sobota, 17 września 2011

Lovely Cracking Magic 05

Jakiś czas temu Lovely wypuściło lakiery pękające w kilku kolorach. Jeśli ktoś sie nie orientuje: Lovely należy do Wibo, ale szafy Wibo są w każdym Rossmannie, Lovely w niektórych. Skusiłam się na kilka kolorów, w tym żywą czerwień nr 05, lakier kosztował coś ok 7-8zł. Wiem, że niektórzy byli niezadowoleni z tych pękaczy ,słyszałam że bardzo szybko gęstenieją. Z moją czerwienią jak narazie jest wszystko ok (po około dwóch uzyciach), pękacz od Golden Rose gęstnieje o wiele szybciej.

Odcień 05 to żywa, intensywna czerwień. Nie jest to jednak kryjący krem - na czarnych i ciemnych kolorach jest półprzezroczysta i wygląda jak brudny brąz, dlatego polecam kłaść tylko na jasne odcienie. Baza to Hello Holo Essence, baaaaaardzooo podoba mi sie to połączenie, ale to nie mój pomysł - chciałam go zgapić odkąd zobaczyłam je u sabbathy TUTAJ. Moja wersja jednak mniej mi się podoba, bo wydaje mi się, że chłodniejsza czerwień pękacza wyglądała by lepiej:D.





Niestety mam trochę starte końcówki, bo zapomniałam zrobić zdjęć w pierwszym dniu pękacza na pazurkach.

***
Od 19 września w Naturach pojawią się nowe lakiery My Secret. Wchodzą do stałej oferty.
Cena 6,49 zł

A to 7 nowych kolorków:


VANILLA

FUCHSIA

PURPLE

LAVENDER

MINT

COCOA

MIDNIGHT

 Co myślicie?
Moim zdaniem to fajne, przyjemne kolorki, z tego co kojarzę w stałej ofercie My Secret było pełno róży, czerwieni i takich dość oklepanych odcieni, więc fajnie że wchodzą jakieś ciekawsze kolory.
Szkoda mi jednak, że My Secret nie wypuściło takich kolorów na wiosnę czy lato, bo dużo tu pasteli, myślę że np. miętowy mógłby mieć większe wzięcie wiosną.
Wpadł mi w oko Vanilla (jakby był kryjący to mogłoby byc coś:)) Cocoa i Midnight !

***
Przy okazji dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe komentarze:):):)

Przygotowałam też notkę o zmywaniu brokatowych lakierów przy pomocy folii aluminiowej, jest o tym duużo na internecie ale skoro ktoś był zainteresowany to pomyślałam, że jedna więcej nie zaszkodzi.

47 komentarzy:

  1. śliczne pazurki <3
    tak, prześlę Ci pieniążki w poniedziałek. zostaw mi adres na mailu :). ile zł to było? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie, pazurki przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie, ja mam takiego pękacza - czarnego - muszę wreszcie porządnie wziąć się za malowanie. Nie wiem tylko, czy na top-coacie mi popęka? ;)
    A notkę o zmywaniu przy użyciu folii poproszę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane uczucia, w sumie nie wiem czy mi się podoba, bo nie lubię pękaczy, ale to połączenie jest całkiem całkiem :)

    PS Jestem pewna, że kupię "cocoa" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS 2 Czekam na notkę o zmywaniu, nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda. :)
    Nie kupiłabym czerwonego pękacza, ale kiedy zobaczyłam go u Ciebie, to stwierdziłam, że wygląda bardzo ładnie :D. Szczególnie z tą bazą.
    Zapraszam do zobaczenia nowego wystroju mojego bloga:
    http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chodzi o tańsze lakiery Catrice to była wyprzedaż kolekcji letniej :) w mojej naturze oczywiście mimo gazetkowego info ceny były takie same, a potem nagle pojawił się mały koszyczek z resztką lakierów. dosłownie kilkanaście sztuk...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to połączenie! U Ciebie też wyszło ślicznie. Delikatnie inny efekt, niż u Sabbathy, ale nie znaczy, że gorzej ;) No i czekam na notkę o zmywaniu takich trudnych lakierów, bo bywa, że mam z tym problem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie przemawia do mnie to połączenie ;)
    Ciekawa jestem tych lakierów My Secret. Jeżeli krycie okaże się kiepskie, to będę baaardzo zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie w moim stylu ale musze przyznać,że wygląda bardzo fajnie w połączeniu z tym lakierem z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię efekt holo błyskający spod pękaczy albo różnych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał, jak dla mnie efekt powalający ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zależy to od koloru. Np. mój żółty Cracking już zgęstniał, jednak czerwony dalej jest dość rzadki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wygląda, też go mam i żałuje, że nie można go połączyć z czarną bazą:( a marzył mi się efekt paznokci w mrocznym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaaadniee :D to teraz rob zadany mani :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow..jakie cudowne pazurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna pazurki, przypominają bombkę na choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie u Ciebie to wygląda :) O wiele lepiej niż na moich króciutkich, malutkich paznokciach :P Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pazurki ładne ! ostatnio jak bylam w naturze nie było jeszcze ich :( ogolnie najbliższa natura jest tak opustooszała, że od tyg poluje na mat z essence..

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt robi wrażenie. :) I po raz kolejny kusi mnie ten hello holo, ech ciężkie życie z tymi lakierami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet ok :-) Masz baaardzo długie pazurki, zazdroszczę.
    Popieram wstawienie notki o zmywaniu brokatów :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio prawie wziełam tego czerwonego pękacza, ale tyle niepochlebnych opinii naczytałam się że mam teraz mieszane uczucia co do niego, mimo że kolor świetny

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwony lakier pękający Lovely już mam, na hello holo czaję się od jakiegoś czasu, ale po zobaczeniu tego połączenia wiem, że hello holo kupię najszybciej jak będę mogła i zmaluję u siebie takie paznokcie <3 Dzięki za pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym wolała jednolitą bazę pod pękacz bez brokatu ;P

    Mi się podoba: Vanilla i Mint ;)

    Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Każdy obserwator i każdy komentarz się liczy ;D
    Pozdrawiam Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokcie bombowe!:) a lakiery od My Secret też myślę że lepiej by było gdyby je wypuścili na wiosnę ale oprócz tego kolory niczego sobie:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt końcowy super! Mam obydwa lakiery i jeszcze nigdy nie wpadłam na to żeby je połączyć :) Z chęcią kiedyś wypróbuje ten mani :)
    Mnie też spodobała się Vanilia :) Intryguje mnie Lavender ale tak właściwie te wszystkie kolorki już gdzieś były i tak jak mówisz, lepiej sprawdziły by się na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  28. te lakiery zastępują Catrice? coś mi się obiło o uszy. wizualnie wolę te co już są w Naturze. Może My Secret przypadnie mi do gustu, ale na razie nie jestem na nie jakoś szczególnie pozytywnie nastawiona.
    pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  29. tak, myślę, że prześlę Ci pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się bardziej podoba Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowity efekt ! :) zazdroszczę Ci takich długich paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  32. tez mam ten czerwony pękacz i tez kładłam go na srebrną baze ale nie taką drobinkową, nawet kiedys wrzucałam na bloga zdjęcie:)
    niedrogie a fajne kraki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. VANILLA jest świetny, ciekawe jak na paznokciach się będzie prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cos do mnie czerwony crack nie przemawia:)

    ale pazurki masz piekneeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O, w końcu się dowiem, jak zmywać ten cholerny brokat :D!
    Pytałaś się mnie jakiś czas temu, czy jadę z biurem czy na własną rękę. Pojechałam i tak i tak. Do Chorawji pojechałam z biurem. http://dev-komentuje.blogspot.com/2011/09/o-wyjazdach.html tu masz całą relację jeśli jesteś zainteresowana, ale w skrócie powiem, że lepiej jechać jednak samemu, gdzie w grupie jest większość kierowców ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ładne połączenie :)

    mnie wszystkie nowe kolory My Secret się podobają! Vanilla też mi wpadła w oko, oby był dobrze kryjąca

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  39. nawet te pękajace lakiery mi się podobają ale pozniej jest problem ze ściagnieciem tego czyli ze zmyciem, strasznie cieżko to schodzi. Ostatnio jednak znalazlam fajny zmyacz z donegala z proteinami jedwabiu świetnie mi to zaczelo zschodzic także polecam jest niedrogi a przy tym pozostawia płytke nawilżona- nie wysusza. zobaczcie http://www.donegal.com.pl/

    OdpowiedzUsuń