poniedziałek, 5 września 2011

Hean - Mascara MAXXI Lash Flexi Modelling

Mam nadzieję, że Was nie zanudzę tymi recenzjami;). Dziś recenzja, którą miałam napisać już daawno temu, ale jakoś ciągle zabierałam się za coś innego. Ze wszystkich produktów Hean jakie dostałam do testów - właśnie ten tusz przypadł mi do gustu najbardziej, no może jeszcze cienie-czwórki :D!

Na chwilę obecną to mój ulubiony tusz do dziennego makijażu. Do dziennego - bo przy ciemnych, mocnych makijażach jest trochę zbyt delikatny. Najbardziej podoba mi się w nim, że naprawdę świetnie rozdziela rzęsy, wogóle ich nie skleja i absolutnie nie pozostawia żadnych grudek! Rzęsy są też ładnie podkręcone. Ma mocno czarny odcień i wygodną silikonową szczoteczkę. Zdjęcia zresztą dobrze pokazują jak tusz wygląda na zdjęciach, mi taki efekt bardzo odpowiada:).




niepomalowane rzęsy




Miałam obawy, że napisy z opakowania szybko się zetrą, ale nic takiego się nie stało.

Mam nadzieję, że nie odbierzecie mojej recenzji jako bezsensowne słodzenie - po prostu dawno żaden tusz tak mi nie podpasował:). Nie znajduję w nim większych wad, narazie to mój ideał do dziennych, delikatnych makijaży.

Tusz kosztuje 9,99 zł, kupicie go np. TUTAJ ,widziałam te tusze także w drogerii Firlit na Długiej w Krakowie.

Produkt ten został mi wysłany do recenzji, ale nie wpływa to w żaden sposób  na moją opinię.

50 komentarzy:

  1. ojej. wszystkie wrzucacie dziś recenzje tuszy,a ja mam bzika na ich punkcie.

    Ten wygląda świetnie, super pogrubienie i wydłużenie!

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że ładnie wydłuża i podkręca, szkoda że jeszcze nie pogrubia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz to mój totalny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się, że go lubisz - świetnie wygląda na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś miałam tusz z Hean ale LASH MASTER,był bardzo czarny i go lubiłam, ten też zacheca:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie wygląda super, u mnie pewnie w ogóle nie miałabym efektów

    OdpowiedzUsuń
  7. ulala faktycznie rzęsy wyglądają świetnie:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go miałam jakiś czas temu i jest faktycznie świetny. Szczoteczkę ma genialną :) Niestety u mnie produkty tej firmy strasznie ciężko dostać, więc nie mam go gdzie kupić :( Chyba pozostanie mi zamówienie przez ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, rewelacyjny efekt. Jak wykończę swoje, na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie szczoteczki.. więc za 9.99 to chyba warto spróbować.
    Może to okaże się tańsza alternatywa dla mojego masterpiece max factor

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, jakie wydłużenie. Wygląda rewelacyjnie. :) Ciekawa jestem, czy uda mi się go kiedyś spotkać.

    Podoba mi się też opakowanie; dobrze, że nie ścierają się napisy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już mam swój ukochany tusz:) Za taką cenę chyba przetestuję i ten w sumie nic się nie traci a efekt na Twoich rzęsach wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać znaaaaczną różnicę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wlasnie dzisiaj mialam dodac jego recenzje, ale uprzedzilas mnie:D

    tez go lubie, lecz ja dalam za niego w drogerii 16,50:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, super wygląda :D i ma fajną szczoteczkę =)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go, jest faktycznie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam taki efekt na rzęsach, ale zdecydowanie za dnia. Widzę, że na rynku jest mnóstwo takich tanich tuszy, które są w rzeczywistości rewelacyjne jeśli chodzi o jakość! A najlepsze jest to, że to głównie wśród polskich marek ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny efekt, ale faktycznie raczej do delikatnych makijaży ;) A drogerię Flirt na Długiej uwielbiam, szkoda tylko, że jest mi nie po drodze :P Wydaje mi się, że mają tam lepszy asortyment niż na Karmelickiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę kupić ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam już kilka pozytywnych recenzji na jego temat i coraz bardziej go pragnę ;) Kupię, jak tylko go spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś u mnie otagowana :) - http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowałam cię :)
    http://zzzoila.blogspot.com/2011/09/letni-projekt-denko.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzęsy wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uuuu - różnica widoczna gołym okiem - ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. efekt niezly- szczoteczka mi sie podoba!:D przypomina mi telescopic z l'oreala;)
    zostalas otagowana;)
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/09/tag-beznazwowy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. jak za taką cenę, to bardzo fajny efekt!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne opakowanie, łatwo znaleźć w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam teraz jakąś taką masakarę z My Secret, ma bardzo podobną szczoteczkę do tej. Tylko jest strasznie krótka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt świetny, a do tego jeszcze przyjazna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny tusz!:) i jeszcze za taką cenę:P bomba

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Bardzo podoba mi sie efekt na Twoich rzesach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wydłużenie i ta czerń na rzęsach są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. A moje rzęsy skleja absolutnie każda silikonowa szczoteczka, nie wiem o co chodzi. ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się efekt :) albo po prostu masz ładne rzęsy ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją recenzje musu do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt bardzo dobry, jednak szczoteczka mnie nie przekonuje, jednak jestem bardziej tradycyjna w tej dziedzinie i lubię szczoty z włosiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś otagowana. :) Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami: http://redheadexperiments.blogspot.com/2011/09/kolejny-tag.html :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak - mój ulubiony tusz :)
    Nic tak nie wydłuża i nie rozdziela moich rzęs, jak on, a mam je naprawdę z natury króciutkie i mało widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiem ,że szminki z HEAN są bardzo fajne - w ładnych kolorach ,trwałe i nawilżające usta w związku z tym ciekawa byłam innych kosmetyków tej marki i z tego co widzę tusz do rzęs również jest świetnej jakości - coś mi się zdaje ,że muszę się rozejrzeć za tym tuszem .

    OdpowiedzUsuń
  39. Efekt naprawdę wspaniały.
    Tusz kupiłam wczoraj. Od dziś wielkie testowanie. :D

    OdpowiedzUsuń