środa, 3 sierpnia 2011

TAG: 30 pytań kosmetycznych

Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Odpowiedz na 30 pytań kosmetycznych.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom (zamieść ich nicki i linki do ich blogów).
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane.
5. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

Tag trafił do mnie od:
kasia-makijaz.blogspot.com
madak6c.blogspot.com
viollet-na-obcasach.blogspot.com
milve87.blogspot.com
domisiowo.blogspot.com
malinowykuferek.blogspot.com
mimsuru.blogspot.com
Bardzo Wam dziękuję :*:)

30 pytań to spooorooo...ale ja z chęcią czytałam wasze odpowiedzi dotyczące ulubionych kosmetyków:) Jeśli ktoś przebrnie przez całość to gratuluję:D

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy. 
2. Jaki masz typ cery? 
Mieszaną.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Olejki myjące z Biochemii Urody. 
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich? 
Używam bardzo różnych. 
5. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Raczej nie używam kremów..na dzień zawsze stosuję wysoki filtr, a na noc wolę sięgać po naturalne olejki. 
6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego? 
Ostatnio używam Eye Reviever Vitamin C, The Body Shop. 
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie? 
Nie mam. 
8. Jakiego podkładu używasz? 
Różnych, aktualnie wróciłam do Revlon Colorstay. 
9. Jakiego korektora używasz? 
Dermacolu. 
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera? 
Moim zdaniem w chłodnej, różowej. 
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Uwielbiam je :)! 
12. Jakiej maskary używasz? 
Różnych, aktualnie Kobo Lash Modeling Mascara. 
13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli:) 
14. Używasz bazy pod makijaż?
Bardzo rzadko. 
15. Używasz bazy pod cienie? 
Zawsze! 
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Hmm uwielbiam wiele odcieni, ale najbardziej lubię chyba biały. 
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie? 
Oczywiście, że eyeliner! 
18. Ulubiona szminka? 
Mam wiele ulubionych, ale gdybym musiała wybrać jedną byłaby to Violetta MAC. 
19. Ulubiony błyszczyk? 
L'Oreal Glam Shine - Pink Juice. 
20. Ulubiony róż?
Hmm chyba Sakura MAC (Quite Cute). 
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe).
Oj bardzo często..internet mnie kiedyś zgubi.. 
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Raczej nie, nie licząc lakierów do paznokci. 
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Najbardziej nie trawię za ciemnego podkładu...chociaż nie! Totalnie nie mogę patrzeć na jasne, pastelowe cienie (np. niebieskie) koniecznie perłowe, koniecznie byle jak popaprane po powiece w duecie z cerą BEZ podkładu, zwłaszcza jeśli ta cera błaga o podkład :|
24. Lubisz kolorowe makijaże? 
Napewno wiecie ,że uwielbiam:) 
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
Zdecydowanie podkład. 
26. Wychodzisz z domu bez makijażu? 
Tak, ale do najbliższych sklepów. 
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Nie lubię siebie bez makijażu, nie podobam się sobie po prostu, ale nie mam też jakiejś fobii, nie maluję się w domu, pokażę się tak innym.
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u? 
Bardzo bym chciała! O ile nic nie stanie na przeszkodzie za rok zapiszę się do jakiejś szkoły mejkapu:)! 
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza? 
Moim zdaniem nie ma tej jednej najlepszej, jest wiele dobrych firm. 
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż? 
Tak, jeśli np. zacznę malować oczy cieniami a tu nagle się okazuję ,że 3 minuty temu powinnam była już być poza domem.. 

 Wzorem innych blogerek, żeby nie tagować miliona osób, ja także postanowiłam przekazać tag do pięciu blogów:

http://planetakobiet.blogspot.com/
http://yasminella-yasminella.blogspot.com/
http://teraznunc.blogspot.com/
http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/
http://sprawdzanka.blogspot.com/ 

17 komentarzy:

  1. o, nie używasz kremów? to ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ubiegłas mnei o prae minut, bo ja Ciebie otagowałam w tym tagu :) i w jeszcze jednym

    Otagowałam Cię 3 razy :D

    http://lakierowo.blogspot.com/2011/08/tag-x-3-30-pytan-nigdy-nie-wychodze.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi perlowymi cieniami się zgodze, ale juz dawno nie widziałam takiego duetu co mnie cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać ten tag ;) Zawsze jestem ciekawa odpowiedzi innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kremem też mnie zdziwiłaś. ;) Podobnie jak z ulubionym kolorem cienia. Byłam pewna, że padnie jakiś żywy, szalony odcień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za opinię na moim blogu. Ja jestem bardzo zadowolona z tych cieni, mają naprawdę dobrą pigmentację i trzymają się cały dzień na bazie. Ale bardzo możliwe że to zależy od koloru, bo mam jeszcze fiolet metaliczny oraz turkusik i tymi nie jestem już tak zachwycona- mają słabszą pigmentację i trudne przenieść je z pędzelka na powiekę. Ale te 2 naprawdę mogę polecić ;)) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez nie uzywam kremow, a podklad mamy taki sam. Moj ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że miło się czyta :)

    A co do grzywki to miałem na myśli, że może zaczesać ją na bok ? Żadna inna zmiana fryzury nie przychodzi mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne odpowiedzi, ja Cie rozumiem z tym wychodzeniem bez makijażu, nie fobia, ale jednak zle sie czuje ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się wolę nie pokazywac bez makijaz:o

    bo biedronkowy micel jest wg mnie świetny, bardzo delikatny i bardzo dobrze radzi sobie z makijazem, czego chciec więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  12. No i nie żałuję :D
    Już sobie coś nawet kombinuję z Oh So Special, górna powieka w brązach i do tego kolorowa kreska na dolnej linii rzęs cieniem z Curacao i mam fajny i szybki makijaż gdy się spieszę :D
    Cienie ze sleeka są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :).
    Kochana z takimi zdolnościami jak Ty już dawno powinnaś być zawodową wizażystką :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobne jesteśmy w sumie do siebie

    www.femalepleasurelola.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, zdziwiłaś mnie, że nie używasz kremów! U mnie Revlon bez kremu (a właściwie emulsji Olay) wygląda gorzej niż bez...

    OdpowiedzUsuń