piątek, 23 września 2011

Trendy w makijazu na sezon jesien/zima 2011

Z okazji pierwszego dnia jesieni przygotowalam przeglad trnedow makijazowych na ten sezon :). Odrazu zaznaczam - nie bazowalam na zadnym artykule, jedynie na tym "co mi sie o uszy obilo" i po prostu dochodzac do pewnych wnioskow po obejrzeniu wielu zdjec z jesienno zimowych pokazow. A ze nie jestem zadnym specem w tej dziedzinie - przymknijcie oko jesli zobaczycie jakas glupote;).
WSZYSTKIE zdjecia pochodza ze strony style.com

No to lecimy:D! (zdjecia po kliknieciu powiekszaja sie)

Fioletowe usta
Chyba nie musze pisac co o tym sadze? Czy ja sie kiedys opamietam w kwestii fioletowych szminek?! Znam odpowiedz - tak, opamietam sie jak w koncu kupie prawdziwie fioletowa szminke, taka jak tutaj. Bez rozowych tonow, gleboki ciemny fiolet.
Oczywiscie szalenie mi sie podoba :).


Mocne brwi
Jeszcze sezon temu ciagle widywalam rozjasnione brwi, a teraz zaczyna sie pojawiac duuuzo makijazy z mocno podkreslonymi brwiami (jasne tez jeszcze ciagle sa)).


Czarne, grube kreski
Pojawily sie na pokazie D&G, grube, mocne, wywiniete czarne kreski + biala kreska na linii wodnej, rzesy przy dolnej powiece nie wytuszowane. Lubie takie makijaze:).


Podwojne kreski w stylu Twiggy
Od razu przywodza na mysl lata 60 ,prawda:)? To zadna nowosc, ale zawsze podobaly mi sie rozne wariacje na temat czarnej kreski.


Metaliczne cienie :


Zloto
W tym sezonie wogole wszystko jest metaliczne:D. Tutaj (Dries van Noten) delikatne zloto dookola oka.


Srebro
Srebro, czarne kreski, neutralne usta. Chyba sama sproboje jakiegos srebrnego makijazu, bo to kolor po ktory rzadko siegam.


Graficzne kreski
Kolejne makijaze z kreska (kreskami:D) w roli glownej - Louis Vuitton.


Pomarancz
A dokladniej makijaz oka w odcieniach pomaranczu i szarosci, moim zdaniem ciekawe polaczenie.


Wisniowe usta
Na srodku mocno czerwone i stopniowo, na zewnatrz przechodzace w coraz ciemniejszy odcien, matowe lub blyszczace. Oczywiscie bardzo w moim guscie:)!



Retro
Nie wiem czy do konca slusznie, ale mam skojarzenia z latami 20. Mocne usta + mocne oko ale w zgaszonych odnieniach (i miekkie przejscia).


Brazowe smokey
Cieple brazy, mocno wytuszowane rzesy. Nie przepadam za brazami, ale tutaj naprawde podoba mi sie makijaz ze srodkowego zdjecia (Chloe) - cala powieka to bardzo cieply "rudy" matowy braz a do tego blyszczaca, ciemniejsza kreska.


Androgyniczny look
Troche mesko, ale bardziej "nijako" (przepraszam, ale nie wiem jak lepiej, ladniej to okreslic). Podkreslone brwi, neutralne usta, oczy sa lekko podkreslone ale jednoczesnie nie moga sprawiac efektu oczu lalki z firankami rzes - to jest dopiero sztuka wykonac taki makijaz!
Rowniez baardzo w moim guscie!


Roz jak u lalki
Roz jest nalozony okragla plama (moze nie do konca okragla bo wydaje mi sie, ze jest wyciagniety w dol), nawet nie na "pucki", ale duuzo nizej. Laleczkowy efekt:)


Zywa czerwien
Jasna, zywa czerwien na ustach + metaliczna kreska w kolorze stali z domieszka miety. Jak dla mnie bardzo ciekawie, sproboje odtworzyc na sobie taki makijaz.


Makeup - no makeup
Ciezko chyba wogole mowic, ze to "trend". Makeup no makeup chyba po prostu przyjal sie na dobre, mam wrazenie ze to taka klasyka jak czerwone usta i chyba moj komentarz jest zbedny;).


Nie uwzglednilam kolekcji makijazowych, ktore wchodza do drogerii na ten sezon ale stwierdzilam ze jest tego pelno w internecie ;).

Co Wam sie podoba a co nie? Jestem ciekawa waszego zdania:)!

43 komentarze:

  1. O jak dobrze, od niedawna mam fioletową szminkę, któa jest świetna zarówno kolorystycznie jak i jakościowo. Mocne brwi mam praktycznie zawsze, a kreska to już standard, podobnie jak częsty makeup no makeup ,wiec jestem na czasie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio kupiłam fioletową szminkę:D i noszę ją dumnie na dzień hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemne te trendy ;). Tylko te graficzne kreski średnio mnie do siebie przekonują. Nie wiem dlaczego. Do sesji - ok. Ale na codzień? Chyba nieee... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie opracowałaś trendy :) Do mnie nie przemawia fioletowa szminka. Zostawiam ją dla brunetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomarańcz i grube kreski :) ale nie wiem czy by mi pasowały i czy bym umiała takie namalować ^^ o, jeszcze brązowe smokey - to trzy do mnie najbardziej przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli stawiamy na ciemne usta :D właśnie dostałam pomadkę od Vipery taką miedziano-brązową i zastanawiałam się, czy w ogóle będę jej używać, czy tylko przetestuję... ale spróbujemy - może jakoś to będzie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co mi się nie podoba to - to róż jak u lalki - jakoś tak dziwnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość propozycji nie podoba mi się, jedynie pomarancz, gryba czarne kreska, zywa czerwień;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocne usta już od dłuższego czasu są supermodne i bardzo mi się to podoba! Grube kreski robię często więc też jest nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no, ciekawe te trendy :)
    fioletowe usta do mnie nie przemawiają - a raczej chyba by mi po prostu nie pasowały... za to czerwone czy po prostu ciemne czemu nie ;)

    dla siebie najbardziej widzę gruba czarna kreske albo brązowe smokey albo metaliczne cienie, no i mocne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fioletowe usta- ja, jako miłośniczka granatowej szminki fioletowej nie przepuszczę :D
    Mocne brwi- nie dla mnie
    Gruba kreska- chętnie, tylko kresek nie umiem malować :D
    Za Twiggy dziękuję
    Złoto i srebro- coś dla mnie :)
    Pomarańcz z szarością- oba kolory uwielbiam :)
    Wisienki- mniam
    Retro- oj nie dla mnie
    Brązowe smokey- wolę takie niż czarne
    Androgeniczny look- yyyyyyyyy
    Róż jak u lalki- jak nakładać róż to porządnie, a nie jak 5latka
    Czerwone usta- lubię :)
    Makeup no makeup- to to co zazwyczaj uskuteczniam na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobała mi się fioletowa szminka, ale jakoś nie widzę jej na moich ustach :) muszę spróbować-może nie będzie tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trendy mi się pdodobają oprócz podwojnej kreski, myślę, że to zbyt wyrafinowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, fajne, ja również lubię różne wariacje na temat kreski. wiśniowe usta też do mnie przemawiają. czarne, grube krechy i fioletowe usta też są super! a! i myślę, że brązowe smokey eye jest bardzo uniwersalne- i na dzień i na wieczór- extra :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainspirowana Twoim postem, połączyłam grubą czarną kreskę (bez podkreślania dolnej powieki) z lalkowym różem. Podoba mi się (:

    OdpowiedzUsuń
  16. fioletowa szminka prezentuje się cudnia, ale nie wiem gdzie miałabym ją nosic, mam jedną srebrną i uzyłam tylko 3 razy:D

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się czarna kreska na górnej powiece + biała na linii wodnej; trendy z wyrazistymi ustami nie dla mnie, nie noszę takiego makijażu; a placki różu na policzkach na pewno sobie daruję....

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem na tak tylko przy mocnych brwiach i grubych kreskach

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarne grube kreski, podkreślone brwi (muszę je w końcu jakoś doprowadzić do stanu normalności, bo trochę za bardzo je kiedyś wyregulowałam i są zbyt szeroko rozstawione, a bardzo powoli odrastają :( ), metaliczne cienie - złoto, srebro <3, dużo różu - dla tych trendów mówię głośnie TAK!
    A fioletowe usta są bardzo ciekawe, ale to jednak dla odważnych ;) Kiedyś miałam identyczną niemal szminkę, jak na tych zdjęciach, ale była ona z Rival de Loop, a oni już nie prowadza kolorówki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. tegoroczne trendy bardzo bardzo mi się podobają :) szczególnie wszystkiego rodzaju kreski no i złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za mocno podkreślonymi brwiami u mnie, ale u niektórych dziewczyn bardzo mi się podoba. A usta w burgundzie, czerwieni i nawet brązie to już chyba standard w kolekcjach jesień/zima :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Retro i Gruba kreska - te mi się podobaja najbardziej! super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej podobają mi się z kolorem srebrnym i pomarańczowym :)) cudo :))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. kreski czyli cos co lubie :D wiec jest fajnie ;DDD noo i srebro byłam trendy wczoraj na półmetku haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. No nawet podobają mi się te treny. Jedynie dwa pierwsze coś nie dla mnie. Ale grube kreski ? Myślę że wtym sezonie na to postawię!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się makijaże Diora ale to raczej nie na codzień. Chętnie wykorzystam metaliczne i pomarańczowe cienie, grube kreski oraz brązowy smoky. Ciemne usta są stałym elementem co roku, piękne ale nie na mnie.
    Okropnie moim zdaniem wygląda ten położony nisko róż - jak poplamiona twarz albo jakaś wysypka :/ Za to do makijażu androgenicznego świetny tutorial wypuściła ostatnio Lisa Eldridge, może ktoś jest zainteresowany http://www.youtube.com/watch?v=0-EH0ydWrnw&feature=feedu

    OdpowiedzUsuń
  27. sporo tego :) jedynie co mi nie pod pasowało to te fioletowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fioletowa szminka? hmmm, ja co dopiero przekonałam się do różowej , a tu fioletowa :)
    Zdecydowanie wole usta w kolorze "wiśni" :)
    Jak zobaczyłam,ze wyraziste brwi są modne, no to uśmiech na twarzy :D Moje są ciemne i bardzo ( tak mi się wydaje :D) rzucają się w oczy ;p

    pozdrawiam, i zapraszam do siebie :))
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się trend metaliczny - złoto i srebro przede wszystkim :) No i czerwone usta - ale to chyba zawsze jest na czasie! Za to kompletnie nie przemawiają do mnie usta w fiolecie czy też kreski w stylu Twiggy :/ Bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się gruba kreska i metaliczne cienie. Nie dla mnie jednak czerwone usta, chociaż ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawie każdy z trendów wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko fantastyczne<3 uwielbiam mocne kreski, roz, czerwone usta, pomaranczowy kolor zreszta rowniez:D mniam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fioletowych ust u siebie nie zniosę ale zdążyłam się już polubić z metalicznymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brązowe smokey, grube kreski i ciemne brwi mi się bardzo podobają. Za to w ogóle nie przemawiają do mnie te podwójne kreski i fioletowe usta.. ale wiadomo, to wszystko zależy od gustu:).

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się no make up, brązowe smokey, retro, pomarańcz, grube kreski i fiolet na ustach. Za to ten róż jak u lalki, oczy w stylu twiggy czy look na faceta to dla mnie nie do przyjęcia (póki co :P)

    OdpowiedzUsuń
  37. O muszę kupić wiśniową pomadkę !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam make up-no make up trend i podwójne kreski pomimo ,że nie potrafię ich zrobić!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fioletowe usta to nie dla mnie, ale reszta trendów mi się bardzo podoba. mocne brwi są super - sama mam takie nijakie, więc będzie u mnie ciężko z takim efektem, ale spróbujemy :) konkretna krecha i gołe dolne rzęsy są świetne, będą bardzo fajną alternatywą, ja nie lubię malować dolnych rzęs. kombinacje podwójnych kresek to nie dla mnie - okularnik zawsze ma przechlapane, a do tego moje mikruśne powieki... do srebra nie mogę się przekonać, ale metaliczna kreska już bardziej do mnie przemawia. czerwone usta są ok, ale chciałabym ładną matową czerwień. trzeba będzie poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kreski zawsze na topie, ale można poeksperymentować . :)
    Fajny post, pozdrawiam i zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  41. podobają mi się podwójne kreski, pierwszy raz widziałam je na fashion week 2011 kiedy MAC pokazał swoje propozycje. dla mnie to jest rewelacja :) i fioletowe usta muszę wypróbować. jestem ciekawa jak będę w nich wyglądać :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak co sezon każdy znajdzie coś dla siebie :) Nie wszystkie trendy przypadły mi do gustu ale większość jest zdecydowanie na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń