czwartek, 13 października 2011

Sensique Oriental Dream - Moss Temple

To odcien, ktory najbardziej spodobal mi sie z calej kolekcji na zdjeciu promocyjnym. Teraz uwazam, ze to bardzo ciekawy odcien, ale chyba nie bedzie moim ulubiencem z Oriental Dream.

Moss Temple wyglada jak mucha, co sie swieci na zielono:D ;). Baza lakieru to cieply, ciemny braz a w niej mocny zielony shimmer, przez co lakier wyglada ostatecznie na zielony. To delikatny frost, zostawia bardzo lekkie pociagniecia pedzelka. Dobrze mi sie nim malowalo, na zdjeciach dwie warstwy, w zupelnosci wystarczaja do pelnego krycia.
Ciekawy, jesienny i nietypowy odcien, a do tego niedrogi (5,99zl) i dosc latwo dostepny (Natura).






A Wy co sadzicie, fajny czy przeciwnie-brzydal ? :D

59 komentarzy:

  1. fajny, fajny - takie delikatne, ale ładne bagienko:)
    a na Twoich zdjęciach jest przeboski, gdybym go nie miała, to po nich bym leciała, by kupic:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kojarzy mi się z "Bacterium" z wiosennej kolekcji Illamasqua, choć chyba ma zupełnie inny shimmer. W związku z tym że lubię wspomniany to i ten bardzo mi się podoba i muszęgo upolować:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie mój kolor, nie lubię takich 'brokatowych' kolorków, ale na Twoich paznokciach bardzo ładnie wygląda. Widzę go już na którymś blogu z kolei i zastanawiam się, co w nim jest takiego wspaniałego ;)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda na Twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny... oglądałam go ostatnio.. teraz żałuje że nie wziełam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne skojarzenie z ta muchą! :D na Twoich pazurkach mi się podoba, ale nie wiem czy widziałby mi się na moich, krótkich :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha, fajne skojarzenie z muchą :)

    mi się ten lakier podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwyt był jak widziałam zdjęcia, teraz jak mam go na swoich pazurkach to nie mogę się do niego przekonać, coś w nim jest nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne są kolory lakierow z tej kolekcji, nie wiem na który się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Porównanie do 'muchy, co się świeci na zielono' - świetne :) Nie mam tego lakieru i przyznam, że po obejrzeniu zdjęć nadal go NIE chcę :p Nie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest ale zaliczyłabym go do "jesiennych brzydali" w pozytywnym kontekście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pazurki, lakier jeszcze piękniejszy!!!

    http://pantereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach :) ostatnio nie mogłam się zdecydować na jakiś lakier z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękny. Ja tylko jakoś nie mam zaufania do jakości Sensique...

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny :) a Ty masz piękny kształt paznokci, na takich każdy lakier super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. ten lakier wygląda jak cień kameleon z Catrice :D

    kotogrodnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten lakier od kilku tygodni i używałam go już kilka razy. Kolor rzeczywiście fajny nawet na moich dość krótkich paznokciach w porównaniu do Twoich, ale niestety jego trwałość na powala. Odpryski potrafią się pojawić już w dniu nałożenia, a z topem Nail Teka nie wytrzymuje dłużej niż 2-3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam właśnie czegoś takiego! Brąz opalizujący na zielono! Muszę mieć też taki cień z Inglota ostatnio się od tego opalizowania uzależniłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Porównanie mnie zwaliło z nóg :D Mam lakier z tej serii, Indian Rose i bardzo przypadł mi do gustu :) Nad tym się zastanawiałam, ale koniec końców odpuściłam w ramach oszczedzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubie zieleni na paznokciach ale ten kolorek jest zajebi... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o nie, zupelnie nie moj kolor - wyglada jak chitynowy pancerz zuka gnojarza.
    Nie podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja strasznie lubię jego kolor, ale nie udało mi się jeszcze pomalować nim paznokci tak, by nie było widać miliona smug... więc już któryś raz z rzędu maluję i zmywam... ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zupełnie nie mój ;) Za to strasznie Ci zazdroszczę tych długaśnych pazurów :]

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham go!
    i przyznam się, że miałam go już pokazać daawno temu, ale do dzisiaj nie potrafie zrobić mu tak ładnych i czytelnych zdjęć jak Ty, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Moss Temple wyglada jak mucha, co sie swieci na zielono" - strasznie się uśmiałam :D. Ale w sumie to prawda. Mi ten kolorek się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba :) Taki benzynkowy z lekka ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz świetne paznokcie :) a lakier ma bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor ciekawy, ale ja źle czuję się w zieleniach, więc nie kupię.

    PS. Zapraszam do zabawy: http://sanctuaryofbeauty.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. A mój to właśnie ulubieniec jest :D. AAAA Twoje paznokcie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz piękne, długaśne pazurzątka! moje końcówki ostatnio nie chcą być dłuższe niż 3-4 mm :-/ chyba czas na witaminki...

    OdpowiedzUsuń
  31. na Twoich paznokciach ten kolor wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy kolor jednak u siebie jakoś nie widzę zieleni na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny kolor! Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakoś nie przepadam za takimi lakierami.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny.;)
    ZAPRASZAM DO MNIE I NA STRONĘ:
    http://www.amerykanini.dbv.pl/news.php

    OdpowiedzUsuń
  36. Hmmm a ja chyba będę oryginalna bo mi niezbyt się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  37. super kolor :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pazurki coraz dłuższe... Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mam go mam go mam go! ale Twoje porównanie do muchy mnie zabiło :D po głębszym zastanowieniu się doszłam do wniosku, że jednak masz rację :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taki sam :)) i ładny jest ;)

    Giveaway! http://taste-and-beauty.blogspot.com/2011/10/dash44-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda rewelacyjnie na Twoich paznokciach, na moich raczej by słabo wyglądał, dlatego go nie kupiłam chociaż długo się wahałam :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie dla mnie...kolor nie podoba mi sie niestety

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczny kolor!! Jeszcze ten delikatny błysk - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mi się odrazu spodobał :) oj oj muszę go mieć :)

    A mam pytanie jak nakładaniem lakieru ?? jak szybko wysycha ??

    OdpowiedzUsuń
  45. miałam podobny odcień z duochromów Hean, ale niestety takie zielenie nie podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń