piątek, 9 września 2011

Kobo Long Lasting Glass Shine - Juicy Watermelon

Na wstępie muszę powiedzieć, że myślę o makijażach, pazurkowych zdobieniach i wogóle czymś innym niż tylko recenzje, recenzje i recenzje. Jakoś ciągle mi coś wypadało w tym tygodniu, ale może jutro uda mi się coś innego przygotować żeby nie zanudzić Was na śmierć recenzjami;).

Nie jestem specjalnie wybredna jak chodzi o błyszczyki. Jedynie nie lubię tych strasznie gęstych, zbierających się nieestetycznie przy wewnętrznej linii ust i 'ciągnących się' przy otwieraniu ust:/. Jeśli błyszczyk nie ma tych cech to z reguły mi odpowiada. I tak jest w przypadku Long Lasting Glass Shine z Kobo. Nie znajduję w nim żadnych wad, to po prostu dobry błyszczyk (ciekawe czy wszyscy błyszczykowo-wymagający by się ze mną zgodzili).






Mam odcień Juicy Watermelon, świetny:). Dochodzę do wniosku ,że takie odcienie to najbardziej uniwersalne kolory dla mnie na dzień. Błyszczyk na zdjęciach wyszedł na intensywniejszy niż jest w rzeczywistości - kolor jest półprzezroczysty, jeśli nie lubicie fuksji na ustach to nie musicie się obawiać, bo to lekki róż. Jest bardzo twarzowy i ma maleńkie drobinki, widoczne z bliska a niewidoczne z daleka, lubię taki efekt.

Błyszczyk ma przyjemną konsystencję, wygodny pędzelek. Nie wysusza ust. Utrzymuję się tyle co zwykły błyszczyk. Opakowanie mi się podoba, jest ok. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to zapach, ale  jest ledwo wyczuwalny (dla mojego niekoniecznie wrażliwego nosa) wiec nie przeszkadza mi to.

nagie usta


Na tym zdjęciu kolor jest chyba dość dobrze oddany.





Kosztuje coś około 18 zł, a kosmetyki Kobo dostaniecie wyłacznie w drogeriach Natura.

Podsumowując, moim zdaniem fajny, przyjemny błyszczyk, jeśli kusi Was jakiś odcień można spróbować. A jeśli lubicie takie półprzezroczyste, nie bardzo mocne ale też nie zupełnie blade róże to mocno polecam Juicy Watermelon, mi ten kolor bardzo przypadł do gustu:).

58 komentarzy:

  1. ładny,ale wolałabym bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten kolorek, mi też się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ladny kolor...
    i juz cie nie lubie bo znowu bede cos chciala z KOBO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bardzo ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aw, usta wyglądają bardzo apetycznie w tym kolorku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Zakochałam się! Jak ślicznie się błyszczą na ustach! Niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow . jaki boski efekt . ; D
    w komentarzu nawet nie moge wyrazić swojego zachwytu . xdxd

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy to błyszczyk z serii klejuchów? Niby mówisz ze się nie ciągnie przy otwieraniu ust, ale nie wiem jak tam ogólnie z jego kleistością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aale się błyszczy :) świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cos pięknego! Jakie Ty masz śliczne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie błyszczy, myślę że jest bardzo podobny do watermelona z Clinique ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny- chyba znalazłam właśnie prezent imieninowy dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do błyszczyka, kolor dla mnie piękny bardzo! Smakowity:)

    co do gumy do włosów - jesli chciałabyś ją podkreślić, ujarzmić, chciałabyś, zeby była na swoim miejscu w idealnym stanie lub jeśli chcesz jej dodać obętości - myślę że ten produkt by sobie spokojnie z tym poradził:) Ja mam swoją grzywkę na ukos ściętą ale częstuję ją guma i jest w idealnym stanie aż do kolejnego mycia;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem absolutnie szminkowym typem ale ten blyszczyk wyglada genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW ! ale blask ! przepięknie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor, myślę że polubiłabym go bardzo. Dziękuje za komentarz, miło jest słyszeć pochlebstwa od kogoś kto sam potrafi robić cuda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wolę błyszczyki bez drobinek :) ale gdybym znalazła taki kolor bez żadnych elementów typu bling-bling to z chęcią bym go sobie kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wygląda, chociaż osobiście nie jestem fanką błyszczyków. Nie na moich ustach jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, piękny kolor! szkoda tylko, ze ja mam 3inne podobne...:D

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda bardzo przyjemnie na ustach :) ja na razie błyszczyków mam dość, ale wezmę go pod uwagę w ewentualnej chwili słabości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor i efekt :) Nawet te drobinki całkiem zgrabnie się wpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tafla wody, pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny efekt i połysk na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie same wymagania co do błyszczyków, jak i Ty ;) A błyszczyk super prezentuje się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor piękny, a w opakowaniu szczególnie :) A jaki masz błysk na ustach :D Będę musiała się przejść do Natury i pooglądać inne odcienie ;) Swoją drogą przez czytanie Waszych blogów powoli zbliżam się do upadku finansowego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolor :). Jestem wymagającą błyszczykomaniaczką, więc pewnie kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny. :) Ale ja postanowiłam, że nie będę już kupować błyszczyków, bo i tak użyje je później może ze 2 razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oglądałam te błyszczyki w Naturze, jednak nie znalazłam dla siebie żadnego koloru :-(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiamm takie blyszczyki ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Błyszczyk wygląda super :) Te drobinki robią fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosztuje 17,99 zł i jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny kolorek, chyba go na żywo obejrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Recenzja jak zwykle bardzo pomocna:) Muszę powiedzieć, że Twój blog jest jednym z moich ulubionych, zainspirował mnie do zrobienia swojego:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda ciekawie, przyjrzę mu się jak będę z Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dwa błyszczyki z tej serii, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. czyli masz zamiar zaskoczyć nas czymś nowym :D gestych błyszczyków też nie lubie, ale podobno dłużej sie utrzymują ;) pooozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie slodko wyglada na ustach :) Mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piekny kolor :) jak 'przeprosze sie' z blyszczykami to moz kupie :) obecnie mam faze szminkowa

    OdpowiedzUsuń
  41. blask daje po oczach! :)
    mam wrażenie że zaraz spłynie Ci z ust :D
    ładny intensywny kolor

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie nie powinnam wchodzić na blogi kosmetyczne przed wyjściem na zakupy :D Świetny kolor <3
    A Tribalowe paznokcie można odgapiać do woli, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. sama skusiłabym sie na taki błyszczyk,ale w odcieniu brzoskwiniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie się prezentują Twoje usta w tym błyszczyku..wielkie wow

    OdpowiedzUsuń
  45. Zostałaś otagowana :): http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html

    OdpowiedzUsuń