wtorek, 23 sierpnia 2011

Sensique Summer 2011 - 250 Candyfloss

Candyfloss to taki cukiereczek, jasny, dziewczęcy, słodki róż. W buteleczce widać wyraźnie drobny, różowy shimmer, ale na paznokciach wygląda jak całkowicie kremowy lakier. Bardzo fajny odcień, lubię takie ale zimą - w lecie jednak zawsze mam trochę opalone dłonie (nie aż tak jak na pierwszym zdjęciu, tak wyszło na zdjęciu :|)...w ciepłym słońcu też nie prezentuje się tak atrakcyjnie jak będzie wyglądał zimą :).

Na paznokciach mam dwie warstwy, ładnie się rozprowadza, bez smug, jak na tak jasny lakier świetnie kryje. Szybko też schnie, polecam:).




Od 25 sierpnia 2011 dostępne będą w ofercie regularnej marki Sensique ( tylko w Drogeriach Natura ) nowe lakiery do manicure francuskiego - FRENCH MANICURE with tefpoly®.

SENSIQUE FRENCH MANICURE with tefpoly® (bez toluenu i formaldehydu). Trwałe lakiery do tworzenia klasycznego francuskiego manicure.

Nowoczesna formuła z tefpoly®
- przedłuża trwałość lakieru
- zapewnia efekt szklanego połysku
Pojemność 8 ml. Dostępne 6 kolorów.
Cena 5,99 zł






Podoba się Wam Candyfloss:)? Pewnie nie każdemu, bo wiem że nie każdy lubi takie pastelowe róże;).

Zaciekawiły Was nowe lakiery do frencza Sensique? Ja przyjrzałabym się z ciekawości, ale jak wiecie fanką frencza to ja nie jestem ;)

62 komentarze:

  1. Cudny ten róż! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię róże na pazurkach, ten prezentuje się super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie już te lakiery są ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie tez róż wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna myślę o lakierach do frenchu:D wiec sie chyba skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda dość ładnie, ale kolorek nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten róż to jednak nie mój kolor..
    ale lakierami do frencha pewnie zainteresuję się jak już na nie trafię w Naturze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam candy floss ;)))

    co do frenchy - ciekawi mnie ich krycie

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorki pasujące prawie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się w sumie podoba ten róż w słońcu, nie jest zły ;). A te nowe lakiery do frencha mogą być całkiem niezłe. Może kiedys się wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mój kolorek :) Chyba się zatrzymam następnym razem na dłużej przy półce Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten kolor, w szczgólności na 2 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ja Ci zazdroszczę tak pięknych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny cukierkowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny:)
    ja do frencza potrzebuję tylko białego lakieru do zdobien i zwykłej bezbarwnej odzywki;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi podoba się bardzo, ale na lato :) W zimę wybieram odcienie niebieskiego i zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak nie szaleję za pasetlowymi różami, tak ten lakier od pierwszego zdjęcia bardzo mi się spodobał :) Będę musiała się mu przyjrzeć, tym bardziej, że ciągle nie mam żadnego lakieru Sensique w swojej kolekcji... Ale też wolę takie odcienie zimą, nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek! Uwielbiam ostatnio wszystkie róże i beże:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten róż, mi bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na prawdę cudny!! uwielbiam takie słodkie,landrynkowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. paznokcie piłuje na kwadratowo chciałam bym przejść do kształtu taki jak ty masz jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  23. czasem mam ochotę na taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na takich paznokciach każdy lakier by wyglądał fajnie;) zazdroszczeee pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie tak przypadł do gustu kobietom Candyfloss, że nie było ani jednego. A szkoda.
    Ja też nie lubię frencza, więc nowe lakiery z tej serii na mnie nie działają, portfel jest bezpieczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak słodko, taki cukier-lukier ten lakier :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiedzi frenchowe do mnie nie przemawiają, bo w życiu frencha nie miałam i mieć nie będę ;) Mogliby jakieś jesienne kolorki przygotować ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładniusi ten lakier.. czegoś takiego właśnie szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj. wyglada pieknie! ostatnio lubie takie cukierasy na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne kolory....:) Zapraszam do komentowania, nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny jest, w ogóle nieziemsko mi się podobają takie jasne lakiery na paznokciach w kształcie migdała, cudo ! :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach ;) Ciepły, dziewczęcy róż

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kolor! Strasznie dziewczęcy i taki radosny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor na pięknych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukałam takiego różu. Jest boski na 1000% się w niego zaopatrze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam z tej serii złoty i niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. też mam ten róż , mam jeszcze dwa inne kolorki z tej limitki

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za takimi słodkimi różami, ale na zdjęciu wygląda ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam go właśnie na paznokciach już 3 dzień i nie ma odprysków ! :) Ale wkurza mnie to że po 2 warstwach nadal mam delikatnie prześwity.

    OdpowiedzUsuń
  40. przecudowny kolor ! :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przesłodki kolor! Świetnie wygląda to zdjęcie z piankami marshmallow ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szafę z przecenami Essence znalazłam w Krośnie ;) Galeria Elijot ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny delikatny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy, chyba nie ma na to jakiejś specjalnej metody, trzeba po prostu boki spiłowaćm najpierw na okrągło a potem , z czasem coraz mocniej piłować boki . I wyjdzie w końcu taki migdałek:). Tu moje pazurki w etapie przejściowym: http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/04/colour-alike-452-szara-migotka.html

    Dzieki dziewczyny za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  45. cooo za kolooorr! :)
    cudnie wyglada!
    i kolekcja frencha wydaje sie super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor jest cudny, bardzo romantyczny; co do nowej kolekcji Sensique to nie czekam na nią, bo klasyczny french raczej nie jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ładny:) nigdy nie miałam lakieru ze stałej oferty sensique muszę się jednak przyjrzeć lakierom

    OdpowiedzUsuń
  48. cukiereczek :) w mojej naturze szafa sensique jest chyba jeszcze gorzej zaopatrzona niż essence, a o to już na prawdę trudno! dlatego nawet nie zwracam uwagi na nowości, bo i tak ich tam nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń