piątek, 14 października 2011

Miss Sporty 301

Żółty to chyba jedyny kolor , do którego mam mieszane uczucia, nie mam chyba ani jednej żółtej rzeczy w szafie. Podobnie było z lakierami do paznokci - lubię naprawdę wszystkie kolory na paznokciach, ale żółty od niedawna! Myślałam, że nie będzie mi się podobał, kupiłam ten lakier tylko dlatego że potrzebowałam żółtego lakieru do wzorków i jak to często bywa - totalnie mnie zachwycił:D.

Miss Sporty 30 (seria Clubbing Colours) to po prostu czysty żółty, nie ma pomarańczowych nut ani nie podchodzi pod cytrynowy. Ma bardzo delikatny złoty shimmer ,który dodaje mu uroku. Na paznokciach nie błyszczy mocno, ma takie satynowe wykończenie. Jak na taki kolor kryje też dość dobrze (3 cienkie warstwy wystarczają). Jest naprawdę śliczny, strasznie daje po oczach, mam wrażenie ,że nawet bardziej niż żarówiasty róż i nosiłabym go często ale...raz ,że ma dziwną konsystencję, trochę jak 'krem' i przez to smuży, po drugie okropnie przebarwia paznokcie na żółto fuuuj:(. Myślalam (po zmyciu) że to po prostu od częstego malowania, ale za drugim razem jak go użyłam to samo, paznokcie musiały odrosnąć żeby były w normlanym kolorze.
Dlatego trzeba na niego uważać. Jeśli jednak szukacie żółtego lakieru do wzorków, nie koniecznie na całe paznokcie to polecam, jest tani i łatwo dostępny.





Post taki na szybko i niestety musze uciekac, bo mam jutro poprawke i przede mna jeszcze duuuzo nauki :/ :/

74 komentarze:

  1. ładny, żywy i wesoły kolor! jak na jasny odcień, to nieźle kryje :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się z letnim słońcem :)
    Powodzenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo odważny kolor, ja jednak żółci na swoich paznokciach nie toleruję. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor :). Taki wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również mało żółci u mnie, ale ten kolorek jest bardzo fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołe pazurki, ale nie dla mnie :)
    Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki żółty żółciak:) mnie się podoba:p

    OdpowiedzUsuń
  8. bez tego shimmera wyglądałby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kurczak!
    zapraszam na R. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest, kupię go do wzorków; zawsze robisz takie cudne zdjęcia, aż milej się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień mimo ,że do żółtego nie byłam przekonana ;))Powodzenia jutro i miłej nauki! Zapraszam do mnie ;) : www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się. Jednak taka żółć nie widzi mi się na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go też i generalnie mam podobne odczucia jak ty. ;) Kolor piękny, ale paznokcie barwi strasznie. Do tego jak dla mnie krycie zbyt słabe - przeważnie nie mam cierpliwości do trzech warstw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za poprawkę ! :)
    Odcień bardzo ciekawy choć przyznam się, że zabrakło by mi odwagi na takie paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor świetny. Mnie latem zamarzyły się żółte paznokcie, kupiłam ładny lakier i oczywiście płytka zabarwiona. Może wszystkie żółte lakiery tak mają? Ostatecznie chyba zrezygnuję z takiego koloru na wszelki wypadek.
    Przy okazji: niedawno trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się podoba. Masz cudne paznokcie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w nauce :) A co do lakieru to piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pozytywny kolor, aż cieplej się robi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale czad :D nie odważę się, ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mocny kolor nie wiem czy bym się na niego skusiła. Powodzenia na poprawce :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny kanarek! :)
    Szkoda tylko, że barwi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Daje po gałach :D
    Powodzenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  22. Alle piękny :) Kojarzy mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znosze smuzenia :| ale kolor jest zarabisty, lubie takie dajace po oczach kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o niet, nie lubie takich kolorow - zolty precz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1 i 2 zdjęcie daje po oczach :) Ja u siebie nie lubię żółtego i pewnie nawet nie kupię lakieru w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś oTAGowana :)

    http://xoiknowyoulovemexo.blogspot.com/2011/10/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia!

    mnie dalej nie przekonuje żółć na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  28. ale zarowa! na jesienne deszcze jak znalazl. super blask, uwielbiam takie. super !

