czwartek, 6 października 2011

Sensique Summer 2011 - Sea Green

Sea Green to morska zieleń, nieco rozbielona ale nie pastelowa, ze sporą domieszką niebieskiego. Ma delikatny zielony shimmer, z daleka zupełnie nie widoczny, ale dodaje mu uroku - mam wrażenie że dodaje mu lekkiej głębi i kolor nie jest taki 'płaski'. Mimo, że to mocno niebieska zieleń, to wciąż zdecydowanie ZIELEŃ, a mój aparat twierdzi inaczej...wszystkie morskie, miętowe odcienie na moich zdjęciach wychodzą jak turkusy.
Fajny kolorek, kocham zielone lakiery!

Podobnie jak inne lakiery z tej kolekcji dobrze się rozprowadzał, czas schnięcia też w porządku. Na zdjęciach dwie warstwy.




53 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygląda, podoba mi się ten lekki shimmer jaki widać przy lampie ;) Ale faktycznie na zdjęciach wygląda turukusowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ev, to w słoncu, nie lampa :D No własnie...turkus to absolutnie nie jest:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoich paznokciach wygląda to idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, taki smerfowy :) świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny odcień, mam bluzkę w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No turkus, jak w mordę strzelił :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta kolekcja, ale to pewnie w głównej mierze dlatego, że jest taka duża - chyba każdy znajdzie coś dla siebie. :) Ja ostatnio zakochałam się w Paint Potach, więc myślę, że może na jeden się skuszę. Szminki też mają ładne kolory. Co do pędzelków - podobają mi się, ale to już na prawdę są szalone kwoty dla mnie. ;) Dlatego raczej pozostaję przy Sigmie, choć może Mac lepszy. W tej kolekcji podobały mi się też zestawy do makijażu np oczu (a nawet całej twarzy) z tym, że wolałabym sama dobrać kosmetyki wchodzące w jego skład. ;)
    A w ogóle podziękowania należą się Barwom Wojennym, gdzie cała kolekcja została zebrana w jednej notce. ;)

    A lakier śliczny, choć na zdjęciach wygląda rzeczywiście jak turkus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolorek, ale chyba dobrze wygląda jedynie przy długich paznokciach - u mnie nie przejdzie ;) Zazdroszczę Ci długich, mocnych pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor :) Uwielbiam twoje idealne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny :) Przypomina mi kolor morza :) Ach te wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo turkusowo, ale wierzę na słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kolor i z ostatniego posta zachwycają mnie!! są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jacie bardzo bardzo ładny lakier, nigdy jeszcze nie widziałam takiego kolorku.
    Zapraszam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne Paznokcie !! :)
    Jak o nie dbasz ze sa takie piekne ja wlasnie zdjelam akryle i teraz moje paznokcie sa w oplakanym stanie jakies rady ? :)

    Zapraszma do siebie ;) http://beautyismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się wreście skusić na jakiś ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne paznokcie i kolor lakieru :)
    szczeka mi opadla :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolorek, pewnie bym go kupiła gdyby nie podobny z wibo, który mam w kolekcji, tylko, że ten mój jest bardziej turkusowy. Pasuje Ci taki kolor do Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor ;-)
    i kocham Twoje paznokcie, są mega ładne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Narawde cudowny kolor :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorek jest piękny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i jak tu napisać, że fajny zielony XD Ładny turkus Ci wyszedł na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolorek. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super. Gdzie go kupiłaś ? Ty masz swoje paznokcie prawdziwe , czy przyklejane ? Jeżeli swoje to one są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piekny kolor :> przypomina mi brzeg w jakims egzotycznym kraju :>

    Zapraszam na konkurs :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest, ostatnio zaczęłam kupować lakiery Sensique, bo wszyscy tak zachwalają i również jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny kolor i jeszcze piękniejsze paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzieki dziewczyny:*:)

    Paulina ;) zerknij do tej notki http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/08/jak-pielegnuje-moje-paznokcie.html :)

    Kasia_JB ,dzieki, naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby tylko dotarła do nas ta LE :)

    A Biedronka coś nie nagłośniła chyba nowej gazetki, albo blogerki jeszcze nie widziały :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma to jak kolor lazurowego morza, gdy za oknem, szaro, buro i ma się ochotę zapaść w sen zimowy ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny kolor, taki wesoły na przekór pogodzie ;-)

    Revlon 150 Buff jest stosunkowo jasny, więc pewnie Ci podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cholera, Twoje paznokcie są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje paznokcie są mega! :D

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. A j bym właśnie chciała mieć dokładnie taki jak wyszedł nazdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny kolor! rewelacja. na prawdę zachwyca :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się, ja niestety nie miałam dostępu do tej linii lakierów, a szkoda. u mnie w naturze szafa sensique wygląda jak po nalocie kobiet z kosmetycznego odwyku :)

    OdpowiedzUsuń