poniedziałek, 17 października 2011

Sleek - Au Naturel Palette

Au Naturel to paletka bardzo popularna, z tego co widziałam na innych blogach bardzo wiele osób się na nią skusiło i jest też sporo recenzji na jej temat w internecie. Ja w pierwszej chwili pomyślalam (podobnie jak przy Oh So Special) 'uff, nie dla mnie', ale bardzo szybko zmieniłam zdanie i nie mogłam się doczekać aż się pojawi w sprzedaży:). Rzadko maluję się w odcieniach brązu czy beżu, ale mimo wszystko takie kolory zawsze się przydają a poza tym są świetnym tłem dla mocnych ust - w ten sposób sama siebie przekonałam:D.

Paletka Au Naturel jest z kolekcji Nude. Mamy w niej głównie maty i cztery odcienie błyszczące, które moim zdaniem bardzo się przydają:). Paletka utrzymana jest w mocno zgaszonej kolorystyce, brązy są głównie chłodne. Beże, choć cieliste, wpadają wyraźnie w żółto-pomarańczowe tony, nie każdemu może to odpowiadać. Au Naturel dzieli się na rząd jasnych i rząd ciemnych odcieni, mi osobiście brakuje jednego-dwóch pośrednich kolorów. Nie znaczy to ,że jestem z niej niezadowolona - bardzo często jej ostatnio używałam, najbardziej lubię na ruchomą powiekę położyć jasny, cielisty odcien, jednym z ciemniejszych kolorów podkreślić załamanie powieki, zewnętrzny kacik oka i namalować kreskę czarnym cieniem. Nic odkrywczego ale jak już wspomniałam pasuje do wszystkiego, bardzo podoba mi się taki makijaż w komplecie z mocnymi np. czerwonymi albo bordowymi ustami.

Jakościowo - bardzo lubię paletki Sleek, moim zdaniem cena ok 30zł za 12 cieni fajnej jakości jest jak najbardziej przystępna. Nie pogardziłabym jednak gdyby w tej konkretnej paletce jasne odcienie były mocniej napigmentowane, lub gdyby po prostu lepiej "czepiały" się powieki, czasem lubią zrobić prześwit. Ale podsumowując jest naprawdę ok - jeśli lubicie neutralne kolory w makijażu oka to warto ją mieć:).






I przegląd cieni - jak zawsze od lewej do prawej, zaczynając od górnego rzędu. Zdjęcia po kliknięciu powiekszają się:).

Nougat
Biel,może minimalnie kremowa, matowa. Całkiem nieźle napigmentowana.


Nubuck
Matowy jasny popiel. Wydaje mi się, że dostrzegam w nim odrobinkę fioletu. Pigmentacja trochę słaba.


Cappucino
Ładny, uniwersalny odcień beżu złamanego szarością. Matowy, idealny jako bazowy cień.


Honeycomb
Jasny, matowy beż, nieco żółty. Tutaj pigmentacja też mogłaby być lepsza.


Toast
Matowy cielisty odcień z domieszką pomarańczu.


Taupe
Waniliowy, perłowy cień. Bardzo lubię takie odcienie, są idealne do rozświetlania wewnętrznego kącika oka albo na środek ruchomej powieki. To z pewnością nie jest kolor 'taupe' :).


Conker
Miedziany brąz, perłowy z iskierkami.


Moss
Lekko perłowa mocno zgniła zieleń. Więcej w tym odcieniu brązu niż zieleni, jest zdecydowanie zgaszony. Śliczny, wpadł mi w oko odkąd tylko zobaczyłam paletkę:).


Bark
Matowy, nieco zgniły brąz. Idealny do podkreślania brwi.


Mineral Earth
Błyszczący ciemny, ciepły brąz, taka gorzka czekolada - bardzo ładny!


Regal
Matowy brąz wpadający w fiolet, lub fiolet wpadający w brąz ;).


Noir
Matowa czerń, rewelacyjnie napigmentowana. Chociaż czerń jest w większości paletek Sleek w tej w moim odczuciu bardzo się przydaje.


I dwa proste makijaże zmalowane (bardzo dawno temu) dla pokazania cieni :

 Tutaj z tego co pamiętam Regal, Conker, Nubuck, Noir.



Tutaj chyba Honeycomb, Toast, Taupe, Bark, może Moss i Noir ;)



Macie Au Naturel? Co sądzicie na jej temat, warto ją mieć :D?

54 komentarze:

  1. świetna ta paleta, kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten fiolet wpadajacy w brąz chyba jest rowniez w oh so special.ja sie jednak nie skusze na kupienie tej palety, kolory mi nie odpowiadaja za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne dzienne makijaże:) Podobnie maluję się na co dzień dlatego au naturel jest ma mojej wish liście i z pewnością prędzej czy później ją sobie kupię. Powiedz czy wśród tej 12-stki są cienie mocniej obsypujące się?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta paletka byłaby idealna, zazwyczaj używam wszelakich brązów i złota. Jak zaoszczędzę na lakierach to pewnie ją kupie:) Świetne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cosmetics Freak, nie ma tragedii ale wiadomo - przy ciemnych cieniach trzeba uważać. Chyba najgorszy jest pod tym względem Conker, trzeba nakładać go twardszym pędzelkiem wcierając cień w powiekę, bo inaczej masa cienia ląduje na policzkach:/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to nie mam innego wyjścia - muszę ją zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć , od dawna czytam i ogladam twojego bloga i dla tego zaaszam do zabawy - zotałas otagowana http://reni-ferek.blogspot.com/2011/10/dzisiaj-co-otagowana-dziekuje.html

    byc moze wezmiesz udział byc moze nie.
    Wyróznienie dla Ciebie bo lubie b. Twojego Bloga:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam, ale pewnie kupię :)

    makijaże jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i jestem z niej bardzo zadowolona. Myślę, że naprawdę warto ją mieć. Wbrew pozorom daje wiele możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. M. Bronikowska, ja kupowałam na paatal.pl, ale wiele drogerii intenretowych ją ma w ofercie (zapewnie shoko, alledrogeria) i znajdziesz też napewno na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie Conker zawiódł, przepiękny kolor, ale aplikowanie go, żeby dobrze wyglądał to koszmar. Ja się bardzo z nią polubiłam dzienne czy do mocniejszych usta makijaże idealne mozna nią zrobić :) Tak jak Ty na początku jej kompletnie nie chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę paletkę i ostatnio używam jej właściwie codziennie ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiu fiu, jak zwykle piękne makijaże i zdjęcia. Ja również się skusiłam, ale jeszcze jakimś cudem nie napoczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poważnie macie problem z Conker ? nakładam go pędzlem z Hakuro i wszystko jest w porządku.

    Lubię tę paletkę, używam jej bardzo często, inne cienie poszły w odstawkę, tym bardziej, że ma dużo typowo jesiennych kolorów. Dodatkowo jest idealna na prezent :)

    Bardzo mi się podoba Twoja pierwsza propozycja makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ją;)
    makijaże śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory. Kusi mnie ta paletka niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i bardzo lubię! :-) Śliczne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ją lubię, choć w starciu z Naked troszkę przegrywa ;). Przepiękne makijaże!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne makijaże! :) A paletkę mam i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam paletkę i lubię :) na pewno nie żałuję zakupu :)

    ładne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja ulubiona paletka. Jest doskonała! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanawialam się nad nią, ale ostatecznie wzięła sorm'a gdyz ma ta ma za duzo odcieni brazu i bezu a chcialam troche poeksperymentowac. co nie zmieia fakt, ze kolory sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  23. No i znowu mnie kusi ta paletka :)śliczne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się nad nią zastanawiam czy nie kupic hmm

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy mnie zachwycił :)
    musisz w nim ładnie wyglądać :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę w końcu zamówić jakąś paletkę ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne makijaże wykonałaś z użyciem tej paletki :))

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co o niej troche zapomne i przestane myslec... to znow zachecajaca recenzja :P I znow bedzie za mna "chodzic" :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ło matko pierwszy makijaż cudowny, takie połączenia uwielbiam, oba Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne makijaże :) Pierwszy mi się spodobał najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już mi się odechciało tej paletki :) Na całe szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam ją, wczoraj dodałam o niej post ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zazwyczaj nie używam cieni do oczu, ale jeśli już to w podobnych cieniach :) to chyba najlepsza paletka (kolorystycznie) sleeka dla mnie :D ale mimo wszystko chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolory świetne, a ja czekam tylko na moją Oh So Special ;] Zapraszam Cię na rozdanie u mnie, do wygrania kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się Twoje makijaże :) A te są zdecydowanie najlepsze, bo w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  37. aloes powinien być w kwiaciarni

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna, też mnie kusiła, ale ostatecznie powstrzymałam się od zakupów, bo wszystkie cieliste i brązowe cienie mam w paletce magnetycznej z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  39. najbardziej podobaja mi sie te delikatne, pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostałaś otagowana na moim blogu
    http://kilka-rad.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio miałam lekką obsesję na punkcie brązów na powiekach, ale od zakupu tej paletki udało mi się powstrzymać, choć przyznaję - kosztowało mnie to na prawdę wiele wysiłku. Bo paletka jest śliczna, a Twoje makijaże - jeszcze ładniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne ta paletka. Od dłuższego czasu myślę nad jakąś paletką ze Sleeka ale zastanawiam się, którą by tu zamówić:). Twoje makijaże śliczne, mnie nigdy jakoś nie chce wychodzić łączenie kolorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawa jestem kiedy zbiore sie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  44. fajowska :) Zastanawiam się nad jej kupnem ale do końca nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja bardzo gustuję w kolorowych makijażach i powiem szczerze, że takiej naturalnej, stonowanej palety nie posiadam, a w wielu przypadkach i na wiele okazji by mi się przydała.
    rewelacyjne make-up'y :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  46. rzeczyuwiscie ladne makijazed mozna wyczarowac ta paletka
    fajne pomocne zdjecia ze swatchami

    OdpowiedzUsuń