piątek, 21 października 2011

My Secret - Vanilla

Jeden z nowych odcieni My Secret - Vanilla, która spodobała mi się na pierwszy rzut oka najbardziej. Pewnie to też kwestia nazwy, bo uwielbiam wszystko co waniliowe ;) (swoją drogą kończą mi się laski wanilii, trzeba będzie kupić :)).

Vanilla to bardzo jasny, pastelowy, rozbielony żółty. Lakier jest kremowy, jak na tak jasny odcień jest dość dobrze kryjący, na lewej ręce nałożyłam dwie grubsze warstwy i były w sam raz. Z prawą ręką było gorzej, bo nakładałam cieńsze warstwy żeby było mi łatwiej i tu już przydałyby się trzy warstwy. Schnie dość szybko i ładnie błyszczy na paznokciach, trochę smuży, ale naprawdę nie jest źle jak na taki odcień.

Myślałam, że będzie mi się bardziej podobał, jest fajny ale nie padłam z zachwytu, może to też wina mojej mało gładkiej płytki, widać trochę nierówności bo dawno nie używałam polerki. Ale nieważne - ten lakier jest idealny pod różne wzorki!!!!!!





I kilka nowości:

Nowe cienie w ofercie stałej Sensique - Velvet Touch. Kosztują 6,49zł , dostępnych jest 12 odcieni w tym 5 nowych. A kupić je można od 20 października, w Naturach oczywiście.
W niedługim czasie przygotuję recenzję tych cieni - narazie mogę powiedzieć tylko, że moim faworytem jest czekoladowy brąz.



Wszystkie kolory są bardzo stonowane, zgaszone, dobre na codzień ale brakuje mi kilku mocniejszych kolorów - a może nawet zgaszonych ale duochromów albo jakiś ciekawych odcieni. Chociaż w sumie to oferta stała, pewnie producent zakłada szaleństwa w limitkach ;).
A Wy co sądzicie? W sam raz do dziennego makijażu czy oklepane kolory?

Nowość od Joko to 15 nowych paletek cieni:

Dwójki - tu jak mam być szczera, żadna z paletek nie wpadła mi w oko.


Trójki - wszystkie wydają mi się mocno stonowane, lubię czasem na sobie zgaszone kolory cieni ale np. zupełnie nie trafiają do mnie połączenia takie jak zgaszony fiolet i grafit, mam wrażenie że na oku zwykle wyglądają ciężko i nieciekawie. Najbardziej podoba mi się niebieska paletka bo uwielbiam takie kolory:).


I czwórki - podobają mi się dwie ostatnie, fiolety bardzo lubię a morska zieleń+zgaszony brąz też moim zdaniem fajne połączenie.






52 komentarze:

  1. kolor rewelacyjny, uwielbiam takie! jak tylko gdzieś spotkam na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, ale pazurki są rewelacyjne same w sobie - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten lakier- faktycznie będzie fajną bazą pod różne wzory. Podobają mi się te czwórki w nowościach Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten kolor. Mi też się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten kolor :) Wszystkie blogerki już go mają oprócz kurde mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nieee... nie mój kolor :) ale na paznokciach wyglądała bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak pisałam u Pauliny lakier również spodobał mi się najbardziej z całej serii jak go tylko zobaczyłam, pomimo trudności z aplikacją chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten lakier:) Już na wielu blogach go widziałam i za każdym razem podoba mi się coraz bardziej. Chyba muszę go kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolor. Ale masz boskie paznokcie, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, kojarzy mi się z lodami cytrynowymi.. ach jak brakuje mi lata:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kleo, oglądając Twoje paznokcie za każdym razem popadam w kompleksy :)Prześliczny lakier! A co do cieni, bardzo podobają mi się nowości z Sensique, przy najbliższej okazji kilka sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie na Tobie wygląda. Ja mam niestety zbyt szeroką płytkę do takich odcieni - optycznie jeszcze bardziej poszerzają mi paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny kolor! :) koniecznie musze gdzies taki znależć ;]

    ps. bardzo fajny blog- dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kolor na Twoich paznokietkach wyglada cudownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale nowości :)
    A ten waniliowy lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę go w końcu kupić, kolor prezentuje się super, fajna alternatywa dla osób, które nie lubią typowych żółtek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cienie do powiek bardzo mi sie podobają, maja takie delikatne odcienie. Też mam fajne brokaty z donegala, ale one juz maja wyrazniejszy kolorek. zobacz sobie http://www.donegal.com.pl/160-brokaty-na-powieki

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor lakieru!!! i śliczne paznokcie! zazdroszczę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o ja Cię ale długie pazury!!!!lakier jest ładniutki

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor!:) a na Twoich paznokciach wygląda rewelacyjnie!:)zazdroszczę !
    Zapraszam do siebie, miałam sporą przerwę w blogowaniu , ale mimo wszystko mam nadzieję że znów będziemy sie odwiedzać :) Zapraszam do nowej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładne, długie pazury ;o a kolor taki dość dziwny ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię wszystko co waniliowe XD Ale na ten kolor się chyba jednak nie skuszę.

    Jennifer's Goldrush spisuje się świetnie :D Do tego stopnia, że skusiłam się dzisiaj na Medal of Honor, mam nadzieję, że będzie równie dobry ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. masz śliczne pazurki :) a kolor taki dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny ten kolor lakieru, jak serek waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niczym serek waniliowy :) pięknie pomalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny lakierek, jak ja lubię na Twoje pazurki patrzeć <3
    też go mam, ciekawe jak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ojjj, lakier idealnie spasuje na wzorki, faktycznie przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakier średnio mi się podoba :) Ale faktycznie - pod wzorki będzie super! Mi się te paletki z JOKO bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny ten lakier ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie takiego szukam kupiłam kiedyś podobny z wibo, ale strasznie kiepsko kryje więc jak piszesz że krycie ok to chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz długaśne paznokcie:) Wyglądają imponująco! Ja lubię ten lakier, nie pomyślałam o tym, że może być fajny pod wzorki, a rzeczywiście może fajnie wyglądać jako baza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne kolorki w tych paletkach! piękna jest paleta z fioletami :)!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie podoba mi sie, nie lubie takich odcieni na paznokciach - chyba juz stara jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś otagowana :) http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/2011/10/moj-torebkowy-niezbednik.html

    OdpowiedzUsuń
  35. To teraz dawaj te wzorki! ;D
    Macałam dzisiaj nowe sensiki i jakoś nie przemawia do mnie ich pigmentacja. Szkoda, bo kolory nawet nawet.

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor jest rewelacyjny , ja mam biały lakier tylko bardzo cieżko mnie się nim maluje i powstaje mnóstwo smug

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny kolor odrazu mnie naszło na lody

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny ten żółty kolor, a po za tym masz bardzo ładne i długie paznokcie,czego ci zazdroszczę:) Zainteresowałaś mnie tymi cieniami z sensique, bo mają naprawdę śliczne kolorki,a cena jest bardzo niska,mam nadzieję,że pigmentacja jest dobra, wtedy będą moimi jesienno/zimowymi faworytami.

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny kolor :) masz rewelacje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czwóreczki są fajne, mi też kilka wpadło w oko :) a co do lakierku, to czekam na wersję z wzorkami!

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoje pazurki jak zwykle wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń