poniedziałek, 26 września 2011

Krok po kroku: Szara Jesień

Wiem ,że makijaże w zgaszonych odcieniach mają zdecydowanie więcej zwolenników niż te w mocnych kolorach dlatego przygotowałam bardzo stonowany makijaż krok po kroku. Chciałam żeby to było coś jesiennego i uniwersalnego.

O ila makijaż "na żywo" całkiem mi się podobał to na zdjęciach...wyszedł strasznie nijako i nie udało mi się złapać różnic miedzy odcieniami. Zamiast jasnej szarości, zgniłej zieleni i miedzianego brązu wyszło jednak trochę szaro-buro. Pewnie lepsze umiejętności + lepszy sprzęt dałyby lepszy efekt...coz, jeszcze sie musze wiele nauczyc:). Mimo wszystko mam nadzieje, że komuś się spodoba/przyda:).


1. Jak zawsze przed nałożeniem cieni nakładam korektor pod oczy (zazwyczaj Dermacol) i bazę pod cienie (Hean, Stay On).
Na wewnętrzy kącik oka, tak jak na zdjęciu nakładam biały lub kremowy matowy cień (Sleek, Au Naturel, Nougat).


2. Na całą ruchomą powiekę nakładam jasny popielaty cień, także matowy (Sleek, Au Naturel, Nubuck).


3. Następnie na zewnętrzny kącik oka oraz w załamanie powieki nakładam ciemny miedziany, perłowy brąz (Sleek, Au Naturel, Conker).


4. Pedzelkiem do blendowania (u mnie to "fioletowa kulka" z Essence, polecam) rozcieram lekko brąz. Jeśli efekt jest zbyt delikatny można dołożyć odrobinkę czerni w załamanie powieki i dobrze rozetrzeć.


5. Płaskim, sztywnym pędzelkiem nakładam cień w odcieniu zgniłej zieleni (Sleek, Au Naturel, Moss) na całą dolną powiekę. Lekko rozcieram pędzelkiem do blendowania.
Linię wodną podkreślam cielistą kredką , ale nie jest to oczywiście konieczne (Essence Kajal Pencil, All I Want).


6. Przy pomocy płaskiego sztywnego pędzelka, lub skośnie ściętego nakładam odrobinę czarnego matowego cienia (Sleek, Au Naturel, Noir) przy linii rzęs. Bardzo delikatnie rozcieram.


Teraz wystarczy wytuszować rzęsy (u mnie Kobo Lash Modelling Mascara) i to koniec:).



64 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) Śmiesznie, zrobiłam dziś podobny, a raczej z wykorzystaniem tych samych odcieni, bo tak profesjonalnie nie potrafię ;)
    Mam ten sam problem z oddaniem rzeczywistych kolorów, no ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż, muszę jutro spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie załuję że się w tą paletkę zaopatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, nude make-up! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż. Lubię takie stonowane odcienie.
    Jeśli chodzi o zdjęcia uważam, że całkiem nieźle sobie poradziłaś mimo sporych różnic w kolorze światła, a co za tym idzie problemem z balansem bieli, który ma spory wpływ na odwzorowanie barw. Pamiętaj jednak na pocieszenie, że nawet profesjonalna lustrzanka może mieć problem z odwzorowaniem barw bo to nie ludzkie oko. Bardzo często kolory są jaśniejsze i jakby "wyprane" co sama zauważyłaś u siebie. Generalnie można powiedzieć, że makijaż fotograficzny jest osobną dziedziną wizażu i wymaga sporej wiedzy nie tylko o technice wykonania itp., ale również na temat podstaw fotografii i światła, więc nie przejmuj się ewentualnymi niedostatkami w swoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny :) muszę się przekonać do rozcierania cieni na dolnej powiece, u ciebie wygląda to za każdym razem bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny :) jutro wypróbuje. a raczej dzisiaj rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kleo, makijaż jest śliczny i widać różnice między kolorami. świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie Ci wyszło więc nie masz co marudzić ;) Już się nie moge doczekać tej paletki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwal się wreszcie nową fryzurą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na przedostatnim zdjęciu ładnie widać kolory:) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie delikatne makijaże, na co dzień właśnie takie preferuję. Bardzo ładnie wygląda to zestawienie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż na dzień, chyba go na sobie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny :) Delikatny i jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny, jesienny makijaż :). Ja tam widzę różnicę w kolorach, jest super :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny. :) Super musi wyglądać do jesiennych, mocnych odcieni na ustach.
    Przy okazji: widzę, że i Ty zaopatrzyłaś się w nową paletkę Sleeka? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny step! Makijaż ciekawy :) Ja widzę dobrze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo coś dla mnie :D będę musiała wypróbować :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm makijaż taki jak lubię najbardziej :)
    a dla tej zieleni kupiłabym paletę sleeka, śliczna!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię makijaże w takich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny step, chętnie wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż, bardzo lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Często maluję się tak na co dzień ;) Bardzo Ci pasuje, uroczy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, chociaż taki smutnawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. twoje makijaże są najlepsze ;) uwielbiam je oglądać

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zdecydowałam się na Sleek Oh so special, to nagle wszyscy Au Naturel się malują:P Bardzo ładny make up, myślę, że uchwyciłaś co trzeba :) Lubię takie dzienne, delikatne makijaże.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jutro wypróbuję taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wygląda na skomplikowany, ale jest efektowny - zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny i prosty do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię taki codzienny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wcale nie jest nijaki, fajny na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny, idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny makijaż, delikatny taki jak lubię, muszę go wypróbować :) pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny! Mogłabyś mnie tak codziennie malować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo, bardzo ładny, taki dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. to do Ciebie niepodobne !:D "co to za mdłości, beże i brązowości"?!?!?!? :P

    OdpowiedzUsuń
  37. @kleopatre: W których ;> Ja dziś byłam i nie było u mnie ;( Albo nie widziałam :(

    Co do makijażu tez lubię w taki sposób rozświetlać wewnętrzny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładny :) idealne kolorki na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja ubolewam bo NUBUCK'a na mojej powiecie nie widać ani trochę, lekko zmatowiona jest i tyle, a to taki piękny cień.........

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. przepięknie! :) więcej takich postów ' step by step ' . Pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  41. ja u siebie jakoś kompletnie nie widzę takiej kreski od połowy oka. ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. podoba mi sie:) jak zdaze to sprobuje rano tylko nie odwaze sie na zielen na dolnej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo delikatny, chyba jeszcze takiego na twoim blogu nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Vena, dziękuję za wypowiedź:)Muszę przyznać, że to co napisałas mnie "pocieszyło", zawsze patrzę z podziwem na zdjęcia niektórych dziewczyn na blogach:) Właśnie coś kombinowałam z balansem bieli, raz na auto a raz ustawiałam.. dzięki!

    vexgirl, pewnie że się pochwalę tylko narazie nie mam aparatu i jade na starych zdjęciach :D

    guinessi, kolejny mejkap taki nie będzie:P mam juz dwa w zanadrzu na zdjęciach:D kolorowe:D

    Ania, u mnie też go słabo widać:/

    edtt, a ja różne kreski robię, chociaż częsciej te zaczynające sie przy wewnetrznym kąciku oka:)

    I dziękuję Wam za wszystkie komentarze:)!

    OdpowiedzUsuń
  45. Już niedługo ją zamawiam! Nie mogę się doczekać :P A makijaż perfekcyjny :>

    OdpowiedzUsuń
  46. I think what you posted was very logical.

    But, what about this? suppose you added a little content?
    I am not saying your information isn't solid., but what if you added something that makes people desire more? I mean "Krok po kroku: Szara Jesie� is kinda vanilla. You could glance at Yahoo's home page and watch how they create post headlines to
    get viewers to open the links. You might add a video or a related pic
    or two to grab people interested about everything've got to say. In my opinion, it could bring your blog a little bit more interesting.

    Feel free to surf to my web page commodity spread trading

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi there to all, the contents existing at
    this website are in fact amazing for people experience, well, keep up the good work fellows.


    Feel free to surf to my web-site - part time work at home
    Also see my webpage > ways to make money online

    OdpowiedzUsuń
  48. If some οne wishes еxpert vieω on the topiс of blοgging then i ρгoрose him/her tο visіt this
    website, Keep uρ the fastіԁious job.


    Alѕо visit my ωеblog www.Youtube.com

    OdpowiedzUsuń