czwartek, 18 sierpnia 2011

Manicure: Out Of Space

Na lakierze Beam Me Scotty! z kolekcji Out Of Space Catrice po prostu MUSIAŁAM namalować coś kosmicznego;). Taki nie do końca przemyślany i baardzo kombinowany mani;)

-bazowy Beam Me Scotty! Catrice
-czarny krak Essence (na serdecznym, prawie go nie widac;))
-Essence Twins Julia
-Essence Special Effect Topper 04 Mystic Mermaid
-China Glaze Zombie Zest
-farbki akrylowe
-srebrny lakier do stempelków Essence
-płytka Bundle Monster
ufff chyba tyle;)



Za tło imitujące kosmos posłużył brudny grill ;)

69 komentarzy:

  1. o kurcze... o mamo... mam łzy w oczach ze wzruszenia. kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kosmiczna stylizacja pazurków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA NIE WYTRZYMAM! Nie wiem, ile razy pisałam Ci już coś podobnego przy paznokciowym poście... ale jesteś GENIALNA! Masz super talent, ten mani wygląda megasuperzajebiście! No po prosu zwalasz z nóg, jak zwykle... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście "Out of space" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brudny grill - wymiata :) a pazurków zazdroszczę - i za długość i za design :) a temat Catrice'owy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;)) Chyba z godzinę go robiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł :) ostatnio motyw kosmosu jest modny na ubraniach, ale jeszcze nie spotkałam się z nim na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO !!! Normalnie szczena mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmiczny i nieziemski :) i to dosłownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostro :) Naprawde kosmiczny :) Bardzo fajny tez bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wykombinowałas Kobieto ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne:) Szczerze- to czekałam już od jakiegoś czasu na Twoje zdobienie bo dawno nic nie było:D Nie zawiodłam się, wygląda nieziemsko jak przystało na kosmiczny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponownie-przepiękne :D zazdroszczę i długich paznokci (dzięki czemu jest na czym malowac) i talentu oraz po prostu tego,że możesz miec je pomalowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite :)
    to ja poproszę tutorial

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujące, spójne wykonanie, bardzo mi się podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne, jak zawsze :) I brawo za pomysłowość, nigdy bym nie pomyślała o brudnym grillu jako tle dla zdjęć :D

    PS: Zostałaś otagowana u mnie na blogu, zapraszam do zabawy :) http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, świetny jest! Grill się pięknie sprawdził :D Ale mani - rewelacja! Nie wygląda na nieprzemyslany ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetne!:) Grill dobrze sie spisał:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! :D I grill się spisał ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny efekt! gratuluję pomysłu ;)) bardzo miło się czyta wszystkie Twoje recenzje, dodałam już do listy oglądanych i zapraszam do mnie ;) dopiero zaczynam ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba! Świetne jest to, że Saturn rzuca się w oczy :)

    Dowiedziałam się, że szafa Catrice pojawiła się w moim mieście! Yay! Ale za chęć pomocy bardzo, bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. woow super mani! ja to jestem zupelnym antytalenciem, wiec tym bardziej podziwiam :) no i bardzo pomyslowe wykorzystanie grilla ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawracasz w głowie tymi pazurkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne:) te wzorki malowane są farbkami akrylowymi?:P
    http://bizuterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie.
    podziwiam za cierpliwość.
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle bardzo oryginalnie i ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się kształt Twoich paznokci :) niestety ja mam megakrótkie pazurki i u mnie by to wyglądało strasznie. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale kosmos :D Genialny mani, a dodanie Zombie Zest do kolorów to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne :) wczoraj miałam takie zrobić, ale czasu brak ... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie!
    sama ostatnio próbowałam tej metody, ale wstydziłam się opublikowania jej na blogu i teraz wiem, ze miałam racje:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz to już naprawdę szczęka mi opadła.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! coś pięknego, efekt świetny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest niesamowite! Piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie to wszystko wygląda :) Szkoda, że ja mam takie krótkie paznokcie i na moich taki mani nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką chęcią oddałabym się w twoje rece xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Houston, mamy problem!
    Zaśliniłam klawiaturę, piękne te "kosmiczne" pazury. Jestem zakochana, mam motylko w brzuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne. :) Zwłaszcza ta "mgławica" na małym palcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi już słów brakuje, by opisać, co Ty wyczyniasz na swoich paznokciach. To jest naprawdę niebiańsko piękne!!!! :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. Musiałaś się przy tym chwile napracować - efekt jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziekuje za wszystkie komentarze, bardzo sie ciesze ze sie Wam spodobal:)!

    Nie robilam go wcale dlugo, jak sie przyjrzec to tylko Saturn i inny kawaleczek planety sa malowane recznie, co mi zajelo kilka minut, a cala reszta to maziaje lakierem (same wiecie, ze to zajmuje moment) i jeden stemplek czyli tez krotko:)

    nutellaestrela, tak ,napisalam w notce ze to farbki akrylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z Rebellious lady w 100%! Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż za talent... Podziwiam i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. łał! własnie zbieram szczękę z podłogi.... świetne!

    OdpowiedzUsuń