środa, 26 października 2011

♥ Jesienny Konkurs Pazurkowy ♥

Mialam w planie zrobic rozdanie z okazji ponad 1000 obserwatorow ,ale rozdania juz byly wiec postanowilam zrobic konkurs:)! To jest pierwszy konkurs na moim blogu, mam nadzieje ze okaze sie fajna zabawa zarowno dla mnie jak i dla Was:)!

Temat konkursu: JESIEN



Nagroda jest jedna, a to co wchodzi w jej sklad:


3 lakiery Essence Colour&Go:
-Be optimistic! - blyszczacy rudy "wiewiorkowy" odcien
-Camouflage - cos miedzy zgnila zielenia a brazem, kremowy
-Reach Peach - ceglasta czerwien, kremowy


3 lakiery Safari:
-koralowy
-blyszczaca lesna zielen
-srebro z mala domieszka rozu/fioletu


3 nowe lakiery Wibo Express Growth:
-345 - "beznynkowy" duochrom
-350 - zgaszony lososiowy roz
-344 - rozbielona, nieco zgnila zielen


3 lakiery Sensique french manicure:
-130
-132
-131



Ozdobki fimo do paznokci :)



I jesienna skrzyneczka, ktora ostatnio zrobilam dla zwyciezcy:D. Skrzynka jest drewniana, ozdabiana czesciowo w technice decoupage (wieko), czesciowo malowana farbami akrylowymi (listki na bokach). Skrzynka ma wymiary 15x15 cm wieko , wysokosc 6cm. Jest zabezpieczona lakierem, dobra na jakies drobiazgi :).


Czyli w sumie do wygrania jest 12 NOWYCH i nieuzywanych lakierow, ozdobki oraz recznie robiona skrzyneczka.

ZASADY:
  • W konkursie moze wziac udzial kazdy, trzeba jedynie obserwowac moj blog (nie musisz miec wlasnego bloga, wystarczy obserwowac mnie przez konto Google)
  • Trzeba wyslac tylko jedno zdjecie z zdobieniem. 
  • Zdobienie musi w jakis sposob nawiazywac do tematu ("Jesien") ale nie musisz sie go bardzo mocno trzymac, to moze byc cokolwiek co kojarzy sie Tobie (a nie koniecznie innym) z jesienia :)
  • Wyslij mi najlepiej zdjecie w poziomie (lub ja odwroce je w programie na poziomo). Nie umieszczaj znakow wodnych, ja na kazdym zdjeciu umieszcze znak wodny:). Na zdjeciu pokaz przynajmniej cztery paznokcie.
  • Wszystkie metody sa dozwolone, mozecie uzywac naklejek, stempelkow, czegokolwiek:). Jedynie prosze zeby nie byly to paznokcie pomalowane gladko na jeden kolor lakieru, ani naklejki calopaznokciowe, w koncu to konkurs na wzorek. 
  • I wazne! Twoja praca nie moze byc wczesniej nigdzie publikowana!!!
  • Udzial moze wziac kazdy, wysylam na caly swiat.
Zgloszenie wyslij na adres:
kosmetykowyblog@gmail.com

W temacie maila wpisz "konkurs pazurkowy".
W tresci maila koniecznie podaj swoj nick pod jakim obserwujesz moj blog.
Jesli prowadzisz bloga podaj tez jego adres:)
I oczywiscie przeslij mi zdjecie swoich pazurkow :) !
Napisz w komentarzu pod tym postem, ze wyslales mi maila z zgloszeniem.

Na zgloszenia czekam do 26 LISTOPADA do polnocy. 

Po tej dacie Wasze prace zostana opublikowane na moim blogu i odbedzie sie glosowanie. Wygra oczywiscie osoba ktora zbierze najwiecej glosow.
Podczas calego glosowania prace nie beda podpisane czyjego sa autorstwa, zeby kazdy mial rowne szanse :) Dopiero po ogloszeniu wynikow podpisze i zalinkuje prace.

***

Oczywiscie wyslylajac mi zgloszenie zgadzasz sie na publikacje swojej pracy na moim blogu, to chyba jasne:).    
Jesli macie jakiekolwiek pytania, watpliwosci piszcie do mnie na maila.
Bedzie mi bardzo milo jesli wezmiecie udzial :)))

Regulamin:
Konkurs trwa od 26 pazdziernika do 26 listopada 23.59
Warunkiem koniecznym do wziecia udzialu jest nadeslanie pracy konkursowej (zdjecie zdobienia paznokci)
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu zdobienia paznokci o tematyce jesiennej.
Wsrod osob ktore wezma udzial w konkursie w terminie od 27 listopada do 4 grudnia zostanie wybrana jedna praca konkursowa.
Osobe nagrodzona wylonia osoby droga glosowania, zaglosowac bedzie mogl uzytkownik konta google podajac swoj nick.
Musisz miec skonczone 18 lat lub zgode rodzicow.
Nagrody sa ufundowane przeze mnie.
Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres kosmetykowyblog@gmail.com
Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.

