sobota, 3 września 2011

Sensique - french manicure 133

Mam właśnie na paznokciach jeden z nowych lakierów Sensique do french manicure - odcień 133. To jaśniutki, mleczny kolorek, złamany minimalnie liliowym fioletem. Pierwsza warstwa jest mocno przezroczysta, myślę że do klasycznego frencza idealne będą dwie warstwy :) (chociaż co kto lubi). Ja nie malowałam białych białych końcówek (musiałabym najpierw pomalować paznokcie kryjącym cielistym jako podkład bo mam zbyt długie) - po prostu pomalowałam tym lakierem. Nałożyłam aż 4 warstwy, bo chciałam trochę bardziej kryjący efekt.

Mimo, że takie jasne kolory nie należą do moich ulubionych - efekt całkiem mi się podoba. Końcówki paznokci są tylko lekko widoczne. Lakier ma mocny połysk, efekt na paznokciach kojarzy mi się tak jakoś porcelanowo;).





Widziałyście już co wchodzi do Natur już 8 września? Nowe limitowane cienie Sensique!


Sensique Oriental Dream. Kolekcja, która przeniesie cię do egzotycznego świata niczym z baśni 1001 nocy…
Odwiedź miasta będące perłami architektury, zachwycające przepychem ornamentów i arabeskowymi motywami roślinnymi. 
Miasta, w których promienie wschodzącego słońca odbijają się od złocistych kopuł wieńczących strzeliste budowle.
Udaj się na przechadzkę alejkami egzotycznych ogrodów pełnych kwiatów o upajającym zapachu. Usiądź w jednej z altan ukrytych pośród bujnej roślinności i chłoń orientalny czar otaczającej cię przyrody.
Zwiedź gwarne i bajecznie kolorowe targowiska pełne tęczowych, jedwabnych tkanin i kwiatów, których egzotyczny zapach miesza się z odurzającym aromatem orientalnych przypraw, aromatycznych olejków i kadzideł.
Nie czekaj. Dołącz do tego baśniowego świata…
SENSIQUE ORIENTAL DREAM TRIO EYE SHADOW
Kremowe, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze, łatwe w aplikacji. Waga około 4g.
Dostępne 5 kompozycji kolorystycznych.
129 HOLI FESTIVAL
130 INDIAN BLUE CITY
131 JAPANESE MAPLE&SKY
132 AUTUMN TULIPTREE
133 BAMBOO IN AUTUMN
Cena 8,99 zł

Holi Festival

Indian Blue City
Japanese Maple & Sky
 Autumn Tuliptree
 Bamboo in Autumn

Co sądzicie? Mi bardzo się podobają połączenia kolorów i oczywiście nazwy :D. Najbardziej podoba mi się Japanese Maple & Sky i Holi Festival :).

50 komentarzy:

  1. Paznokcie bardzo mi się podobają :) Ostatnio chciałam jakiś kupić, ale nie mogłam się zdecydować, sporo odcieni wrzucili jak na lakiery do frencza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śiwtny lakier:)
    Co do cieni Sensique, na pewno na jakis zestaw sie zdecyduje:) W sumie kazdy ma w sobie to cos, ale jak na razie najbardziej podoba mi sie: Bamboo in Autumn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek całkiem mój :) Ale nie wiem czy bym miała cierpliwość do 4 warstw dla takiego efektu :> Jestem ciekawa jak wygląda przy 2 warstwach.
    Co do cieni, to bardzo wpadł mi w oko zestaw Autumn Tuliptree :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolorek i twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny delikatny i elegancki kolor :) Uwielbiam takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie są śliczne; podziwiam za nakładanie 4 warstw:) jednak dla efektu warto. Cienie podobają mi się tylko dwa- Bamboo in Autumn i Holi Festival.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bamboo in Autumn - mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo warstw, jest pięknie! mnie powalił efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt. Dłoń wygląda wprost rewelacyjnie. :) Cienie już widziałam i nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor i zachwycające paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuuuu laaaadne! tez nie lubie takich jasnych odcieni;) kiedys tylko takich uzywalam, ale chyba zawsze sie jeden przyda;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh, patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę... Masz wspaniałe pazurki! A lakier też niczego sobie, rozejrzę się za nim :> Idealny na leniwe dni, w które nie mam chęci wybierać koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne paznokcie i ładny kolor.
    a studniówka to żaden mus, chociaż próbowano mnie tam zaciągnąc i prośbą i groźbą ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. na Twoich paznokciach wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolor :) a jakie masz ślicznie dłonie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zniosłabym nakładania 4 warstw aby uzyskać tak świetny efekt jak Ty.. ale lakier do frencha idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 4 warstwy lakieru... o zgroza. Brakło by mi cierpliwosci chyba..
    Aczkolwiek na Twoich paznokciach wszystko wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier pięknie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 warstwy? Uuu, dużo. Lubię ten lakier (miałam go jeszcze w starym opakowaniu) i malowałam 2 warstwy, żeby paznokcie wydawały się takie "zdrowe".
    Z tych trójek najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor bardzo ładny ale 4 warstwy to trochę dużo :D, a cienie bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancko wyglądają twoje paznokcie. Co do cieni to jakoś nie ekscytują mnie cienie Sensique, bo mam jeden brąz z drobinkami/brokatem i jest tak słabo napigmentowany że nawet na bazie wygląda nijak.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolorek wygląda bardzo ładnie :) ja lubię ciemne kolory na paznokciach, ale takimi jasnymi też nie pogardzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. oo te cienie chyba można sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, 4 warstwy to dużo. Ja nałożyłabym troszkę mniej, ale widać, że chciałaś uzyskać taki efekt ;). Cienie te jakoś specjalnie nie przypadły mi do gustu, są one bardzo kolorowe. Bardziej podobają mi się ciemniejsze cienie. Ale na pewno jakiś zakupie, bo uwielbiam Sensique :).

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten lakier w kolorze 130 - całkiem przyjemny lakier :-))))

    OdpowiedzUsuń
  26. cienie mają fajnie skomponowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakier jest fajny, taki delkiatny ^^
    A cienie mają świetnie połączone kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakier ma śliczny kolor, szkoda tylko, że trzeba aż 4 warstwy...
    A mi te cienie jakoś nie wpadły w oko, nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje paznokcie są mega:) bardzo mi się podobają:P cienie też całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastycznie wygląda ten lakier!:) u mnie też odpoczynek od koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor ślicznie się prezentuje, aż mi narobiłaś ochoty na jasny manicure

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne pazurki- bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi jakoś te cienie nie podchodzą... Chyba dlatego, że tych kolorów na pewno nie użyłabym w jednym makijażu dziennym na raz. Poza tym teraz mam Sleeka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ten lakier wygląda przy dwóch warstwach?
    Smuży?

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, chciałabym kiedyś dochować się takich pazurków ;)a kolor lakieru piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te cztery warstwy to chyba musiały schnąć ze sto lat :D.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wygląda, jednak nie miałabym cierpliwości do 4 warstw. Ale przecież to lakier do frencza..

    OdpowiedzUsuń
  38. Do frencha wygladałby bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny ten kolor ..uwielbiam !!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cienie jak cienie,ale podoba mi sie ten lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń