niedziela, 21 sierpnia 2011

Krok po kroku: Hawaiian Sunset

Chcialam przygotowac stepik na jakies letni manicure. Zdecydowalam sie na cos tropikalnego:). Ja bardzo fajnie sie czuje w takich pazurkach, ale chyba nie musze dodawac, ze mani jest w bardzo krzykliwych kolorach i raczej nie przypadnie do gustu wiernym fankom klasycznego frencha.

To taki troche zmodyfikowany half moon manicure.



Bedzie nam potrzebne kilka lakierow i materialy potrzebne do cieniowania lakierami.
Wszystko o cieniowaniu znajdziecie w TYM poscie:).


-czarny bazarkowy linerek do zdobien (nie popelnijcie mojego bledu i sprawdzcie czy wasz liner nie jest zgestnialy)
-zolty lakier , u mnie to Miss Sporty 301
-intensywny roz, u mnie Barry M Shocking Pink, ale latwo znajdziecie podobne odcienie np. w Miss Sporty, Golden Rose, Wibo, Lovely, Safari, Essence.
-fioletowy , u mnie bazarkowy Dor 44/1 (?)
-szafirowy niebieski, u mnie slawny Bell Glam Wear 411
-bezbarwny lakier

1. Zaczynam od pomalowania paznokci intensywnie zoltym lakierem.


2. Kiedy lakier dobrze wyschnie maluje paznokcie rozowym lakierem pozostawiajac polkole przy nasadzie paznokci. Wprawiona reka nie bedzie miala z tym wiekszych problemow (chociaz u mnie malowanie prawej reki bylo bardzo trudne), jesli jednak boicie sie ,ze reka moze Wam niechcacy zadrzec mozna pomoc sobie naklejkami-paseczkami do frencza. Dostaniecie je w malych drogeriach, Rossmannie.


3. Teraz bedziemy cieniowac. Wszystko o cieniowaniu znajdziecie w TYM poscie. Przy pomocy gabeczki nanosze lakier w fioletowym odcieniu na srodek rozowej czesci. Wazne zeby nie ubrudzic zoltych "sloneczek".


4. Gabeczka nanosze niebieski lakier na konce paznokci. Ja musialam nalozyc 2-3 warstwy zeby byl dobrze widoczny.


5. Teraz czarnym lakierem do zdobien maluje stado lecacych ptakow (wystarczy doslownie male "pac" po katem i do tego drugie "pac" zeby powstalo male "V"). Mozna domalowac tez palme, to tylko kilka prostych kresek:).


6. Bezbarwny top coat i gotowe:)!




Mam nadzieje, ze stepik przypadnie Wam do gustu:).

87 komentarzy:

  1. każdy następny Twój mani jest coraz lepszy:) ten jest bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny. Superpozytywny. :) A palce masz tak szczupłe, że mogłabyś być pianistką. :) (też tak mam i na prawdę trudno mi znaleźć pasujący rozmiarem pierścionek ;)).
    Kiedy zaczęła się Twoja zabawa z tak artystycznym malowaniem pazurków? Bo jak patrzę na te rysunki (i nie mówię tu o palmie, ale np o Cruelli DeMon i Maleficent - szacun ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kiedy paznokcie sa pomalowane w takie prosty, ale niezwykle efektowny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie w moim guście, ale bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny! Kolory pasuja do siebie idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, bardzo wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką frencha, ale lubię też takie pstrokate paznokcie. Do kompeltu brakuje ci tylko drinka z palemką :D. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, ale nie na moją cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, genialnie to wygląda! Aż chce się jechać na wakacje :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mani :) Naprawdę wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny !! kiedyś odgapię ;D niech tylko mi moje pazurki jeszcze odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem fanka half moon ale Twoje dzielo przypadlo mi do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ty masz MEGA pomysły;) super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowy i bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaaakie Ty masz długie palce!

    kolejny step by step zaliczam do wzorowych, dobra w tym Jesteś:)

    mani przypadło mi do gustu, lubie takie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacjaaa <3 żółty lakier ile ma warstw? :))

    i jak często malujesz paznokcie ;D?

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam Twoje wcześniejsze wyczyny na pazurkach ale ten zwalił mnie z nóg jest cuuudowny ! chciałabym to odtworzyć ale wyjdzie katastrofa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny step i rewelacyjny efekt! Widzę, że masz podobnie jak ja szczupłe palce, nie masz problemu ze znalezieniem biżu :D?

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyszło, Twój mani jest podobny nawet to tła na blogu:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie:) Szkoda, że ja mam takie krótkie pazurki-nie uzyskam takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oszałamiający manicure! Naprawdę :) Typowo wakacyjny. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne kolorki. Coś dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny! super mani i super step :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! Myślę, ze warto byłoby go wysłać na papilot.pl, wygrałabyś coś, bo to trzeba nagrodzić!
    Bardzo efektowny, a w dodatku taki prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mani cudowny - na początku zapowiadał się mega trudny, ale step by step bardzo uprościło sprawę :) Póki co mam za krótkie panokcie na takie cuda, ale kto wie, może kiedyś... ;)
    PS: Zakochałam się w tym odcieniu żółtego lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie ci to wyszło :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej :) jakie fajne :) bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  28. swieeetne te paznokcie, no<3

    OdpowiedzUsuń
  29. ktoś tu ma talent i pomysł.Po prostu ślicznie!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  30. mi by nie starczyło paznokcia na te lakiery, niestety nie mogę mieć długich, pacjent uciekłby ze szpitala, ale podziwiam i bardzo mi się spodobało to połączenie i pomysł, spróbuję może zrobić coś takiego w wersji mini :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny! ale chyba nie na moją cierpliwość;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo... bardzo ciekawy pomysł :) wyglądają szałowo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak urosną mi pazurki to też sobie taki walnę, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. gdybym potrafiła zapuścić tak długie pazury jak ty, od razu przetestowałabym tutoriala. Może nie na wszystkich paluchach, ale na 2-3 na mur beton. BOSKI! zawsze lubiłam motywy hawajskie i motyw hibiskusa :) dla mnie to esencja lata :)

    OdpowiedzUsuń
  35. po prostu PIĘKNE ! :)podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. efekt bardzo fajny, szczególnie połączenie mocnego różu z granatem. ale masz długie paluszki, do tego takie smukłe - zawsze mi się takie podobały. i piszę to ja - posiadaczka 10 serdelek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale cudnie ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł! Chętnie zrobię taki też zimą, żeby sobie przypomnieć o ciepłych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaaaaa właśnie zbieram szczękę z podłogi !! Jesteś NIESAMOWITA ! I w dodatku wszystkie Twoje mani są tak idealne,perfekcyjne i pomysłowe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W sam raz na kończące się lato albo wyjazd w tropiki :D Zawsze się zastanawiam w którą stronę tego typu wzory robić - tak żebym ja wzór widziała, czy tak żeby ludzie go oglądali XD

    OdpowiedzUsuń
  41. niesamowicie ten mani wygląda, po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny, bardzo pozytywny mani:-):*

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny wzorek! jesteś naprawdę baaardzo utalentowana, a wzorek dodaje już do moich ulubionych i na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny, piękny, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię takie połączenie kolorów, robiłam kiedyś coś podobnego na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  46. chyba kiedys do Ciebie przyjade i mi zrobisz !

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój mani, bikini i Bahama, to wiedzę patrząc na Twoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny mani, akurat załapał się na koniec lata:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zawsze mogę tylko westchnąć, że masz nieziemskie zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  50. super, szkoda że w ogóle nie mam zdolności manualnych :((

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny pomysł tylko ja nie mam cierpliwości do zdobień, ale chociaż popatrzę na Twoje cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana tak mi się wydaje, że będziesz bardziej zadowolona z Bad Girl :). Bo cienie w Sunset są piękne, ale mimo to dosyć podobne do siebie :). W BG masz i szarości, i śliwki, i granaty. Pierwsze dwa cienie cudownie rozświetlają wewnętrzny kącik. Na moje skromne oko zrobisz przecudowne makijaże tą paletką, takie rockowe :)!!!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. genialny pomysl! cudowny efekt! pazurki wygladaja jak malutkie obrazeczki, pocztowki... chcialabym tak umiec:) ale ja lepiej ozdabiam oczy niz paznokcie, hehe :p

    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. To jest super!!!!! wow! mega soczyste kolory,,,wyspa jak ze snu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziekuje za wszystkie komentarze:) Ciesze sie, że przypadły Wam do gustu!

    redhead, ano ja też miewam problemy z pierścionkami;) Zwykle udaje mi się dopasować pierscionek na wskazujący u prawej ręki ale ciężko mi znaleźć np. na serdeczny u lewej, wszystkie mi lecą;)
    Co do malowania pazurków to juz nie pamietam dokładnie, nie licząc pojedynczych wybryków, ktore zdarzaly sie co jakis czas od zawsze - chyba ponad rok temu zaczelam regularnie je ozdabiac.

    hatsu-hinoiri ja wolę tak żebym ja widziała:D ale wydaje mi się, że większość woli na odwrót.

    becomingbeauty, maluje paznokcie co 3 dni mniej wiecej. A zolty to 3 warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny,bardzo mi się podoba , moje kolorki ;]

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że używasz kosmetyków, które wygrałaś w moim konkursie ;O)
    Bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładny! ja jednak nie zdecydowałam bym się na taki, Na razie umiem cieniować tylko z dwoma kolorami, ale może na przyszłe wakacje zrobię sobie coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny efekt :) jednak nie dla mnie. lubię kolory na paznokciach, ale aż tak nie szaleję.

    OdpowiedzUsuń
  60. super cute mani end colours.i hope you visit my blog end follow me like i do on yours.please subscribe to my blog end i do it too.http://pictura-pe-unghii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. rewelacja, kolory i technika, pomysł tez !!! z zaciekawieniem idzie łato więc trzeba zaszaleć z kolorami na pazurkach. Jeżeli można prosić o pomysł w kolorach pomarańczy i z czym najlepiej łączyć taki kolor. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. W takim razie pomyślę nad czymś pomarańczowym:D

    OdpowiedzUsuń
  63. wow technika godna podziwu! Wszystkie Twoje prace są świetne.

    OdpowiedzUsuń