czwartek, 15 września 2011

Essence - Hello Holo

Hello Holo to lakier Essence z serii Nail Art Special Effect Topper. To srebrny brokat w przezroczystej bazie, ktory mieni sie na wszystkie kolory! Zdjecia niestety wogole nie oddaja uroku tego lakieru :(. Hello Holo naprawde mieni sie bardzo mocno, a w sloncu wyglada po prostu niesamowicie! To ekstremalna blyskotka:D.

Na paznokciach mam 4 warstwy i jest juz praktycznie calkowicie kryjacy. Oczywiscie mozna go uzyc w roli mgielki na inny lakier. Uprzedzajac pytania co do zmywania - ja zawsze zmywam brokaty sposobem na folie aluminiowa i to jest naprawde swietna metoda, w 10 minut bez tarcia wacikami mam zmyty brokat:).




Zdjecie ponizej jest celowo totalnie nie ostre zeby choc troche pokazac jak bardzo sie mieni w sloncu:).


Widzieliscie juz zapowiedz drugiej (lakierowej) czesci kolekcji Sensique Oriental Dream na jesien/zime ?


Sensique Oriental Dream. Kolekcja, która przeniesie cię do egzotycznego świata niczym z baśni 1001 nocy…
Odwiedź miasta będące perłami architektury, zachwycające przepychem ornamentów i arabeskowymi motywami roślinnymi. 
Miasta, w których promienie wschodzącego słońca odbijają się od złocistych kopuł wieńczących strzeliste budowle.
Udaj się na przechadzkę alejkami egzotycznych ogrodów pełnych kwiatów o upajającym zapachu. Usiądź w jednej z altan ukrytych pośród bujnej roślinności i chłoń orientalny czar otaczającej cię przyrody.
Zwiedź gwarne i bajecznie kolorowe targowiska pełne tęczowych, jedwabnych tkanin i kwiatów, których egzotyczny zapach miesza się z odurzającym aromatem orientalnych przypraw, aromatycznych olejków i kadzideł.
Nie czekaj. Dołącz do tego baśniowego świata…
SENSIQUE ORIENTAL DREAM STRONG&TRENDY NAILS with tefpoly®
Lakiery do paznokci bez toluenu i formaldehydu
Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Pojemność 8 ml. Dostępne 8 niesamowitych kolorów.

Cena 5,99 zł
Lakiery do paznokci będą dostępne w sieci NATURA Drogerie od 22 września 2011.


FESTIVAL OF LIGHT
MOSS TEMPLE

 BAMBOO IN AUTUMN

ROSEWOOD

INDIAN ROSE

FULLMOON MAPLE
JEWEL OF THE ORIENT

SKY OVER SILK ROAD

Podobaja sie Wam:)? Mi baaaardzo podoba sie cala kolekcja, bylam ciekawa jakie lakiery Sensique zaproponuje na jesien. Po obejrzeniu zdjec promocyjnych najbardziej podoba mi sie Moss Temple, Rosewood i Sky Over Silk Road.

58 komentarzy:

  1. ten lakier podobny jest do circuss confetti? Bo mam ten drugi i wiem, że nawet 7 warstw całkowicie nie pokrywa paznokcia :/

    http://badzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Badzynko, tak jak napisalam w poscie na zdjeciach mam 4 warstwy. A Circus gorzej kryje niz Hello Holo, mi to osobiscie nie przeszkadza bo Circus i tak zawsze uzywam na jakas kolorowa baze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam niemalże identyczny z my secret. Ależ on się mieni<3 uwielbiam go na stopach:D

    co do lakierów z nowej kolekcji to wpadł mi w oko ten koralowy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam go solo, dużo bardziej wolę go użyć na jakąś kolorową bazę ale tutaj też wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten hello holo, nie widziałam go jeszcze na pólkach:(
    a z nowosci Sensique podoba mi sie bardzo
    INDIAN ROSE

    SKY OVER SILK ROAD:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bomba. Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze no wchodzi moda na te mataliczno perłowate lakiery. Ja osobiście uważam je za tandetne, ale wiem też, że pod wpływem mody mogą mi się spodobać. Cóż mi się kojarzą z babciami, które mają paznokcie spiłowane w nerkowca;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się Moss Temple strasznie, strasznie podoba! Do tego jeszcze Rosewood/Bamboo in Autumn, i juz mam z glowy postanowienie braku kosmetycznych zakupów do października ;). A topper z essence pięknie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Holo jest niesamowity!! Jeszcze go nie mam w swojej kolekcji, ale moze sie skusze ;) z nowych lakierow Sensique spodobal mi sie SKY OVER SILK ROAD :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten Hello Holo,cudownie się mieni!
    SKY OVER SILK ROAD-ciekawy kolor:*

    OdpowiedzUsuń
  11. wychodzi na to, że warto kupić też ten lakier. ^^

    a z sensique nic mi się nie podoba :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglada :) I jak się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Holo musi fantastycznie wyglądać w słońcu przy tylu warstwach ;)
    A z lakierów Sensique na pewno muszę kupić Indian Rose i Sky Over Silk Road!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiu fiu, ale dyskotekowo :D Ciekawe czy u mnie jest ta seria lub czy w ogóle będzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moss Temple jest na mojej chcęliście (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt, na imprezie zrobiłby furorę:) Kusisz ostatnio tymi essence, że aż boje się wejść do Natury:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt, ale 4 warstwy to za dużo na moje nerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie Hello Holo genialne :D Jak lampki na święta XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Możesz napisać coś więcej o metodzie zmywania brokatu na folię aluminiową ?
    Ja kocham brokatowe lakiery, ale ostatnio się nimi nie maluję, bo nie mam cierpliwości do zmywania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że Moss Temple będzie tańszym odpowiednikiem duochrome z Chanel! Trzeba koniecznie kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. lakier pięknie się mieni :)

    ja mam 2-3 tygodniową przerwę na kurację, bo moje pazurki są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bamboo in Autumn, Indian Rose i Rosewood boskie!

    Widziałam już kilka recenzji Hello Holo, z każdą coraz bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. co tu wchodzę to masz jakiś genialny lakier :) ja wczoraj zamówiłam lakier Barry M Foil Effect i jestem mega ciekawa efektu

    OdpowiedzUsuń
  24. no no no co za błysk! coraz bardziej podoba mi się ten lakier ;)

    a co do lakierów sensique - Moss Temple wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny lakier i co za iskry :) przypominaja mi troche blyszczacy snieg wieczorem, odbijajacy światła latarni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sama niedawno nosila hello hollo i baardzo mi się efekt podobał:D

    z nowości będę się czaić na moss temple:)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam holograficzne lakiery :)
    z sensique muszę mieć Moss Temple :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten lakier, jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny holo <3 :D A ja się czaję na choć jeden lakier z Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się do prośby o zdradzenie sposobu zmywania paznokci na folię:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. wow powalający :) strasznie mi się podoba :)pewnie strasznie ciężko się go zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow ! świetny. Taki na karnawał, który już wkrótce :D

    zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że mamy podobnych faworytów :D
    Moss temple jakoś od razu przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pełen odjazd! świetny na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nowa kolekcja bardzo fajna, mam nadzieję że uda mi się z niej coś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że dzisiejsze postanowienie wzbogacenia kolekcji lakierów będę musiała odłożyć o tydzień. Większość kolorów, które mam nadaje się raczej na lato plus różne odcienie czerwieni i wszystkie mocno mi się opatrzyły. Będę miała kłopot jaki kolor wybrać bo podobają mi się wszystkie.
    Czy pisząc o metodzie z folią aluminiową masz na myśli tą metodę: http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/08/kapelusze-z-gow.html ?

    OdpowiedzUsuń
  37. ten lakier jest piękny! i to rozmozane zdjęcie ma w sobie to coś :)
    a co do lakierów sensique - musze je mieć. Mam nadzieję, ze ich kolory są tak piękne jak wytrzymałe będą na paznokciach :)

    zapraszam na rozdanie
    http://damski-swiat.blogspot.com/2011/09/pierwsze-rozdanie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  38. Dokladnie mam na mysli ta metode z bloga Paramore, ktora podala Vena w komentarzu:) Ja tak trzymam paznokcie 10-15min ,brokatowe lakiery naprawde dobrze sie zmywaja:)

    OdpowiedzUsuń
  39. lakier obłędny!
    ale 4 warstwy to zabójcza ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja akurat za holo jakoś nie przepadam...

    A kolekcja zapowiada się ciekawie, niestety mój portfel zubożeje a lakierów znowu przybędzie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealny lakier na Sylwestra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ależ narobiłaś mi na niego smaku - poleciałam dziś do drogerii i kupiłam sobie własny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny efekt! A z Sensique jeden lakier przypadł szczególnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się nowa kolekcja sensique, jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda prześlicznie ! <3
    Mogłabyś coś więcej napisać o tej metodzie zmywania brokatu ? Bo ja uwielbiam brokatowe lakiery, ale zmywanie ich to dla mnie katorga..

    OdpowiedzUsuń
  46. super efekt! można zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń