piątek, 2 września 2011

Sierpniowe zakupy

Jak co miesiąc pora na chwalenie się nowymi kosmetykami :). Jestem zadowolona z siebie w tym miesiącu - biorąc pod uwagę ile rzeczy dostałam, wcale nie wydałam bardzo dużo. Limitowanka z Essence też się "nie liczy" :D - bo to limitowanka, więc się musi ;).


 Catrice Out of Space - Houston's Favourite Gel Eye Liner

Ja wiem, że ma suchą jak na "żelowy" liner konsystencję i ciężko trochę go nabrać na pędzelek, wiem też, że zdarza mu się robić prześwity i wcale nie łatwo namalować nim kreskę, a także że trwałość nie jest powalająca..Mimo to uwielbiam go, kocham ten kolor! A te wady jestem w stanie przeboleć, bo bardziej mnie wkurzają np. wodniste linery.
Nie pamiętam ile kosztował dokładnie, ale coś około 16 zł.
 Kobo Mono Eyeshadow - Khaki

Ten odcień podobał mi się od dawna, ostatnio lubię zgniłe zielenie. Mocna pigmentacja, mat no i ten zgniły kolorek. Przypadkiem w Naturze trafiłam na właśnie ten odcień przeceniony! Zapłaciłam 6,99zł, czyli dwa razy taniej. Z tego zakupu jestem naprawdę zadowolona!
 Essence Kajal Pencil - 19 All I Want

Ta kredka także za mna chodziła od dawna (czasem mimo, że coś jest tanie muszę przemyśleć ewentualny zakup dziesięć razy;)). Ma bardzo dziwny kolor, jasny szaro-beżowy, szczerze mówiąc nie wiedziałam  do czego będzie się nadawać. Okazało się, że to odcień idealny na linię wodną, delikatniejsza i bardziej stonowana wersja białej kredki. Kosztowała chyba 4.99zł.
 Essence Ballerina Backstage

Post TUTAJ.  Na zdjęciu Eye Souffle (creamy eyeshadow) 01 Dance the swan lake , 9.99zł.
 BeBeauty Odżywiająca sól do kąpieli - Miód & Mleko

Kolejny zakup z Biedronki. Na sól skusiła mnie pierniczkowa :). Zużyłam już większą część, przypadła mi do gustu, fajnie pachnie.
 Bell - zmywacz do paznokci

Wersja podróżna, ma tylko 35 ml! Po wyschnięciu paznokcie pachną kwiatowo, w miarę ok aczkolwiek wiadomo, że to nie zapach wysokopólkowych perfum;). Sam zmywacz taki sobie.
 Joko Universe J374 róż

Dostałam go od Yasminelli :). W skrócie opisałam go TUTAJ.
 -Paese róż Paź Królowej
 -Paese cienie z kolekcji retro Szept Orientu
 -Paese tusz SupraLash wydłuzająco-rozdzielający

O zakupach z Paese pisałam TUTAJ.
 Lioele - Beyond The Solution BB Cream 50ml
 Lioele Perfect Essence Mask SET 
 Lioele Water Drop BB Cream SPF27 PA++ 5ml

O tym co dostałam do testów od asianstore.pl pisałam TU. Recenzje już niedługo:).
 W7 Africa Bronzing Face Powder - Puder brązujący 
 W7 Double Act Face Powder - Róż i bronzer 
 W7 Honolulu Bronzing Powder - Bronzer do twarzy
 W7 Candy Floss Highlighter - Rozświetlający róż 
 Royal - Profesjonalny pędzel do podkładu 

O tym co dostałam do testów od alledrogeria.pl pisałam TU. Już  dość dobrze zapoznałam się z kosmetykami, także przymierzam się do recenzji.









 Essence Ballerina - Grand-plie in black
 Catrice - Lucky in Lilac
 Inglot "oddychający" - 611
 MIYO - (?)

Catrice i Inglota mam od Dobrej Duszy  z wymianki, Lucky in Lilac to świetny odcień fioletu, a Inglot to taka malinowa czerwień:). Lakier MIYO (nie mogę znaleźć żadnego oznaczenia koloru na opakowaniu:( ) kupiłam dziś, w końcu dobrwałam te lakiery! Kolor, w którym zakochałam sie u Ewalucji.
 OPI - Absolutely Alice
 Essence - Hello Holo
 Lovely złoty i srebrny pękacz 

Opik także z wymianki z Dobrą Duszą , jest b-o-s-k-i.









Niedawno wspólnie z Mavią  zamawiałyśmy trochę gadżetów pazurkowych z ebaya. Ja zamówiłam sobie zestaw lasek fimo, są świetne!






  Wzięłam też mega tanie sztuczne rzęsy. Niestety są kiepskiej jakości. Z początku wydawało mi się, że są w porządku, ale po pierwszych próbach na oku jestem zawiedziona (choć dużo nie straciłam:P). Rzęsy są bardzo sztywne, nie chcą się dopasować kształtem do oka.

 Savanah Rooibos z miodem i wanilią

"Herbatka" z Biedronki, kosztowała naprawdę niewiele. Nie jest zła (bardzo lubię rooibos i polecam:)) ale wanilii i miodu to ja nie czuję.
 Wczoraj byłam pierwszy raz od bardzo dawna w Ikei. Kupiłam sobie fajny szkicownik w grubej różowej oprawie i genialne foremki do ciastek :). Właśnie przed chwilą upiekłam ciasteczka, foremki są super, uwielbiam wszystko co leśne!












I mały bonus na koniec tego przydługawego posta - mój dzisiejszy mejkap. Nic skomplikowanego ale pomyślałam, że może chciałybyście zobaczyć:). Zdjęcie zrobiłam po ok 6h noszenia, ale szczerze mówiąc nawet teraz trzyma się dobrze. Użyłam bieli, dwóch błękitów i czerni z paletki Sleek Acid, nowej kredki Essence All  I Want i mojego ostatnio ukochanego żelowego linerka Catrice OOS.



70 komentarzy:

  1. Odcień tego linera jest przepiękny! Tak samo jak ozdóbki do paznokci. :) Większość pozostałych rzeczy już widziałam. :) Ale i tak gratuluję fantastycznego miesiąca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny lakier Inglota, kocham malinowe odcienie, koniecznie pokaż na pazurkach bo zamierzam kupić :) cudowne kolory na oczach, muszę u siebie coś niebieskiego zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez miałam ochotę na ballerinowy czarny lakier z drobinkami:D
    do czego służą laski fimo?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oczko się podoba ;) bardzo ;D ale rozmywane pod łukiem brwiowym w jakimś programie graficznym ;P

    foremki są cudowne, a szkicownik ? ile kosztował ile kartek i jaka gramatura papieru ??:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ zdobyczy! :) a laseczki są bardzo oryginalne, sama bym takie chciała dostać w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już się na ten jaśniutki cień z essence niestety nie załapałam... ;/ w życiu bym sobie nie poradziła z tymi laseczkami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez mam foremki! jutro piekę. postanowione:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie dorwałaś w Krakowie lakiery MIYO?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i zapomniałam dodać, że zakupy oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja będę marudzić na liner Catrice...ta konsystencja jest do kitu, przyzwyczaiłam się do essencowych kremowych linerków.
    Turkusowy motylek fimo jest genialny, koniecznie pokaż mani, jak go użyjesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. bajer:D mozesz kiedys wrzucic instrukcje jak to robisz i efekt koncowy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, przepraszam, muszę wejść pocztę ogarnąć w końcu :)
    tak, tak, tak :) chyba, że chcesz się ich szybciej pozbyć to prześlę Ci pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaz w ulubionych przeze mnie kolorach!slicznie sie prezentuje:-)))

    Super zakupy ale najwazniejsze, ze UDANE!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, może też będę robiła takie posty? Bo kocham je u ciebie oglądać! :)
    Laski fimo <3 ! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw lasek fimo?! pierwszy raz o tym słyszę, co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  16. fimo i foremki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż, za bardzo mnie jednak Acid i Curacao kuszą i jak tu oszczędzać?!
    Super zakupy czekam na recenzję BB Cream. Ostatnio byłam w Ikei i nie widziałam tych foremek, muszę lepiej popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam tę kredkę Essence. I już się lubimy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne oko, fajne kolorki :)

    super te laseczki z fimo! ale do paznokci? :D czy źle przeczytałam?

    OdpowiedzUsuń
  20. Laseczki fimo kroi się w plasterki i przykleja na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. za jakiś czas wleci recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdobycze, ale mnie szczególnie interesują te laski. początkowo myślałam, że to kredki :D lub ewentualnie żelki!

    sprawdziłam w google co to jest i już namierzyłam dziedzinę, jednak dalej nie wiem co się z tym robi, tym bardziej na naturalnych (jak Twoje) paznokciach.. :>
    spodziewam się, że w akrylu się je zatapia, a na naturalnych pazurkach?

    czekam na manicure z wykorzystaniem tego cuda, które chętnie bym trzymała na biurku, w celu radowania oka! :)

    buziaki Kleo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziel się fimo! :D
    Fajne zakupy, ja ostatnio staram się oszczędzać, chociaż slabo mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. oooo, jakie zakupki . kusisz c;

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę "ustrzelenia" cienia Kobo w tej cenie, ja krążę i krążę wokół Golden Rose, ale zawsze tak jakoś żal mi pieniędzy...
    Fimo są urocze, choć nie przepadam za dużymi ozdobami na paznokciach. Ale zawsze, jak je widzę, to się nad nimi rozpływam :D
    A rzęsy prezentują się cudnie, szkoda tylko, że są kiepskie we "współpracy"...

    OdpowiedzUsuń
  26. ten lakier MIYO rzeczywiście śliczny :) makijaż pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jest sól z BeBeauty?
    Do biedronki marsz XD

    OdpowiedzUsuń
  28. odcień linera Catrice faktycznie rekompensuje niewygodę jego aplikacji a ta góra laseczek fimo wygląda przeuroczo :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam róż Africa. Przepięknie wygląda na policzkach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ło matko ile tego :D I same smakowitości :] A makijaż jak zwykle perfekcyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  31. moja ulubiona sól do kąpieli:) makijaż wyszedł uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor linera :)
    Kredki z Essence nie znam, ale na pewno kupię ją, jak wykończę swoje ze Schleckera.
    Te laski fimo są śliczne- nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę je na twoich pazurkach.
    Piękny makijaż- uwielbiam twoją dokładność.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zakupy!Też kupiłam ten liner z Catrice,herbatkę mam i też nie czuję wanilii,doprawiam miodem:-)Gdzie te laski fimo kupiłaś?No i piękne oko:-):*

    OdpowiedzUsuń
  34. ile zakupów, pokaźna kolekcja :) Ja bardzo żałuję, ze w moim mieście nie ma Natury i nie mam dostępu do KOBO i innych produktów, które występują tylko w Naturze. Piękny zrobiłaś makijaż, bardzo mi się podoba, lubię niebieskie cienie :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy! A makijaż bardzo ładny, niby kolorowy, ale idealny na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo tego:)
    Mimo wszystko jestem strasznie ciekawa tych rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No ładne zakupy, ładne :)
    Nie czaję tylko tych podłużnych gumeczek co wyglądają jak żelki :D
    Miałam tą herbatę kiedyś, na ciepło nie jest nawet taka zła, ale na zimno strasznie drapie w gardło i jest bardzo słodka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakupy świetne:) A makijaż jak zwykle cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trochę dużo tego ;) Ja mam cień z balleriny oraz kredkę z essence ;) Poza tym myślałam, że te 'laski' do paznokci to cukierki ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. Ulalaaa, jakie zakupy. :)
    Zaciekawiły mnie laseczki fimo - pierwszy raz o nich słyszę. Ciekawa jestem, jak wyglądają. Będę zaglądać w poszukiwaniu zdjęć.;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Za mną te foremki z Ikei chooodzą! a dokładniej ten łoś :P ale nie kupiłam, bo tak rzadko piekę ostatnio :<

    OdpowiedzUsuń
  42. Zostałaś u mnie TAGowana;) Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam taką sama sól go kąpieli świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A dokładnie z jakiej strony zamawiałaś laski fimo? Na ebayu nie mogę znaleźć ...

    OdpowiedzUsuń
  45. Aleeeeee zakupy...uwielbiam twoje posty !
    ale powiem Ci szczerzę że ta herbatka rówież jest moją ulubioną...nie droga ale zawsze coś innego.,,od zwykłej herbaty

    OdpowiedzUsuń
  46. Liner naprawdę fajny ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne te laski bardzo, koniecznie zrób proszę jakiś tutorial i pokaż jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę zakupy udane : D Ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. niebieskie oczko super !!
    obserwuuje
    www.fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ale super zakupy:)) laski fimo są nieziemskie;))

    OdpowiedzUsuń
  51. Najbardziej zazdroszczę tych wszystkich pałeczek fimo:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj, troszkę tego jest. ;)
    Ja planuje kupić sobie tą sól, jak tylko skończe swoje pudry do kąpieli...
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. strasznie podobają mi się twoje oczka :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę Ci tych lasek Fimo ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. zrobiłam to z przyjemnością :):*

    OdpowiedzUsuń
  56. Róż na prawdę mega polecam! A chciałam Cię zapytać o pomadki Volume&Shine Sensique... czy wszystkie sprawują się jak należy? Ja z moich byłam strasznie zadowolona, ale 3 dni temu dokupiłam jeszcze jedną (odcień 300) i dziwnie zachowuje się na ustach. Nakłada się nierównomiernie i rozmazuje... masz tak z którąś?

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne zakupy, najbardziej podoba mi się ten eyeliner, mimo tych wszystkich minusów- ma genialny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  58. 300 to ciemny kolor gdzieś pomiędzy fioletem, a różem z błyszczącymi drobinkami. Kojarzy mi się z 312 tylko duużo ciemniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. cień KOBO bardzo mi się podoba. podziwiam, że umiesz cokolwiek wyciągnąć z tego linera - dla mnie to istny koszmarek :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawa jestem jak się używa tych lasek fimo.

    OdpowiedzUsuń
  61. gdzie znalazlas MIYO w Krakowie?:> :) Ciesze sie, ze sol przypadla Ci do gustu :) Czekam niecierpliwie na mani z fimo ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Chciałam kupić te laski Fimo, słyszałam że tak tanio je kupiłaś, ale nie mogę nigdzie znaleść:( podeślesz jakiś link jak jeszcze są?

    OdpowiedzUsuń
  63. Podaję link do aukcji ,na której kupiłam laski fimo: http://www.ebay.com/itm/100-pcs-Nail-Art-Canes-Stickers-Rod-Fimo-Decorate-Fruit-/160596447241?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25644b5009

    Tanio, darmowa wysyłka, polecam też sprzedawcę:)

    OdpowiedzUsuń