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia na poprawce! kolor daje po oczach, jest ładny! taki czysty!

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się :) lubię takie mocne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mój żółty słabo kryje, ten jest świetny!;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorek żarówiasty, ale piękny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jajeczko ^^ Ale chyba wolę cytrynowe :)
    PS. Wybacz, ale muszę, zostałaś otagowana: http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale żółtek :) Powodzenia na poprawce!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na moich paznokciach wyglądał brzydko ale na Twoich- bomba :)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Takiego właśnie koloru szukałam latem i nie znalazłam. :) Szkoda, może na następne sobie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś nominowana :)
    http://barwne-zycie-moje.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Posiadałam go, ale oddałam, bo mi odbarwiał paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  39. kolor cudowny, szkoda ze przebarwia plytke paznokcia :( bo kilkudniowa radosc nie rowna sie dlugotwarlemu czekaniu, az paznokiec odrosnie:(
    Ale odcien jest po prostu mistrzowski, ciagle powracam w gore by sobie jeszcze popatrzec :)

    pozdrawiam i zachecam do wziecia udzialu w moim "rozowym rozdaniu" http://artlook4u.blogspot.com/2011/10/artlooks-pinky-giveaway-rozowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w żółtym lakierze na wiosnę - mam całkowicie kremowy lakier Wibo Express Growth, nie zauważyłam, żeby mi żółcił paznokcie.

    Zostałaś otagowana (nie pierwszy i nie ostatni raz):
    http://malowanalala88.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html
    Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cudownie wściekła żółć! widziałam go kilka razy przechadzając się w Rossmanie, ale nie sądziłam, że taki efekt daje na paznokciach.

    ja także nie jestem przekonana do żółci, mam jedną też, i tylko jako baza pod cracki, bo sama mi niestety się nie podoba - nie trafiłam chyba, albo to ten brak przekonaia...

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, daje po oczach ... ale jest ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też się bardzo na nim zawiodłam jeżeli chodzi o konsystencję, aplikację, trwałość i odbarwianie paznokci. I ogólnie jakoś nie lubię lakierów z Miss Sporty...

    OdpowiedzUsuń
  44. Zostałaś otagowana na moim blogu http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html#comments Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zostałaś otagowana http://beautywizaz.blogspot.com/2011/10/zostaam-nominowana-przez-blizniaczki09.html

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny kolor, jednak na mnie takie odcienie jakoś się nie podobają ;p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  47. ja nie lubię ogólnie żółtego koloru ale twój lakier mi się podoba ;) ma dobre krycie
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam ten lakier, jednak u mnie paskudnie bąbelkuje :D Na Twoich paznokciach wygląda bardzo fajnie :) Ale Ci zazdroszczę tych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  49. otagowałam Cię:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny wyrazisty kolorek, ślicznie wygląda na paznokciach i dobrze kryje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj..otagowałam Cię!
    http://sweetperelka.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też Cię otagowałam Kochana :)!

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/10/i-stage-baza-pod-cienie-korektor.html

    OdpowiedzUsuń
  53. dzięki za przesyłkę i dodatki <3
    piękne te lakiery, mam dylemat, którego najpierw użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  54. masz piękne paznokcie ;o zazdroszczę!

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  55. i oto przez Ciebie nabyłam :mur: :D

    kotogrodnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. oo, znalazłam znienawidzony lakier.
    u mnie wyrządził taką samą krzywdę - od razu wyrzuciłam.
    do tej pory mam uraz do tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  57. wystarczy pod lakier dać dowolny bezbarwny. może być odżywka. albo baza. albo najzwyklejszy bezbarwny lakier. i żaden już nie odbarwi płytki ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi wiele kolorowych lakierów odbarwiło płytkę mimo nawet dwóch warstw odżywki;)

      Usuń