65 komentarzy:

  1. super pomysł na konkurs, muszę wziąć się do roboty i może coś zmaluję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już zaczynam myśleć o wzorkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna skrzyneczka, naprawdę śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zbliża się długi weekend to może znajdę czas na zrobienie czego jesiennego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs i nagrody świetne :) Może sama coś zmaluje, ale ja to jestem beztalenciem jeżeli chodzi o wzorki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. najpierw muszę poczekać aż mi paznokcie urosną i może coś zmaluję

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł :) mam nadzieję, że wena twórcza mnie nie zawiedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne nagrody... a ja wczoraj obcięłam paznokcie ;(
    myślę już nad czymś.. oby do końca rozdania paznokcie chociaż trochę odrosły

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne nagrody.. Na pewno spróbuje swoich sił w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią wzięłabym udział, ale biorąc pod uwagaę mój brak doswiadczenia w zdobieniu paznokci po ponad 20 latach obgryzania i to, że nagroda jest jedna, to wiem, że nie mam najmniejszych szans ...

    OdpowiedzUsuń
  11. super nagrody! chyba wezmę udział ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nagrody, ale nie sądzę, żebym miała jakiekolwiek szanse. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne nagrody, a pudełko podoba mi się najbardziej ;-)
    jak najdzie mnie wena na wzorki na paznokciach to może się zgłoszę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... Pomyślę, pomyślę. Wprawdzie raczej nie bawię się w zdobienie paznokci i preferuję klasyczny manicure, ale dla takich fajnych nagród warto coś pokombinować, szczególnie, że czasu na myślenie dałaś sporo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna skrzyneczka jesteś bardzo utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oprócz atrakcyjnych lakierów, jest również rzecz, której poświęciłaś czas, wysiłek, materiały, jesteś kochana :) [Dobra, Zajęczak - dość tego podlizywania. Każdy na starcie ma takie same szanse ;D]

    Ale poważnie - to bardzo miłe z Twojej strony, obdarujesz zwyciężczynię tym pięknym kuferkiem. Imponujące, że wykonałaś go własnoręcznie.

    Sama prawdopodobnie - a szkoda - nie wezmę udziału w konkursie: myślę, że nie mam szans z dziewczynami, które np zajmują się tym zawodowo...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nagrody i konkurs w weekend spróbuję coś zmalować;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nagrody marzenie:) Będę się zastanawiać nad zdobieniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny konkurs i świetne nagrody!
    Na pewno coś zmaluję o ile moja skleroza nie da za wygraną i nie zapomnę ;x ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudna skrzyneczka :)
    oczywiście wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna tematyka konkursu:-)Postaram sie wziąsc udział,dla tej skrzyneczki,ach cudeńko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta skrzyneczka jest boska :D Reszta też <3 Chyba spróbuję zastartować o nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny pomysl na konkurs! I bardzo madrze z glosowaniem, przynajmniej szczerze beda ocenione paznokcie i ich zdobienia a nie osoby i wybieranie potym kogo sie lubie itp :] Nagrody tez rewelacja! szkoda ze paznokcie niedawno skrocilam, to bym moze sama sprobowala.. Ale zycze wszystkim powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze :) gdyby nie to,że mam dwie lewe ręce to wziełabym udział :)
    Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że nie mam pomysłu ani zdolności:(

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zagrody, myślę nad wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne to pudełko :)! Niestety zdobienia paznokci w moim wykonaniu to porażka, więc będę kibicować dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka szkoda, że mam dwie lewe ręce ;) Ale na pewno wezmę udział w głosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świtny pomysł na konkurs, świetne nagrody, niestety jestem beztalenciem paznokciowym :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na konkurs. Pudełko jest po prostu prześliczne! Po raz kolejny podziwiam Twoje zdolności artystyczne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. łał !! Super nagrdy;)))))))
    coś zmaluję:)

    Nie mogę wprost uwierzyć, że to ręcznie zdobiona skrzynka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. hmmm niestety ale do pazurkowych konkursow sie nei nadaje ale trzymam kciuki za reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super nagroda :) Już jestem ciekawa prac!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł :)
    Nagroda wywołuje ślinotok, zaczynam myśleć co zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nagrody, szkoda, że ja jestem kompletnym beztalenciem "paznokciowym" :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzieki za komentarze:)
    Ale sie ciesze, są już dwa zgłoszenia:D!

    Dziewczyny jeśli tylko macie ochotę to bierzcie udział, wzorki mogą być bardzo proste:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna nagroda! Wezmę udział w konkursie na pewno :D szkoda, że tylko jedno zgłoszenie można wysłać... coś już zmalowałam, ale nie będę się kompromitować takim byle jakim zdobieniem ;) wymyślę coś lepszego ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. wysłałam zgłoszenie na e-maila

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wysłałam zgłoszenie na e-maila.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie wysłałam zdjęcie z mani na konkurs ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne nagrody. A skrzyneczka boska :)

    Ps. Właśnie wysłałam swoją pracę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Wysłałam zgłoszenie na maila.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Również przesłałam maila ze zgłoszeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wysłałam email ze zgłoszeniem =)

    OdpowiedzUsuń
  46. wysłałam zgłoszenie przed minutką!
    email: yesiwantyouback6@wp.pl mam nadzieję, że email doszedł :)) pozdrawiam, nagrody super!

    OdpowiedzUsuń
  47. tak na koniec, wysłałam i ja :))

    OdpowiedzUsuń