niedziela, 14 sierpnia 2011

Krok po kroku: Szept Orientu

Dziś przygotowałam makijaż krok po kroku z użyciem moich nowych cieni Paese:) (za jakis czas wrzuce notkę o moich małych zakupach z Paese). Mam nadzieję, że Wam się spodoba:).
Ostatnio nosiłam na codzień podobny makijaż, ale granatową kreskę namalowałam tylko na górnej powiece, jednak bardziej podoba mi się w wersji dookoła oka. Oczywiście jeśli nie lubicie obrysowanego oka w całości wystarczy tylko delikatna kreska na górnej powiece.


1. Oczywiście zaczynam od położenie korektora pod oczy, ja także nakładam odrobinę pod łuk brwiowy, jednym słowem dookoła oka (Dermacol). Korektor utrwalam pudrem sypkim (Vipera, puder odbijający światło). Podkreślam brwi (set do brwi Essence). Nakładam też bazę pod cienie (Hean, Stay On), która na zdjęciu widać jakoś się zmieszała z odrobiną korektora i nieestetycznie lekko zwarzyła.


 2. Na wewnętrzny kącik oka aż do 1/3 ruchomej powieki (tak jak na zdjęciu) nakładam perłowy ,iskrzący biały cień (Paese, kolekcja retro, "Szept Orientu", najjaśniejszy cień).


3. Na ruchomą powiekę od białego cienia aż za środek powieki nakładam chłodny, bardzo jasny różowy cień, także mocno błyszczący (  Paese, kolekcja retro, "Szept Orientu", różowy cień).


4. Teraz potrzebuję kawałek zwykłej przezroczystej taśmy - naklejam go od zewnętrznego kącika oka pod skosem w kierunku brwi (tak jak na zdjęciu). Teraz wybieram grafitowy, perłowy cień (  Paese, kolekcja retro, "Szept Orientu", szary cień), nakładam go przy pomocy dość prezycyjnego płaskiego pędzelka w załamanie ruchomej powieki, wyciągając lekko ku górze, na zewnętrzy kącik oka, wyciągając ku skroniom.


5. Przy pomocy pędzelka do blendowania rozcieram szary cień (nie ściągając taśmy).


6. Odklejam taśmę, nakładam grafitowy cień na dolną powiekę i lekko go rozcieram.


7. Ten krok nie jest konieczny, ale pozwala uzyskać idealnie równą linię i dodatkowo ją podkreślić. Pedzelkiem nakładam troszkę korektora zaraz pod linię cienia uzyskaną przy pomocy taśmy. Potem należy ją dobrze rozetrzeć i ewentualnie minimalnie rozblendować (ale naprawdę minimalnie).


8. Teraz maluję kreskę dookoła oka w kolorze lekko błyszczącego granatu (Catrice OOS Houston's Favourite eyeliner w żelu). Jeśli nie macie takiego eyelinera, można zrobić kreskę na mokro granatowym cieniem lub po prostu użyć czarny liner.


9. Tusz na rzęsy i gotowe:)! Ja użyłam mojego ostatnio ulubionego Maxxi Lash Hean.




Podoba Wam się:)? A może macie pomysł co by można zmienić w tym makijażu? :)

81 komentarzy:

  1. Przecudowny makijaż! Cudowna niebieska kreska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię kreskę wokół oka, ale pod warunkiem, że jest starannie zrobiona i raczej nie czarna. U Ciebie wygląda bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow Kobieto!:) tyle mam do powiedzenia!:D jutro sobie skopiuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaaa 0o czemu ja nie umiem tak malowac ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wygląda - ja nic bym nie zmieniała ! ;)
    strasznie podobają mi się Twoje brwi widzę ze set do brwi Essence super się sprawuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U kogoś bardzo podobają mi się takie kreski, ale u mnie nie wygląda to najlepiej ;)

    Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny :) Czekam z niecierpliwością na ukazanie tajemniczych cieni :P Lubię Paese, będę musiała co nieco jeszcze dokupić do mojej niewielkiej gromadki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż :))) oko wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż mi się podoba nic bym nie zmieniała :)
    ale masz świetne rzęsy !!!

    dziękuję ;) cień jest bardzo fajny polecam :D też nie spodziewałam się takiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! I barrdzo orientalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nic nie zmienić, makijaż jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow :) jest cudowny, bardzo mi się podoba, śliczne kolorki :)

    http://rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor tego linera! Pomysł z taśmą rewelacyjny w swej prostocie. :) Bardzo fajny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, wręcz idealna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny :) Robisz tak prostą kreskę, że Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż, dobry trik z tą taśmą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę leniwa i nie zostawię kometarza pod każdym Twoim makijażem,tylko napiszę,że wszystkie są PRZEPIĘKNE :D widzisz,na Twoich zdjęciach tęczówka też jest pięknie podkreślona :) Ja lekko poprawiam zdjęcia w gimpie,ponieważ często aparat zjada kolory i makijaże wyglądają na takie nijakie i wyblakłe.Nie przesadzam jednak za bardzo,staram się,żeby wyglądały tak,jak prezentują się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Bardzo staranny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda i zazdroszczę zdjęć, ja totalnie nie umiem ich robić...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, choć siebie w takim makijażu nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę spróbować tak obrysować dookoła oko, bo normalnie tego nie robie, a u Ciebie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, eyeliner jest super :) Jutro spróbuję zrobić podobny makijaż z użyciem fioletowego eyelinera Essence, zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyszło. Na pewno spróbuję, ale w trochę innej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny. Ja bym faktycznie zrezygnowała z eyelinera na dolnej powiece, bo u mnie to zazwyczaj kiepsko wygląda, ale u Ciebie prezentuje się super :) Zdradzisz mi, jak robisz takie dobre zdjęcia makijaży? Bo ja już naprawdę nie wiem, co robić, ciągle mi zjada kolory i na co blendować i cieniować, jak i tak widać tylko kreskę :(

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż i dobrze opisany step:) Spróbuję kiedyś zrobić coś podobnego.
    Podepnę się pod prośbę opos-w-wannie mogłabyś napisać jak robisz tak ładne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje dziewczyny za miłe komentarze:)

    Co do zdjęc - ja naprawdę nie jestem ekspertem w tej kwestii, sama bardzo często narzekam na swoje zdjęcia i patrzę z podziwem na inne, dlatego czuję, że nie ja powinnam udzielać rad pod tym względem;). Ja robię zdjęcia zwykłym aparatem "pstrykaczem", zaraz przy samym oknie w ładny słoneczny dzień ale nie w promieniach słońca (wystarczy, że lekko się zachmurzy i już mam zdjęcia szaro-bure, poruszone o do kitu). Robię w trybie makro..i to właściewie tyle. Potem podciągam zdjęcia w Corelu (właściwie tylko kolory), żeby czerń była czarna a nie jasno szara jak to często wychodzi na zdjęciu:], tyle żeby oddać prawdziwe kolory, takie jak były w rzeczywistości, obróbka niewielka a jednak dużą różnicę robi moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  28. mam tęczówkę w podobnej tonacji i teraz zobaczyłam, jak te kolory pięknie do niej pasują. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sory za to jak się wyraże ale Twoje makijaże są ZAJEBISTE. Jak ja chciałabym umieć wyczarować takie makijaże, niestety brak mi talentu i wprawy

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle przepiękny :D Bardzo lubię Twoje makijażowe "Krok po kroku", bardzo mi pomagają i inspirują :D

    Dzięki za komplementy i dodanie do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny mejkapik a kolor linera zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  32. kolory zupełnie nie moje... ale makijaż jak zawsze cudowny :) jestem fanką Twoich stepików :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor tego linera sprawia ze nie moge oderwac oczu od zdjec z Twoim makijazem:D to sie nazywa uzaleznienie od niebieskiego;)))
    Tez czesto posilkuje sie tasma;)i super prezentuje sie obrysowanie calego oka-zachecilas mnie by kiedys sprobowac na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż, jak zawsze :). Czekam na post z nowymi kosmetykami Paese, bardzo lubię mgłę pudrową i cienie z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt POWALAJĄCY:) super, że pokazałaś step by step:) chyba wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny, kreska tym eyelinerem pięknie dopełnia oko,sprawiając, że nie jest mdłe.:*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie! może się kiedys nauczę :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny makijaż :)) Ciesze się, że pokazałaś go krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie używałam innego niż czarnego linera ale muszę przyznać ze granatowy wspaniale wygląda w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  40. ale piękny! Kobieto, jesteś moją guru makijażu :) Pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny makijaż! Niebieska kreska i cieniowanie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny makijaż! Muszę spróbować z tą taśmą :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za odpowiedź dot. zdjęć makijażu :)

    Co do Colour Alike: są na Szewskiej w dawnym Firlicie, w drogerii w przejściu podziemnym spod galerii na planty, w Mediq w Krakowskiej i właśnie w Jasmin na Długiej. Aha, widziałam jeszcze chyba te z serii Q na wystawie drogerii obok Firlita na Długiej (bliżej Plant, taka mała podłużna drogeria), ale nie wchodziłam tam i nie wiem, jaki mają wybór i ceny. Jasmin jest dośc dobrze zaopatrzony, mają też np. odżywki Barbry :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To na Tomexie jest jakaś drogeria? ;)
    W Jasmin chyba nie ma nic szczególnego, w sumie nie bywam tam jakoś często - ot, zwykła drogeria. Udało mi się tam kupić krem Nivei na noc, którego nie mogłam dostać w Rossmannie, ale żadnych unikalnych marek nie widziałam - albo nie zwróciłam uwagi ;) jest (albo była? nie wiem, bo dawno tam nie wchodziłam) jedna biedna szafa Essence, ale chyba nie ma dostaw, bo byłam tam kilka razy na przestrzeni paru miesięcy i nic się w niej nie zmieniło :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Super makijaż, jednak na codzien na pewno troszke za mocny, jednak ma w sobie urok :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie nie trzeba zmieniać. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fakt długaśne, czasem się plączą ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. i'm in love :D pozwolisz ,że zgapię? :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny makijaż do brązowych oczu. U Ciebie mi się podoba, ale sama bym się tak nie pomalowała; nie lubię u siebie niebieskich cieni, a jeśli ich używam, to tylko w połączeniu z fioletami ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za wszystkie, bardzo miłe komentarze:)

    Pilar bedzie mi bardzo miło:D. Masz swój blog? Bo nie mogę wejść, profil jest niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
  51. ojj tak ta zeberka w połączeniu z czerwonym jejuu <3 boskie sa ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie, dlaczeeeeeeeeeeego ja nie umiem malować tak ładnej kreskiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  53. piękny makijaż :D po prostu cudownie Ci wyszedł! i ta kreska - ja jakoś nie umiem tak obrysować oka albo mi po prostu nie pasuje, bo zawsze jakoś dziwnie wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiekny efekt!:O jestem pod wrażeniem;)

    zapraszam na mój biżuteryjny blog
    http://natajka89.blogspot.com

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  55. rewelacja! nic nie trzeba zmieniać.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  56. niebieska kreska to coś co lubię, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jest świetny, nie trzeba nic w nim zmieniać! super pokazany każdy krok, jak tylko znajdę czas będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładny! Lubię makijaże, gdzie 'użyta' jest taśma. Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  59. hej, uwielbiam makijaze inspirowane orientem, kolorystyka i "ciecie" jest super! Jedyne co bym zmienila w tym makijazu to dolna powieka - nie obrysowywalabym jej niebieskim eyelinerem - nim zakonczylabym jedynie wewnetrzy kacik. A na dole brak mi troche czerni :)
    ale to tylko pomysl ;)
    pozdrawiam

    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. zazdroszczę cholernie wprawnej ręki! malujesz idealnei te kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Szept orientu... nazwa genialna, makijaż jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń