czwartek, 11 sierpnia 2011

Sleek - Oh So Special Palette

Paletka Oh So Special nie spodobała mi się odrazu. Lubię mocne kolory w makijażu, stonowane odcienie to u mnie makijaż "od święta". Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tą paletkę pomyslałam "eeee, to nie dla mnie", a potem oglądałam, oglądałam i oglądałam zdjęcia cieni i makijaży na blogach i wiedziałam, że muszę ją mieć!

Oh So Special na taki naprawdę pierwszy rzut oka wydaje się bardzo stonowana, miałam wrażenie, że kolory są oklepane - ale przy bliższym przyjrzeniu się okazuje się, że mamy w niej ciekawe ciemne odcienie fioletu, dwa strasznie modne koralowe i bardzo lubiane przeze mnie odcienie brzoskwini/rożu opalizującego na złoto. Jednym słowem kolory ,które pozwolą nam stworzyć stonowany ale napewno nie tak nielubiany przeze mnie oklapany brązowo-buro-nijako-szary makijaż;). W paletce mamy perły i maty. Odcienie są tak skomponowane, że polecałabym każdemu bez wahania tą paletkę o ile tylko lubi takie kolorki. Malowałam cieniami z Oh So Special kilka osób i za każdym razem mialam wrażenie, że paletka jest niesamowicie uniwersalna i można ją dopasować do każdego (mamy w końcu w niej odcienie ciepłe jak i chłodne).

Spotykam się z rożnymi opiniami na temat paletek Sleek - ja je uwielbiam, moim zdaniem są świetnej jakości, cienie długo się utrzymują i są rewelacyjnie napigmentowane.






Jak zwykle od lewej do prawej, najpierw pierwszy rząd.
Zdjęcia po kliknięciu powiększają się.
Bow
Kremowy mat, szybko go zuzywam bo jest bardzo uniwersalny, swietny do wewnetrznego kacika oka i pod luk brwiowy. Pigmentacja jest taka sobie.


Organza
Perłowy ,łososiowy odcień. Ładny i dziewczęcy, świetnie napigmentowany.


Ribbon
Koralowy mat. Rozprowadza się tak sobie, nie jest to najlepszy na świecie matowy cień, ale da się go normlanie używać.


Gift Basket
Perłowy, karmelowy brąz, śliczny!


Glitz
Dość ciemny grafit, perłowy, moooocno napigmentowany.


Celebrate
Możliwe, że mój ulubiony:). Perłowa, bardzo ciemna śliwka, booska. 


Pamper
Matowy, jasny łosoś. Pigmentacja jest taka sobie.


Gateau
Trudny do opisania, bardzo ciekawy kolor. To coś w rodzaju jaśniutkiego, złotego łososia.


The Mail
Jasny, matowy beż, uniwersalny.


Boxed
Matowy, średni brąz, wpadający nieco w szarość. Używam go czasem do podkreślania brwi.


Wrapped Up
Matowy, ciemny, mocno zgaszony fiolet. Fajny! Dobrze sie rozprowadza i ma świetną pigmentację.


Noir
Klasycznie, rewelacyjnie napigmentowana matowa czerń.

I cienie na oku.

Tutaj: Noir, Gateau, Organza, Wrapped Up, Celebrate - ale aparat pozjadał kolory:(



Tutaj: Bow, Ribbon, Pamper, Glitz, Noir



Macie, lubicie, kupicie :D?

70 komentarzy:

  1. Macie i lubicie ;) Mi też aparat zżera kolory i nie mogę przez to wrzucić żadnego sensownego makijażu, chociaż jeden z Sunset mam już przygotowany ;)

    Podoba mi się ten pierwszy :) moje kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno ale kusisz jak widzę te śliczne makijaże i swatche tej pięknej paletki to mam wyrzuty , że jeszcze nie ma jej w mojej kosmetyczce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spadłaś mi z nieba z tym wpisem. Używasz tych cieni z bazą? U mnie znikają z powieki wraz z roztarciem ich... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne cienie! super makijaże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i nie dla mnie... ale muszą ja mieć:D
    wychodzę z Twojego założenia, że MUSZĘ i będę ją miała:)
    a co do jakości, to Sleek jest naprawdę, naprawde wysoko w moim przywatnym ranking:) (jeszcze za TAKĄ cenę...)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę Twoje makijaże to nie mogę oderwać wzroku, pierwszy jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja paletka czeka na mnie w Polsce ;) Wraz z nią original. Będzie to moje pierwsze spotkanie ze sleekiem i mam nadzieję, że udane. Po tej notce pragnę ją zmacac jeszcze bardziej niż do tej pory, a tu jeszcze miesiąc czekania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory :) Mi najbardziej spodobał się odcień Ribbon.
    A makijaże jak zawsze śliczne. Szczególnie przypadł mi pierwszy do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Ribbon z tej paletki, wyjątkowo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy makijaż jest boski ;d zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a moja OSS właśnie dzisiaj do mnie dotarła. na razie siedzę i się w nią wpatruję, wzdychając jaka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Macie,lubicie i posiadacie:DDD
    Fajna prezentacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jakosci palet Sleeka jestem bardzo zadowolona- na bazie Lumene czy Mary Kay trwaja bez zarzutu!

