wtorek, 18 października 2011

Miłość w kolorze khaki :D

Dziś trochę inny post niż zwykle :). Będzie w nim często pojawiało się słowo "ZGNIŁY" :D! Od roku, czy dwóch strasznie mi się podobają zgniłe zielenie, w ubraniach, makijażu, lakierach do paznokci, we wszystkim!

Pokażę Wam moje kosmetyki w tym pięknym kolorze:D. Moja obsesja obejmuje po prostu zgniłą zieleń, ale też odcienie musztardowe, leśne zielenie (ciemne, ciepłe, jak mech), rozbielone zgniłe zielenie, stare nieco zielone złoto, zgniłe brązy a nawet limonkowe z nutą zieleni. Są to mimo wszystko dość różne kolory - np. szmaragdowe zielenie stoją zdecydowanie bliżej na kole barw obok khaki niż żółta musztarda, ale to już dla mnie inny rozdział, nie zgniło bagienno oliwkowy :D.


To bedzie taka krótka prezentacja. Większość z tych kosmetyków pokazywałam Wam już na blogu, jeśli coś Was szczególnie zainteresuje to oczywiście dajcie znać:)

Cienie. Mam jeszcze kilka fajnych zgnilaków w paletkach, ale pokazuję pojedyncze:)

Kobo Khaki - lubię ten cień, to idealna zgniła zieleń, dość jasna (ciut rozbielona), idealnie matowa i mocno napigmentowana
MAC Sumptuous Olive - perłowa oliwka, jest w niej dużo złota i brązu a mniej zieleni, uwielbiam ten odcien - jest cudnyyy!
MAC Surf Baby Sun Blonde - lekko perłowy żółty, z nutą czegoś zgniło-zielonego i jednocześnie chłodnego



ELF cream eyeliner Metallic Olive - żelowy linerek, ma bardzo przyjemną konsystencję. Kolor to ciemna, lekko błyszcząca oliwka, dużo w niej brązu. Lubię i nie mam mu nic do zarzucenia. (na zdjęciu wyszedł o wiele bardziej zielony niż jest w rzeczywistości)

Essence Long Lasting Pencil Think Khaki! - o kredkach LL już pisałam kilka razy, że je bardzo lubię, są tanie i świetne. Think Khaki! jest w odcieniu zgniłej zieleni oczywiście, dość jasnej, lekko metalicznej.



Catrice Made to Stay Long Lasting eyeshadow Jennifer's Goldrush - cień w kremie w kolorze starego odrobinę zielonkawego złota. Jest śliczny, super trwały i wogóle kocham go.

 Collection 2000 Dazzle Me! Lustrous - cień sypki a dokładnie bardzo suchy, pylący pyłek;). Ale dałam za niego całą złotówkę na paatalu. Jest niespecjalnie napigmentowany, ma odcień złotej oliwki.



Essence Metallics ,Nothing Else Metals - pamiętacie jeszcze limitkę Essence Metallics? To była limitka:D, jedna z fajniejszych moim zdaniem, żałuję że kupiłam tylko tą wersję kolorystyczną. Nothing Else Metals to zgniłe zielenie a dokładniej: wanilia, chłodna jasna nieco złota zieleń, chłodna perłowa zieleń, czerń z złotymi drobinkami i fajny kremowy liner w kolorze bardzo ciemnej zgniłej zieleni. Lubię tą paletkę, cienie są ładnie napigmentowane.



I moje lakiery, uwielbiam je...

Wibo Express Growth 352 - nowy Wibo w kolorze leśnej zieleni, drobinkowy, fajny
H&M Wanna Pepperoni - coś musztardowo-zielonego, zgniło-żółtego, kremowego :)
China Glaze Trendsetter - podobny do Wanna Pepproni ale odrobinę ciemniejszy i glassfleckowy
Colour Alike Złoto dla Zuchwałych - metaliczne zielone złoto



China Glaze Zombie Zest - wyraźna zieleń, zgniła oczywiście, glassfleckowa
China Glaze It's Alive - brokatowa zgniło zielona piękność, cuuudo!
H&M Hunt Me Down - zgniła zieleń, ale chłodna (nie żółta), rozbielona
Colour Alike Dżi aj Dżejn - podobny do Hunt Me Down ale ciemniejszy



Wibo Lovely Cracking Magic 12 - i na koniec mój leśny pękacz



Coś Wam wpadło w oko? Macie coś z tych rzeczy?

I czy wogóle lubicie zgniłą zieleń :D?

58 komentarzy:

  1. Dość pokaźna kolekcja ;) Ja z niej posiadam lakier z H&M, ale ogólnie nie szaleję za zgniłymi zieleniami - wolę butelkowe odcienie ;)
    PS: Niemal wszystkie produkty na zdjęciach samego produktu wyglądają bardziej jak miedź, a dopiero na dłoni kahaki, takie małe spostrzeżenie, pewnie kwestia oświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM ZGNIŁĄ ZIELEŃ :D właśnie przeszukuje strony żeby kupić China Glaze it's alive :D ciagle patrzę w swoją kolekcję i chce więcej zieleni - w tym khaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taki kolor jest praktyczny i pasuje do każdego koloru oczu :) fajny, codzienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kleo! Masz It's Alive?! Ależ Ci zazdroszcze! Kusi mnie straszliwie, ehh Ty niedobra :P

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego masz, ja osobiście nie lubię takich kolorów, ale ja zawsze jestem nie na czasie^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zombie zest właśnie mam na paznokciach :D It's Alive też już mam ;> Trendsetter mam chwilowo w domu, bo kupiłam dla psiapsiółki i prawdę mówiąc zdziwiłam się jak go zobaczyłam w butelce, bo po swatchach wyglądał dla mnie inaczej.
    A Jennifer's Goldrush kupiłam ostatnio właśnie przez Ciebie, bo się niedawno nim zachwycałaś :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kleo, świetny post, za mną też takie kolorki chodzą jak szalone! Z chęcią przyjrzałam się Twoim zdobyczom. Lakier China Glaze It's Alive: po prostu <3 Och, zazdraszczam, zazdraszczam.
    Poza tym nie wiedziałam, że ten cień w kremie z Catrice jest taki zielonkawy! Dzięki Ci.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też się podobają takie zielenie.. :D
    super wyglądają z brązową tęczówką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spora kolekcja:) Mi w takich kolorach nie jest dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam, po prostu kocham wszystkie zgniłe odcienie, w szczególności zielenie.
    Śliczny zbiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie podzielam tego zamiłowania, nie przepadam szczególnie za zgniłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, strasznie podoba mi się musztardowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wszelkie odcienie zieleni. A z pieknego odcienia mogę polecić lakier essence c&g it's khaki time. Pisałam o nim kilka dni temu na blogu. Bardzo fajny lakier. W drogerii widziałam jeszcze jeden w łądnym odcieniu zieleni z tej samej serii

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam zgniłą zieleń - od jasnego khaki po mech. Mam sporo ulubieńców z tej rodziny :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubie zielencow zgnilych, o nie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię zielenie :) super kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam fazę na zgnilaki :) Ale mam tylko jeden taki cień niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za takimi odcieniami,ale lakiery wpadaja w oko;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ten kolor, ale chyba nie aż tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam takie właśnie fazy na wybrany kolor. I kiedyś był to też khaki, moja szafa wypełniła się wtedy zgniłymi ciuszkami... Obecnie króluje beż ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. To żeś mnie zainspirowała na tyle, że dziś do pracy "ubrałam się" w khaki (stere co prawda cienie ale odcień identyczny z MAC Sumptuous Olive ) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj i ja uwielbiam zgniłą zieleń. Na ubraniach, w makijażu, na paznokciach... Uwielbiam się nią otaczać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie kolory i odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zielenie to zupełnie nie moja bajka, ale rozumiem fascynację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja chcę jakieś musztardowe ubranie. poszukuję. nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne jesienne kolory :) Podoba mi się złoto z Colour Alike.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie od jakiegos czasu wogole podobaja sie zielenie:) a pomyslec, ze kiedys od razu bylam na nie.
    Zachecilas mnie do lesnego pekacza, musze sie za nim rozejrzec.
    Moim ulubionym cieniem w kolorze zgniles zieleni jest magnetyczny ArtDeco 43.Mam go juz bardzo dlugo ale zainspirowals mnie do zaprezentowania:)

    Bardzo fajny zbior:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ile Ty tego masz, faktycznie kochasz ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham te kolory! A paletka z essence rozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nieeee :D Takie kolory w ogóle są nie dla mnie :D Przy mojej jasnej karnacji wyglądam jakby mi ktoś oczy podbił :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię ten kolor - podobają mi się zwłaszcza kolory lakierów, które zaprezentowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  32. China Glaze Zombie Zest- piękny!
    Bardzo lubię zgniłe zielenie choć raczej określam je mianem "butelkowej".

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę konieczie sprawić sobie Essence LL w zgniłym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  34. czyli są to twoje kolory tej jesieni? he lubię zielenie ale musztardowy jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię i dobrze się w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam tylko kila prodyktów w takich kolorkach ale powoli sie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Aaaaa, jak ja nie lubię zgnilizny. Paletki Essence zazdraszczam, ja jej nie dorwałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam taki kolor! cudo a kolekcja super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. o rzesz! ale tego nazbierałaś :) lakiery china glaze bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zieleń! Zgniłą najbardziej ale prawie każdy odcień zieleni jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  41. natrafiłam na fajny wzorek na paznokcie idealny na twój kształt<3 chcialabym Cię kiedys w nich zobaczyć;D http://xanadujulie.tumblr.com/post/9393306196/cut-out-nailz

    OdpowiedzUsuń
  42. sporo tego :) khaka, kolory musztardowe :) bardzo fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. lubię, aczkolwiek nie mam jeszcze takiego fisia jak niektórzy :D (bez urazy oczywiście ;*)

    OdpowiedzUsuń
  44. znowu ja :) byłam dziś w Superdrugu i widziałam kilka nowych lakierów Miss Sporty - w tym lakier w kolorze khaki :) od razu mi się z Tobą skojarzył :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Większość tych rzeczy na zdjęciach wygląda brązowo, a na swatchach już normalnie :D
    Ja też lubię takie odcienie, choć nie wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam zgnitozielone cienie do powiek i ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  47. zółty matowy MAC jest prześwietny. polowałam na niego, ale nie załapałam się niestety..
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  48. Osobiście jakoś nie jestem przekonana do tych kolorów ale po przeczytaniu Twojej notki myślę, że popróbuję coś potworzyć w moim makijażu z tą zgniłą zielenią :D
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Lakiery świetne, sama poluję na jakieś zgnilaki z china glaze :) Do oczu w kolorze khaki/zgniło zielonym jakoś nie mogę się przekonać!

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj, nie lubię takiej zgniłej zieleni. Wolę jakieś bardziej optymistyczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny post, też lubię takie odcienie (z wyjątkiem musztardy). Mam lakier H&M Hunt Me Down, a paletka z Metallics wciąż należy do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny zbiorek, zazdroszczę wszystkiego :) oczywiście szczególnie podobają mi się lakiery, bardzo żałuję, że nie trafiłam w H&M na nie...

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo lubię takie zielenie (te bardziej zielone;)). Z tych kosmetyków mam "tylko" lakier Color Alike*.* Aha, jeszcze paletkę z Essence (+brązową wersję, fajne są te cienie).
    Bardzo bym chciała upolować kredkę Essence i cień Kobo:)

    A tak w ogóle też od około roku (może dwóch lat) gustuję w takich kolorach i brązach, zdecydowanie bardziej pasują do mnie takie kolory ziemi, niż czernie i szarości, których wcześniej używałam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja nie czuję się dobrze w takich kolorach:) Ale uroku im odmówić nie można ;)

    OdpowiedzUsuń