) Głosuję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny
    trzeba zagłosować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Ja dziś chcę spróbować tego cieniowania gąbeczka być może w takich samych kolorach jak Twoje, jak wyjdzie to wrzuce na bloga i mam nadzieje, że nie zostanę posądzona o plagiat ;DD

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie:) powinnaś wygrać;)
    życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  21. twoja praca jest niesamowita:)

    ps jakich farb akrylowych używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za takim kształtem płytki, ale zdobienie jest śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś niesamowitego! Oczywiście bez dwóch zdań to wygrasz! Wypełniłam formularz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny - głosowałam na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny mani, oczywiście oddałam głos - twoja praca spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra jest :) Zaraz zagłosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycam się nad Twoimi zdolnościami manualnymi, zabrzmię jak psychiczna fanka, ale co ja poradzę no -.-
    Diamenty i portret Barbie - nie wiem jak Ty to zrobiłaś, ale zabiło mnie totalnie :D
    No i oczywiście oddałam głos na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdobienie jest niesamowite, w konkursie jesteś nie do przebicia moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pytanie odnośnie tasiemki odpowiedziałam u siebie bo troszkę się rozpisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurde, super:d uwielbiam takie paznokcie, szkoda że do pracy takich nosić nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwa artystka z Ciebie. Gdybśmy mieszkały bliżej siebie to pewnie wprosiłabym się na jakiś manicure bo ja marna jestem w te klocki ;). Zapraszam do siebie na konkurs w którym można wygrac paletkę 5 FS Inglota i mineralną pomadkę Ambrosie Lip Balm i róż Lucy Minerals.

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG! I znów nie mam słów... Dziewczyno, że jeszcze Ciebie nie odkryła jakaś firma kosmetyczna! Twoje prace mogłyby nawet reklamować OPI! Jak zawsze superextrahipermegagenialnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne! najbardziej podobają mi się diamenty ;-)



    +dodaje! zaczynam blogowanie, zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny- pozazdrościć zdolności :)
    http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. aha :) dobrze wiedzieć.. ciekawe czy jeszcze są i w jakiej są dokładnie cenie ;D mam nadzieję że uda mi się je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. aha :) zobaczę gdzie pojadę na zakupy za tydzień może uda mi się je upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z moim kolorem praktycznie wszystko się gryzie. :) Ale te kolory rzeczywiście dość dobrze się dopasowują. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie był na przecenie za 2 euro ale sporo się naczytałam ze jest beznadziejny jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  39. To daj znac jak z trwałością bo własnie ją miał podobno beznadziejną, ale jesli nie to sie przyjrze temu drugiemu kolorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. i sama go wykonałaś 0o jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudo,naprawdę przepiękny :D nie wygląda,jakby to wszystko było narysowane ręcznie.Chyba,że nie jest? ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli chcesz moge umieścić w jednej z moich notek link do konkursu oraz zdjęcie twoich paznokci :). Sama oczywiście też zagłosuję.
    Czekam na odpowiedź: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ojejkujej! jaki śliczny manicure :) ciekawa jestem ile czasu go robiłaś

    OdpowiedzUsuń
  44. Zagłosowane. Masselaxa też się nad tym zastanawiam ;p.

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękne !zajmujesz sie paznokciami zawodowo??

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń