poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Krok po kroku: Hot Summer

Dzisiaj pokażę Wam bardzo prosty, kolorowy makijaż krok po kroku, fajny na lato :). Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a jeśli nie to mogę obiecać, że kolejny makijaż napewno będzie w bardziej stonowanych kolorach.

Mam mocno widoczną ruchomą powiekę, więc postanowiłam że zrobię makijaż z myślą o tych mniej-widocznych powiekach (moim zdaniem na takich wygląda fajnie). Na moich oczach nie wyglądał źle, ale byłoby lepiej gdyby cienie były jednak tylko na ruchomej powiece. Mimo, że makijaż jest w odcieniach około-czerwonych mam wrażenie, że nie sprawia, że oko wygląda ciężko czy nie zdrowo - dzięki czarnej kresce, a biała na linii wodnej dodaje dodatkowej świeżości. Oczywiście to moja subiektywna opinia:)!


1.Zanim przejdę do cieni nakładam korektor pod oczy (Dermacol) i podkreślam brwi (set do brwi Essence). Nakładam także bazę pod cienie (Hean Stay On).
Zaczynając od wewnętrznego kącika oka nakładam pomarańczowy błyszczący cień (Tequila Sunrise, Sleek Curacao), nakładam go za pomocą płaskiego, dość precyzyjnego pędzelka , mniej więcej do 1/3 powieki.


2. Następnie nakładam czerwony cień na środek ruchomej powieki (użyłam matowej czerwieni Bloody Mary, Sleek Curacao, ale perłowa też będzie pasować).


3. Perłowy cień w odcieniu fuksji (Singapore Sling, Sleek Curacao) nakładam do zewnętrznego kącika oka. Należy zwrócić uwagę w jakim kształcie ma się układać plama koloru - przy wewnętrzym kąciku oka jest to tylko ruchoma powieka, czym dalej tym cienie sięgają ponad ruchomą powiekę, tworząc ładny łuk, ale nie wyciągamy cieni zbyt mocno (nie chodzi o efekt kociego oka).


4. Miękkim pędzelkiem lub pędzelkiem do blendowania rozcieram granice między odcieniami, dodaję cienia jeśli coś się starło. Koniuszkiem pędzelka do blendowania rozcieram także granicę naszego 'łuku', robię to delikatnie żeby granica cieni nie była ostra, ale nie wyciągam cieni pod same brwi.


5. Dolną powiekę podkreślam chłodnym, matowym, stonowanym brązem (z tego co pamiętam Boxed, Sleek Oh So Special). Najlepiej używać do tego płaskiego, np. prosto ściętego pędzelka. Lekko rozcieram pędzelkiem do blendowania.


6. Na linii wodnej rysuję białą kreskę (mała biała kredka Sephora), a na górnej powiece rysuję czarną kreskę eyelinerem (Landbis, panterkowy liner w pisaku) - kreska jest grubsza przy zewnętrznym kąciku oka, a jej zakończenie jest dosyć "proste", nie jest to zakręcony ogonek;). Oczywiście namalować możecie kreskę jaką najbardziej lubicie.


7. Tuszuję rzęsy (Kobo Lash Moddeling Mascara) i gotowe:)!



Mam nadzieję, że stepik Wam się spodobał, ale pamiętajcie, że chętnie przeczytam też te krytyczne uwagi, dzięki nim w końcu można się nauczyć czegoś nowego!

***
Przy okazji chciałam zaprosić wszystkich na nowy kosmetyczny blog Orlicy!!! http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/. Orlicę znacie z bloga http://lakieroholiczka.blogspot.com/, który uwielbiam, jest to zdecydowanie jeden z moich najulubieńszych blogów, odwiedzam go codziennie (i piszę to szczerze, a nie podlizuję się;)) więc tym bardziej jestem ciekawa bloga nie-lakierowego:).
***
Mam 900 obserwatorów! Wow!!! Bardzo Wam dziękuję :* Jest mi bardzo miło, nie spodziwałam się że tyle osób będzie obserwować mój blog:). Dziękuję także za wszyyyyystkieee komentarze, są dla mnie bardzo miłe i dzięki nim mam ochotę wrzucać nowe notki:).

88 komentarzy:

  1. Niby prosty, a efekt bardzo ładny :) I znów chwalę za idealną kreskę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, jak można pisać słowa krytyki na takie piękne triki :) super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo użyteczny post, spróbuje coś podobnego zmalować, może wyjdzie chociaż trochę podobnie jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krytyczne? Tu nie ma co krytykować :D Makijaż świetny, od razu kojarzy się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Kleo jak zawsze podbijasz moje serce makijażem!
    ależ zazdroszczę Ci talentu dziewczyno, no i powierzchni do malowania :)

    kolory odważne, jednak na oku brązowym/piwnym prezentują się rewelacyjnie, i wcale oko nie wygląda na zmęczone!

    gratuluję liczby obserwatorów :) zasługujesz na to w 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. ale idealny makijaż !! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, padłam! cudowny makijaż, piękne kolory, świetne wykonanie! mimo że nie przepadam za takim "konkretnym" malowaniem oczu, to tym razem nie moge oderwać wzroku!:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym mieć tak widoczną powiekę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny efekt :) Czekam na recenzję "Landbis, panterkowy liner w pisaku" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż ;)
    masz bardzo ciekawą tęczówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki genialny.. tak mi się podoba że na dniach coś podobnego muszę wykombinować ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kleo jesteś zła! Przez Ciebie teraz już po prostu musze mieć Curacao! Bloody Mary i Singapore są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny :) bardzo mi przypadł do gustu. chyba fajnie będzie wyglądał z koszulką w marynarskie paski :) chyba go sobie jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt chodź ja bym tam widziała cieńszą kreseczkę:)

    ------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż!:) Kleo, wspaniale cieniujesz, nikt nie dostrzeże przejścia kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak robisz takie piękne kreski ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko! Przepiękne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny makijaz!!!
    zapraszam do mnie na bloga,dopiero zaczynam ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż boski, jak zwykle zresztą, brak mi już słów na zachwyty, to chyba zawiść ^^

    I baaardzo dziękuję za zalinkowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny step, jak zwykle :D ja się boję czerwieni na oku, ale może się przełamię i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny, idealny na lato - jak zachodzące słońce. :) Ten set z essence kupiłam ostatnio i muszę przyznać, że jest całkiem niezły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie. Czas policzyć oszczędności i przepuścić je na Sleeka... Jak skończę pod mostem to wszystko twoja wina! :D
    Żartuję oczywiście, po prostu chyba nie dam rady więcej opierać się przed zakupem Curacao... ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż idealny na lato! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba go jutro wypróbuję, jest okazja :D

    OdpowiedzUsuń
  25. makijaż świetny :) od razu mam ochotę kupić kolejne paletki Sleeka, bo na razie posiadam tylko Oh So Special ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięęęękny, warto bylo czekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezwykle efektownie Kochana :) Makijaż zdecydowanie zachęca do zaopatrzenia się w paletkę Skleek Curacao.

    OdpowiedzUsuń
  28. ogniście i z pazurem! ładnie podkreśli brązową tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wowww Ty to masz te oczy . zawsze jak tu wchodze zzera mnie zazdrosc!!

    OdpowiedzUsuń
  30. magicznie! radośnie! ahy i ochy ;) poza tym masz super oczy do malowania ;) właśnie przez tą ruchomą powiekę, która jest tak dobrze widoczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż REWELACYJNY *_* !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczny ! Jak tu mozna napisać coś krytycznego skoro wszytsko jest idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny :) świetne kolory - bardzo podobają mi się takie ogniste makijaże, ale nie dysponuję żadnym z takich kolorów (oh, marzy mi się Curacao) :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż! Bardzo ładne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  35. nie zaskoczylas mnie. standardowo piekny, wspaniały, dokładny, sliczny ah i oh :D

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż śliczny. Ja ostatnio robiłam podobny z paletką Sleek Acid i cieniami z Inglota i efekt końcowy był całkiem, całkiem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie Ci to wyszło:)
    może cos pokombinuje i ja z takimi kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. zakochalam sie w tym makijazu

    OdpowiedzUsuń
  39. Brdzo ladny - kurcze potrzebuje paletek sleeka na gwalt - zabije za nie :) A mzoe ktos chce mi je sprezentowac bo ja nei moge sie zdecydowac na jakas konkretna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny ! :) bardzo w moim stylu !

    pilar1899.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny a taki prosty! Cudo:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny makijaż, przepiękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się fekt tuszu do rzęs i ładna kreska eyelinerem ! :>

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam go właśnie na oczach, ale zrobiłam sobie delikatniejszą kreskę kredką :D
    Świetnie wygląda przy moich zielonych oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudeńko !!!! To było pierwsze,co dziś zauważyłam przy przeglądzie blogów ! :) Niby prosty,ale bardzo efektowny i nigdy nie pomyślałabym że czerwień z fuksją mogą tak do siebie pasować! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. prześliczny makijaż, po prostu cudo :D
    i fajnie zrobiony stepik - też mam tę paletkę, więc pewnie spróbuję sobie coś takiego zmalować, choćby tylko po to, żeby zobaczyc jak będę wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. coś cudownego
    niestety moja ruchoma powieka jest mała i zawsze niewiele widać ;(

    OdpowiedzUsuń
  49. Kleo jednak Gesso mnie nie zachwycił, za mało napigmentowany, za to Brule wpadł mi w oko, niby taki zwykły, ale spodobał mi sie do dziennych makijazy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nasycony, energetyzujący. Pasuje do Ciebie idealnie ;)

    so-smooth-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. hej! chciałabym się dowiedzieć jak robisz to, że Twoje paznokcie są zawsze takie lśniące. Tzn, z moimi jest tak, że jeśli maluję je np. rano, a wieczorem idę spać, to następnego dnia po obudzeniu na moich paznokciach widać ślady po włosach. Co mam zrobić, aby nie było tego widać? Pomozesz mi?

    OdpowiedzUsuń
  52. takie oczka to jak witaminka C dla buzki w letnie dni :) swietne i proste polaczenie kolorow, musze wyprobowac - odkad tez mam curacao :)

    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. jak zwykle zachwycasz... jak nie paznokciami to makijażem;) nie dziwię się, że masz tylu obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  54. A masz czarny czy jakiś inny? Bo wydaje mi się, że w zależności od koloru konsystencja może być inna, a to ona najbardziej mi wadzi. :) A liner, którego tu użyłaś polecasz? Bo rozglądam się za jakimś, nie miałam jeszcze do czynienia z taką formą.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny makijaż kolory bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny makijaż :) A step bardzo przejrzysty i czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowny makijaż! kocham takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Haha, już ją zamówiłam koło południa XD ah, Sleekomaniak ze mnie ostatnio... w sumie mogłabym mieć same paletki Sleeka i bym nie narzekała :P

    OdpowiedzUsuń
  59. No właśnie dlatego specialnie się pomalowałam Gesso, ale nawet zbytnio nie było go widać na oku...

    Oczywiście że się nie obraze :D

    Co do eyelinera to ciesze się ze jednak z trwałością jest ok, bo dziewczyny pisały ze po przejechaniu palcem znikał

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny, ale dla odważnych :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęka mi leży na podłodze, czekaj - pozbieram...

    Dziewczyno MASZ TALENT. i śliczne powieki. Ja niestety mam bardzo głęboko osadzone. :( Ale spróbuję tego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sleek Paraguaya do wymianki ;)Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  63. pięknie, ładnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny! Pewnego razu zrobiłam podobny, a jak wyszłam w nim na ulicę, to ludzie patrzyli się na mnie jak na wariatkę ;) Cóż...

    OdpowiedzUsuń
  65. ale śliczne kolory.., po prostu cudne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. wow, cudownie, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń