wtorek, 4 października 2011

Krok po kroku: Zielone Jabłuszko

Ostatnio było szaro-buro dlatego dziś będzie moocna zieleń:). Makijaż jest w żywych, intensywnych kolorach, dlatego myślę, że będzie dobrze się prezentował na mało widocznej ruchomej powiece - na moich oczach efekt jest "zabójczy", strasznie duża plama zieleni na twarzy;). Oczywiście zawsze można też zrezygnować np. z podkreślania dolnej powieki.


1. Zawsze zaczynam od nałożenia korektora pod oczy (Dermacol), lekkiego przypudrowania, podkreślenia brwi (set do brwi Essence albo brązowy cień) i nałożenia bazy pod cienie (Hean, Stay On).
Ruchomą powiekę pomalowałam kredką w odcieniu jasnej zieleni (Sensique Exotic Flower 134 - jaśniejsza część) dla wzmocnienia cieni. Nie jest to oczywiście konieczne, można przejść odrazu do nakładania cieni.


2. Na całą ruchomą powiekę oraz dookoła oka ,tak jak na zdjęciu, nałożyłam lekko połyskujący cień w kolorze intensywnej trawiastej zieleni (Sleek Curacao, Apres Midori).


3. Przy pomocy pędzelka do blendowania delikatnie roztarlam granice cienia.


4. Na środek ruchomej powieki, miękkim pędzelkiem (np. do blendowania) nałożyłam troszkę żółtego matowego cienia (Sleek Curacao, Screwdriver).


5. Na załamanie powieki nałożyłam odrobinkę ciemnej (ale ciepłej) połyskującej zieleni (Sleek Curacao, Green Martini) i roztarłam. Na zdjęciu niespecjalnie to widać;).


6. Na linii wodnej narysowałam czarną kreskę (Essence, Long Lasting).


7. Dodałam także kreskę w miedzianym kolorze. Użyłam do tego cienia (na mokro) z mojej starej paletki H&M w miedzianym odcieniu.


8. Teraz wystarczy tylko wytuszować rzęsy. Nie przypomnę sobie jakiego tuszu użyłam :D.




 Nie wiem czy mi się podoba czy nie, kojarzy mi się ten makijaż trochę z jakaś jaszczurką. Kolejny (już przygotowany:D) będzie zdecydowanie lżejszy, bardziej stonowany, ale nie w ponurych kolorach.

Notkę wrzucam niestety na szybko, ale chyba o niczym nie zapomniałam:).  Mam nadzieję, że w najbliższych dniach będę mieć trochę wiecej czasu ..:).

70 komentarzy:

  1. Moim zdaniem świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywne kolorki - ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kleo, fajny pomysł na makijaż, ale moim zdaniem trochę za dużo tej zieleni... górna powieka wygląda super, dolną pokryłabym fioletem, błękitem lub brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuuuuuuuuuudo!!! :D Zainspirowałaś mnie na jutrzejszy dzień w szkole - hihi ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Rzeczywiście jak jabłuszko, takie soczyste! Mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje stepy, są zawsze takie wyraźne. I te kolory! Super. A dzisiejszy makijaż do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż :) Kolory idealnie dobrane :) Bardzo soczyste ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ma trochę mieszane uczucia co do niego, jakoś coś mi w nim nie gra, ale żółtry na zieleni świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważna zieleń :). Nie w moim guście, ale na twoim oku oczywiście mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż:) Kreska ładnie podkreśla zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny makijaż! Najbardziej mi się podoba zestawienie zieleni z miedzianą kreską. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam mniam :D
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny. :)) Bardzo soczysty makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się kojarzy z taką zieloną żabą z czerwonymi oczami;D

    Ekstra makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  15. Elektryzujący makijaż :) Bardzo fajny.
    Jeżeli chodzi o linerki z ebaya to są całkiem, całkiem. Większość dobrze kryje, wiele jest o wykończeniu żelkowym i są takie jakby przezroczyste. Strasznie śmierdzą, najgorzej z wszystkich lakierów/odżywek z którymi miałam do czynienia :) Ale ogólnie jestem zadowolona, jeszcze nie wypróbowałam wszystkich, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja kolorek. fajnie bo do Twojego koloru oczu pasuje taki, ja wyglądałabym troche głupio :) ale u Ciebie super..

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest śliczny. Ja się nigdy na Twoje kreski napatrzeć nie umiem <3

    Co do mojej przeglądarki używam Firefox

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne :) Przy Twoim kolorze oczu wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo :) Strasznie lubię makijaże w zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje oczy pięknie wydobyły zielony kolor :) Pieknie wycieniowane, kreska świetnie dodaje pikanteri :) Ojj jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż, taki żywy, mam nadzieję, że z moją tęczówką też się tak ładnie skomponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wygląda ten makijaż ,ja nigdy nieużywałam zielonego ciena ale chyba trzeba sie odważyć,;

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sie bardz podoba, no i pasowałby do moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w Twoich oczach :D. Makijaż perfekcyjny! Pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super soczyste kolory :D ale na mnie by pewnie taki makijaż wyglądał tragicznie ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż, super pasuje do niego nazwa "Zielone jabłuszko" :))

    OdpowiedzUsuń
  27. jest naprawdę piękny :) bardzo ładne żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale fajny. :)
    Masz piękną tęczówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pozytywny makijaż, zieleń tworzy świetny kontrast dla Twojej tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny makijaż, choć ja nie przepadam za takimi odcieniami zieleni. I faktycznie, kojarzy się trochę z jaszczurką ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na zdjęciach wygląda fajnie, jednak do ludzi bym tak nie wyszła ;d
    Ale generalnie fajny pomysł i nazwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale Ty mnei denerwuejsz :P Skad czerpiesz inspiracje? Zazdroszcze pomyslow :P Bardzo fajny make up ale ja bym w nim nie wyszla na ulice :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny makijaż, chyba sobie kiedyś taki zafunduję ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne :) Hehe, choć osobiście kojarzy mi się bardziej z 'żabim oczkiem' niż zielonym jabłuszkiem' :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zielone oko :D Ale u mnie też duuużo tego zielonego byłoby widać :P

    OdpowiedzUsuń
  36. mimo że nie moje kolory, ale uwielbiam podpatrywać Twoje makijażę i masz super powiekę do wyczarowania takich cudenek

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie na co dzień, ale fajny :)) Lubię takie odważne makijaże!

    I lubię zielone jabłuszko ;_)_)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;)
    http://amethyst-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastyczny makijaż! żywy, radosny, wesoły, kolorowy. po prostu świetny :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnyy! Nazwałabym go żabką:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudo, a nie makijaż ;) Muszę wreszcie poćwiczyć malowanie kresek, żebym też mogła takie cuda robić ^^"

    OdpowiedzUsuń
  41. piekny makijaz, mi niestety zielen nie pasuje :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna ta zieleń i ładnie oko wygląda!:))

    OdpowiedzUsuń
  43. cudownie podkreśla brązową tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. pięęękny makijaż <3
    kurczę, mail mi szwankuje, za dużo wiadomości. co do komentarza ok, i tak już tam bałagan mam. miałam dopisane w tym mailu że przesłałam pieniążki na te dane i mam nadzieję nic nie przekręciłam i jak się dokopię do potwierdzenia to Ci prześlę. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prawdziwe zielone jabłuszko, a miedziana kreska wygląda jak ogonek. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie :) Chociaz ja bym sie tak nie umalowala, raz ze mam zielone oczy a dwa ze jakos na sobie nie lubie zielonego w jakiejkolwiek postaci :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. faaajne oczko:)
    ja bym zrezygnowala z czarnej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. soczyście ^^ kochana czym ty robisz takie zdjęcia zdradzisz mi? ;>

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziekuje Wam bardzo :)

    simply_a_woman, dzięki za opinię, z ktorą się zgadzam:D Myślę, że tak jak piszesz byłoby lepiej:)

    Lady In Purplee, heheh ja też mam mieszane uczucia:D :*

    Gośka, o bardzo trafne skojarzenie:D

    HaloGosza, Nikon Coolpix L19, zwykły pstrykacz ale po pierwsze - różowy:D, a po drugie jak na taką cenę itp to chyba robi całkiem dobre zdjęcia;).

    OdpowiedzUsuń
  50. Sliczny makijaz:-)lubie takie soczyste kolory.
    Uwielbiam zagladac do Ciebie i szukac inspiracji:*

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne zdjęcia..lubię oglądać co się dzieje krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie zieleń na oczach jakoś nie kręci, ale jestem pod wrażeniem. Zazwyczaj te zielenie takie smutne i przygaszone są, a tutaj tak radośnie i soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  53. niewiarygodne :o może kwestia oświetlenia zdradzisz jakieś rady? ;>

    OdpowiedzUsuń
  54. Eosy zrobiły furorę włąśnie za swój wygląd, nie za działanie ;) Działanie mają jak najzwyklejsza podmadka za 2,50zł ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakochałam się w tym makijażu! Cudowny, mogę się na niego lampić cały czas :P

    OdpowiedzUsuń
  56. jest świetny, bardzo mi się podoba :) zdecydowanie wolę wersję jaszczurową niż jabłkową. ta miedziana kreska jest świetna. coraz intensywniej myślę nad tą paletką, kolory są piękne :) może już czas zrobić coś więcej niż beżowo-beżowe oko!

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej! Mam bardzo podobny odcień oczu, ale sama nie odważyłabym się na tak intensywny make-up. Jeżeli chodzi o pomysł i kolorystykę, naprawdę świetne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wczoraj zrobiłam sobie do pracy oczy wg tego przepisu i wyszło świetnie :D Poproszę więcej ;>

    OdpowiedzUsuń