poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Moje prace: efreetpalace.blogspot.com

Kilka osób chciało zobaczyć moje obrazy, jest mi z tego powodu bardzo miło:). Dzisiaj pokażę Wam część prac, są stare niestety..Liczę po cichu, że mnie jakoś zmobilizujecie, bo daawno nie malowałam nic konkretnego, strasznie sie zapuściłam pod tym względem..

Wrzucam kilka prac, ale jeśli będę dodawać nowe, chociaz jeszcze nie wiem, to na nowym blogu, żeby nie zaśmiecać tego, w końcu to blog kosmetyczny:). Bloga utworzyłam tak na szybko, nie ma tam narazie zupełnie nic oprocz jednego posta z pracami, nie zamierzam też ,że tak powiem "aktywnie blogować" na nowym blogu, po prostu takie miejsce na prace:).


 Obrazy, rysunki, zdjęcia


 "Efreet Palace"
olej na płycie pilśniowej

 "Symphony No. 9"
autoportret+portret, olej
 "Wawrzyn Wilczełyko"
olej na plycie
 "Zima"
akwarela, widok z mojej kuchni
 "Cloud Citadel"
kolejny stary autoportret, olej na płycie
 "Marry X-Mas"
olej na płycie, spory :)
 "Autoportret z Larwą"
Baaaaaardzo stary:D
 "Wawrzyn Wilczełyko"
stare foto, moja siostra
 "Siberian Nights"
tusz, akwarela, jakieś kredki  

W najbliższych dniach chciałam pokazać Wam zakupy i zużycia z lipca ...o ile pogoda dopisze :/

69 komentarzy:

  1. ooooooooo :))
    nie wiedziałam,że tworzysz takie dzieła:)
    ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! teraz juz rozumiem czemu tak dobrze radzisz sobie w malowaniu dziel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, nie porzucaj tego, bo idzie Ci to. :) Ale szczerze powiedziawszy, patrząc na twoje dzieła kosmetyczne widać, że masz uzdolnienia artystyczne i zastanawiałam się, czy rozwijasz się w tym kierunku. Nie sądziłam jednak, że jesteś tak mocno zaangażowana - Twoje prace to nie mdłe szkice kogoś kto bazgrze sobie z tyłu zeszytu, ale dojrzałe i bardzo twórcze malowidła. Gratuluję i zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebanalne i ładnie się prezentuje, gdzieniegdzie trochę Salvadorem Dali zalatuje :) fajne, naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej... Utalentowana z Ciebie osoba! Nie dość, że robisz świetne makijaże, różne ciekawe wzory na paznokciach to jeszcze malujesz! Prace są przepiękne... Chciałam bym też tak malować. Świetnie eksponujesz barwy na obrazach. Mam pytanie czy ty to sprzedajesz? Najbardziej podoba mi się 'Symphony No.9' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy zaniemówiłam! Prace są świetne, może na sztuce się nie znam ale bardzo lubię taki styl. Naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne prace! obraz zimy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba 2! Jesteś bardzo utalentowana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dam z http://whalesnails.blogspot.com tez maluje. tu ja znajdziesz http://taxi-shoes.blogspot.com/ / zazdroszcze wam talentow :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem! Chętnie powiesiłabym sobie jedną z Twoich prac na ścianie! Niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite prace! Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite... szczególnie Cloud Citadel - zbieram szczękę z podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie świetne, ale "Symphony No. 9" mnie po prostu zachwycił. Cudowny talent : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, Sabb. :P

    No a ja Cię kojarzę bardziej z prac, niż kosmetyków...i dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! To wykonanie, pomysły, masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pozazdrościc talentu :) piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobieto jesteś niesamowita ! Dzieła na prawde są miłe dla oka, wprost piękne. Nie mogę siędoczekać kiedy kupię coś od Ciebie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w autoportrecie z larwą :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. podpisuję się wszystkimi rękami (a mam ich aż dwie) pod wpisem redhead.
    piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  20. jezu dziewczyno nie przestaniesz mnie zachwycac

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga praca mi się niesamowiecie podoba, bo uwielbiam takie klimaty w sztuce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prace przepiękne ! mają w sobie to coś i są bardzo oryginalne ;)

    ciekawa jestem co kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne i ciekawe;) mi się bardzo podoba widok z kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne prace! Przy "Cloud Citadel" szczęka mi opadła! Genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmasakrowałaś mnie tymi obrazami, po prostu powaliłaś na kolana. Masz swój styl, który się wyróżnia i bardzo mi się to spodobało. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę jestem pod wrażeniem, cudowne prace! Trochę psychodeliczne, ale kiedyś lubiłam takie klimaty :) Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem pod wrażeniem. masz talent! podobają mi się zwłaszcza sutoportrety, są niesamowicie klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już Cię podglądałam na digarcie, bo widziałam jak kiedyś wkleiłaś linka w komentarzu u Simply ;) uwielbiam Cloud Citadel i Autoportret z Larwą. Obrazy zawsze robią na mnie większe wrażenie niż zdjęcia, choć fotki też są świetne :) Ogólnie zazdroszczę talentu i mam nadzieję, że dalej tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kleo, wspaniałe dzieła! Twoje prace kojarzą mi się z twórczością Fridy Khalo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kobieto, masz po prostu talent ! Naprawdę jestem pełna podziwu :) W takich chwilach żałuję, że nie odziedziczyłam zdolności plastycznych po mamie, która jeszcze w latach młodości coś tam działała, jeśli chodzi o sztukę...

    A z eyelinerów brokatowych zdecydowanie polecam złoty i srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ty masz talent!!!!!!!
    Śliczne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne prace, klimatyczne, chciałabym taki obraz na ścianie powiesić, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie jestem żadnym krytykiem, więc i moja opinia nie będzie super-wartościowa, ale powiem to:
    Twoje prace mają niesamowity klimat - lekko przerażający (jak dla mnie;), są takie... chłodne, świetne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, super, aż nie wiem co powiedziec, zatkało mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Prace strasznie mi się podobają, widać, że wkładasz w to swoją duszę, są wyjątkowe; fajnie, że je pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz talent! Ale to się pewnie łączy jakoś - jak się potrafi namalować piękne obrazy to nie powinno się mieć trudności w malowaniu pięknych wzorków na paznokciach ;D Zazdroszczę. Najbardziej podoba mi się "Symphony No. 9" :) Na pewno będę odwiedzać Twojego nowego bloga! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana jesteś niezwykle zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Są genialne!

    Zdecydowanie powinnaś wziąć się do dalszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne prace:) Prześliczne.
    Przy tym "moja twórczość" to jak wół przy karecie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. jej ! rewelacja ! przepiekne obrazy, juz teraz wiem skad masz taki talent do wzorkow na pazkokciach :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne !
    czekam na łupy .! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje najulubieńsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. masz zdolności ogromne :)
    maluj jak najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  44. kobieto ale ty masz talent . xD
    takie prace to tylko w ramke i na sciane powiesic . xd

    OdpowiedzUsuń
  45. drugi obraz jest fenomenalny! Masz ogromny talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowite prace ;)

    Co do notki o ballerinie powróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. niesamowite! masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  48. fantastyczne prace ;) Mamy wiele wspólnego ;D paletkę storm sleek i obrazy ;) sama studiuję na akademii sztuk pięknych ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. coś niesamowitego! przepiękne te obrazy, takie niepokojące i hipnotyzujące.... genialna kolorystyka, symphony i cloud citadel z chęcią wrzuciłabym na moją ścianę!

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczne te prace... najlepszy wg mnie Autorportret z larwą, czad!

    serdecznie zapraszam do udziału w konkursie :) do wygrania atrakcyjne wizażowe nagrody :)

    http://marieanne-makeup.blogspot.com/2011/08/uwaga-konkurs.html



    Pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy blog, niesamowity talent :) Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Plan był taki, że jeśli ze znajomymi do Chorwacji to w ciemno, autem.
    Ale we dwie osoby to tylko z biurem. Pewnie na jakieś last minute będziemy polować. Dam znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ej fajan sprawa chyba z malowaniem co ? Podobno relaksuje :) Ja tam nei maluje obrazow ale malowanie twarzy meeega mnei relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. hej, pytałaś u mnie na blogu o tą sól gruboziarnistą i naturalną. Można ją dostać w każdym supermarkecie, ogólnie w sklepach spożywczych. Sól naturalną można także kupić w sklepach ekologicznych, wegetariańskich, itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana jestes mega utalentowana:O Jestem naprawde pod wrazeniem! Brawo!:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawy blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Zostałaś otagowana w tagu 30 pytań kosmetycznych. Post pod którym znajduję się tag http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych-troche.html Zachęcam do zabawy! :)

    Jestem zaczarowana Twoimi pracami, są wspaniałe ! Zazdroszczę talentu, mój umarł w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne :D ja zawsze chciałam umiec malowac,tańczyc,śpiewac,cokolwiek.Nic z tego nie zostało mi dane :P Tym bardziej podziwiam prawdziwe talenty ;)
    Widzę,że Malinowy Kuferek ponownie mnie ubiegła :P
    Również Cie Taguję
    http://milve87.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow, masz talent! Prace są orginalne i zapadają w pamięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Talent niesamowity. Oryginalny styl, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czaderskie.
    Myślę, że Twoje prace mają wciągający klimat. Jest w nich coś, co lubię w obrazach [mimo że sama tworzę coś zupełnie przeciwnego - nie interpretuję rzeczywistości, ale ją naśladuję: ot - idę na łatwiznę].

    Jest w nich nutka szaleństwa w pozytywnym jak najbardziej sensie, jest trochę mroku, nostalgii.

    Kurczę. Dawno tak nie spodobała mi się tego typu sztuka. Zawsze kończyło się na stwierdzeniu "No, fajne" albo "To jest ładne!", ale nic poza tym.

    Poruszyłaś mnie (kurde, nie chcę, żeby to brzmiało tak jakoś pompatycznie, ale Twoja sztuka działa na ludzi):)

    OdpowiedzUsuń