środa, 7 września 2011

Nowości Essence!

Chyba nie muszę pisać jak się cieszę z tego, że nowe produkty ze stałej oferty Essence już się u nas pojawiają:)! Tradycyjnie przez telefon trafiłam na niedoinformowaną panią w Douglasie...która twierdziła ,że nowości jeszcze nie przyszły, a dzisiaj jak wybrałam się do Douglasa okazało się, że są od dwóch czy trzech dni..

Mimo to udało mi się kupić wszystko to na czym zależało mi najbardziej oprócz jednej kredki. Także jestem zadowolona, zakupy małe ale resztę kosmetyków, które mnie kuszą zostawię sobie na później:D.


On Top Lipgloss 01 Dramatize
Błyszczyk, który od pierwszych zdjęć promocyjnych wpadł mi w oko:D. Kosztował chyba 8,99zł. W opakowaniu wygląda praktycznie jak czerń z lekkimi drobinkami, ale na ustach solo jest dość przezroczysty, trochę ciemny jak na błyszczyk ale nie czarny. O dziwo nie daje trupio-szarego efektu ,bo wpada w śliwkowo-brązowe tony i wygląda całkiem twarzowo (o ile takie kolory mogą wogóle wyglądać twarzowo). W końcu to błyszczyk, który w zamierzeniu mamy stosować NA pomadkę, wiec narazie sprawdziłam jak wygląda na czerwonej, w najbliższych dniach sprawdzę na jakich odcieniach wygląda najfajniej. Aaa pachnie bosko kokosem!





Long Lasting eye pencil - Remember Amber
Uwielbiam kredki Long Lasting z Essence, są mega tanie i na moich oczach strasznie trwałe. Chciałam tą i jeszcze zgniłą zieleń (właśnie na tą zieleń się nie załapałam). Remember Amber to kolor hmm musztardowy? Żółty złamany lekko pomarańczem i odrobinę przygaszony, bardzo jesienny:). Nie wiem jeszcze do czego będzie pasować, ale może coś wymyślę..




Colour & Go - Blue Addicted
Colour & Go - Make It Golden
Colour & Go - Time For Romance

Dokładnie na tych trzech glitterach zależało mi najbardziej, są boskie. Blue Addicted to pólprzezroczysta baza z drobnym granatowym brokatem i grubszym: zielonym i niebieskim. Najbardziej podoba mi się Make It Golden - baza to lekki złoty shimmer z sporą ilością grubszego i drobnego złotego brokatu. Time For Romance to półprzezroczysta fioletowo-różowa baza z trzema rodzajami brokatu. Wszystkie będą świetne jako lakiery nawierzchniowe.


Na próbniku dwie warstwy lakieru. 


Z nowości Essence kusi mnie jeszcze:
-błyszczyk zmieniający kolor (ale to jak zużyję mój błyszczyk z Whoom Booom!)
-błyszczyk On Top Glamourize (szaro srebrny)
-kredka Long Lasting Think Khaki!
-puder matujący (ale tylko jak zużyję absolutnie wszystkie moje pudry)
-może pędzelek do różu
-lakiery Colour & Go (it's khaki time, gleam in blue i pewnie jeszcze sporo innych ktore były już wykupione)

Kupiłyście już coś z nowości:D? Co Was kusi ?

65 komentarzy:

  1. To teraz niech mi te cuda do Natury wrzucą, bo do Douglasa mam 60 km XD

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nic nie kupilam, ale ciekawi mnie ten blyszczyk zmieniajacy kolor pomadki i kredka:D oprocz tego obowiazkowo pedzle;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście pieniążki jeszcze do mnie nie dotarły, o nowości Essence można być spokojnym. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy! ten glitter ze złotymi drobinkami najbardziej przypadł mi do gustu, akurat jutro będę miała po drodze do natury więc zobaczę czy są już nowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam dzisiaj przy gablotce Essence z nadzieją kupienia pędzla do różu, który mi strasznie wpadł w oko, ale nie było ani jednej nowości :( Może dlatego, że byłam w Naturze, może w Douglasie już będą...? No i skończyło się na tym, że wyszłam z dwoma lakierami... jak zwykle :P
    A "czarny" błyszczyk mnie zaciekawił :>

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, nawet o tych nowościach nie wiedzałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne łupy! Lakiery bardzo mi się podobają :) Zbankrutuję przez te nowościowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kredka i lakiery... aż ślinka poszła :D Szalenie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się marzy zielona kredka i puder :) topy omijam bo one u mnie i tak leżą zazwyczaj. zmywanie za bardzo mnie zniechęca. teraz mam nową miłość - fimo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredka może fajnie wyglądać z brązami i zielenią.

    A patrząc na te giltery, to jednak ich nie kupię, nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że u mnie niedługo pojawią się te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że poza kredkami nasze zakupy zupełnie się różnią. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dam się, jestem twarda, nie dam się... aaaah te lakiery są takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie kuci pedzelek i na niego bede powlowala :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy! Mnie wpadły w oko lakiery ale mam ich tyle, ze chyba sobie podaruje w najbliższym czasie:) może wytrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja się w końcu dorwę do nowości, to chyba wszystko wykupię... błyszczyk i lakiery boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozazdrościć! :) We Wrocławiu pewnie będziemy czekać całe wieki na nowości z E. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. żeby takie coś u mnie było ;/ pomarzyć..

    OdpowiedzUsuń
  19. A w którym to konkretnie Douglasie? :>
    Błyszyk kusi kokosowym zapachem, ale prawie zawsze używam błyszczyków tylko i wyłącznie solo, na pomadki nie lubię ich używać, więc przynajmniej będę bogatsza o 9zł ;) Czekam na swatche jak prezentuje się na różnych szminkach!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mam jeszcze nic z nowości
    podoba mi się kilka lakierów, m.in. te które pokazalaś: Blue Addicted i Time For Romance,
    no i pędzle

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też jakoś umknęła wiadomość o nowościach, muszę nadrobić i wybrać się do natury i się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy!:) Musze znalezc troche czasu na buszowanie po drogeriach i dorwac troche nowosci;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten ciemny błyszczyk jest przepiękny, chyba muszę się wybrać do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja byłam wczoraj w swojej Naturze ale nowości jeszcze nie mieli :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama czaję się na musztardową kredkę :). I na puder. Ale do Wrocławia nowości trafią chyba dopiero z epoką lodowcową.

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba się skuszę na ten złoty brokat!
    Zapraszam Cię do udziału w moim rozdaniu:
    http://el-burda.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie wszystko kusi :P

    A pokażesz ten błyszczyk na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  28. Lecę do Douglasa, bo w Naturze te nowości za rok będą :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam wczoraj pędzle nowe i na tym się skończyło bo podeszłam do szafy P2 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Omg, ten błyszczyk jest boski, a ja spłukana :( Muszę omijać Naturę szerokim łukiem teraz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Błyszczyk jest na prawdę niesamowity! Taki kolor... nieźle, essence! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. strasznie dziwny ten błyszczyk, takiego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie najbardziej kuszą glittery, niebieski i fiolet, bo złoty już mam. Ale jak na razie nie zanosi się u mnie na żadne zakupy kosmetyczne niestety..
    Mogłabyś pokazać jak ten błyszczyk wygląda na szmince? Bardzo mnie to ciekawi, jeszcze nigdy nie widziałam czarnego błyszczyka, nie wiem czy sama bym się na niego odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze nic nie kupiłam, bo nic nie było :( Też uwielbiam kredki Long Lasting - bardzo trwałe. Najbardziej spodobały mi się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba zbankrutuje przez essence. Super te glittery.

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę wybrać się do najblizszej natury :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym mieć wszystkie te cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  38. z rzeczy, które kupiłaś mam lakier Make It Golden:)
    a u mnie dziś recenzja błyszczyka zmieniającego kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy kolor ma ten błyszczyk:) Pokaż na ustach go :D a lakiery podobaja mi się najbardziej :D

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mnie zaciekawil błyszczyk zmieniający kolor, ale że ostatnio kupiłam 2 to też musze najpierw je zużyć i wtedy wypróbuje a z moim tempem zużycia błyszczyków to pewnie je wycofają juz hehe

    OdpowiedzUsuń
  41. fajniutkie te nowości, szczególnie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. u mnie na stoisku zawsze sa pustki buuuuu! :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja chyba póki co sobie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne kosmetyki :) Szczególnie wpadły mi w oko te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja z nowoscie na pewno kupię pędzel do pudru, przed reszta poki co bd się bronic:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Tylko w Douglasie są te nowości? Nie będzie ich w Naturze? :( A takiej mi ochoty narobiłaś na te lakiery i błyszczyk... :<

    OdpowiedzUsuń
  47. Lakiery są fantastyczne. Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę.;)

    OdpowiedzUsuń
  48. laaaaaaakiery!
    aż nie wiem, który mi się bardziej podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Skusiłabym się chyba tylko jedynie na pędzle, reszta do mnie nie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  50. niebieski lakier jest bardzoo ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. a nowowści z catrice bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też chcę taką kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A nowości tylko w Douglasie? Bo miło by było, gdyby pojawiały się w Naturach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. właśnie jestem po zakupowym szaleństwie w Naturze, a zakupiłam 3 lakiery z Essence tylko w wersji 8ml. efekt u mnie na blogu :)
    zapraszam i pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  55. ten niebieski lakier chyba najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurcze, u mnie jeszcze nie było nowości w dwóch drogeriach do których zajrzałam... A na coś się na pewno skuszę :)
    A tak w ogóle to bardzo mi się tu u Ciebie podoba i dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne lakiery:)

    zapraszam na rozdanie
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam nadzieję, że w Naturze też są, bo z wieeelką chęcią bym coś dla siebie wybrała.. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam do TAGu :)http://vedettep.blogspot.com/2011/09/planowane-recenzje-nowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzieki za wszystkie komentarze:)

    Błyszczyk postaram się w najbliższym czasie zrecenzować:)

    OdpowiedzUsuń