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja Cię zamorduję i to gołymi rękoma! Zobaczysz, jeszcze raz mnie będziesz kusić to pożałujesz :D
    Ale chyba najpierw napadnę na jakiś bank, żeby kupić wszystko, co polecasz :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą paletkę i jak dla mnie jest prawie idealna :D można piękne makijaże nią wyczarować, co z resztą zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam inne ze sleeka, nad tą też myślałam (ale wygrała storm ;)) i może ją zamówię jak już nude wyjdzie, w jednej paczuszce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy makijaż bardzo mi się podoba, świetnie podkreśla Twoje oko i ma głębie. Ciekawe jak prezentował się z resztą buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą palete od dwóch dni, ale niestety jeszcze nie miałam okazji się nią pomalować, za to zdjęcia zachęcają do wykorzystania jej

    OdpowiedzUsuń
  19. Lada dzien powinnam dostac swoja paletke:)
    Po tym wpisie wcale nie zaluje ,ze kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  20. od jakiegoś czasu mam chrapkę na tą paletkę / ma świetne kolorki / :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba makijaż z niebieską kreską:) super;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy makijaż jest piękny. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba tylko ja nie mam tej paletki, ale po co mi jak raczej cieni nie używam?

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  25. cień clebrate mnie wkurza bardzo mi się podoba ale kiepsko się rozciera, pierwszy makijaż bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też wydawała mi się strasznie nudna, ale jak się teraz przyjrzałam to, rzeczywiście jest mnóstwo ciekawych odcieni! Najbardziej podobają mi się łososie oraz ta błyszcząca śliwka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A może kiedyś pokazałabyś swoje paznokcie bez kolorowego lakieru ? :)). Jestem ciekawa jak wyglądają :)).

    OdpowiedzUsuń
  28. 1 makijaż - no po prostu rewelacja *_* , ale Ci pasuje, zawsze chciałam mieć brązowe oczy :) zazdroszczę Ci.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wg mnie Ribbon i Pamper wyglądają tak samo na oku i to mnie wkurza :(

    ale kocham tę paletkę, w szczególności Wrapped up :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Za dwie godziny śmigam odebrać moją OSS, więc jak "na życzenie" dostarczyłaś mi inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki jakby stworzone dla mnie na zamówienie:D

    OdpowiedzUsuń
  32. jest to moja pierwsza paletka sleek'a i jest to mój ulubieniec, ribbon to kolor który kocham od 1 wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam i lubię :) uwielbiam tę paletkę, bo ma mnóstwo neutralnych kolorów, z których mogę zrobić makijaż w sam raz na uczelnię lub do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zamówiłam ją i dzisiaj z tego co wiem, już jest u mnie :) Byłam kuszona z każdej strony, więc w końcu zamówiłam :) Ja tam lubię takie "nudne, stonowane" kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam te kolorki :)
    ale jednak wolę kupić sobie pojedyńcze cienie Inglota/Kobo :P
    :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ta paletka jest niesamowita ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne makijaże! Szczególnie podoba mi się pierwszy! Zastanawiałam się nad kupnem tej paletki, ale po dłuższym zastanowieniu myślę, że kolory są zbyt jednakie.. Wolę zróżnicowanie, a tak to tutaj same delikatne róże, pomarańcze i kilka ciemnych. Wolę każdy kolor inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. cuuuuudowny makijaz ten pierwszy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolory są piekne Akurat takie najpotrzebniejsze. swietny makijaz ten pierwszy. Powodzenia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. drugi makijaż świetnie wygląda! ja też posiadam dwie paletki sleeka, i tak jak Ty je uwielbiam, bo są prześwietnie napigmentowane!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwazam, ze jest to piekna paletka i nadaje sie dla kazdego kto nie gustuje w papuzich kolorach :>

    OdpowiedzUsuń
  42. mam i lubię ;D a pierwszy makijaż jest idealnie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  43. pierwszy makijaż jest piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się i pewnie ją kupię, kolorki dla mnie :) Może poza ciemniejszymi różami, bo niespecjalnie przepadam, ale reszta ok :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolory sa świetne, zresztą każda paletka Sleek jest super! :)
    Tej niestety nie posiadam ale coś czuję że niedługo znajdzie się w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A w ogóle to, którą z paletek Sleek najbardziej lubisz i najczęściej używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne makijaże - pewnie coś od Ciebie podpatrzę, bo też mam tą paletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  48. ja sobie obiecałam, że nie zamówię droga internetową, ale jesli trafię na nie w Superdrugu (przeznaczenie!), to kupię :) jeszcze nie trafiłam :)

    makijaże jak zwykle cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne kolory:)
    Zapraszam do odwiedzin
    http://anormalnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. mam jedna, ale niektore cienie zawiodly mnie wlasnie dlugoscia trzymania sie na oku :(

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem początkującą blogerką ;)

    zapraszam do siebie:
    http://bubblekitten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. palety sleek są przegenialne! już dłuższy czas zasadzam się na kupienie jednej. makijaże wykonałaś genialnie. faktycznie kusisz tymi zdjęciami na kupienie cieni :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie czekam na paczke z tą paletką ,a makijaż oczu super;

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze nie mam tej paletki ale chce ja kupic. Jest boska :)
    Uwielbiam te wszystkie róże, fiolety, beże :)

    OdpowiedzUsuń
  55. O, właśnie taka by mi się przydała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. To moja pierwsza paletka...i pierwsze makijażowe próby :) Zauroczył mnie cień Gift Basket i niestety już się kończy. Może masz, droga autorko, pomysł, gdzie mogę kupić podobny cień? Pozdrawiam Cię!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podoba mi się makijaż z ostatnich zdjęć. Czy był on w makijażach pokazowych? Jeżeli nie, to czy jest możliwość pokazania go krok po kroku?pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie było tego makijażu krok po kroku więc jak dopisze światło i będę mieć czas to postaram się go zrobić:)

      Usuń
    2. Dziękuję:)

      Usuń