niedziela, 6 listopada 2011

Akcja: Czerwien w kazdej postaci

Lady_flower123 wymyslila blogowa zabawe "Czerwien w kazdej postaci". W skrocie zabawa polega na tym ,ze  raz na tydzien az do swiat Bozego Narodzenia kazdy chetny bedzie umieszczac notke w ktorej glowna role bedzie grac czerwony kolor:). Postanowilam sie przylaczyc bo kocham czerwien, w makijazu, bizuterii, ubraniach, wogole:)
Nie trzeba scisle przestrzegac ram czasowych itp, ma byc to w koncu zabawa:). Notki nie musza dotyczyc tez tylko makijazu, kosmetykow, moze byc to cos dowolnego.

Wszystko dokladnie opisane jest na blogu lady_flower123, pod tym linkiem znajdzecie posta z akcja "Czerwien w kazdej postaci":
http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/czerwien-w-kazdej-postaci-akcja-blogowa.html


Ja juz mam kilka pomyslow:D

Przylaczycie sie:) ?

23 komentarze:

  1. ja się zgłosiłam też właśnie:D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sdię przyłączyć, bo też kocham czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłabym taki post gdyby nie fakt, że jest już na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam na pierwszą notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się nie przyłączam ... w aktualizacjach widzę, ze wszyscy naraz o tym piszą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Również biorę udział w akcji, w poniedziałek pierwszy post z tej serii na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. akcja fajna, ale u mnie czerwieni mało w życiu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem, chyba za mało mam czerwieni wokół siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysl,myslalam nad przylaczeniem,ale nie jestem wielka fanka czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysl :D aczkolwiek ja mam bardzo malo czerownych rzeczy ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś też przyłączam się do zabawy. Już sobie nawet wyznaczyłam 'czerwone czwartki' ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ale już sporo osób się zgłosiło, więc się nie przyłączam, co za dużo to niezdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, choć czerwieni raczej u siebie nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. generalnie pomysł fajny, ale u mnie mało jest czerwieni i raczej nie miałabym o czym pisać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog ;)
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  16. O ciekawa akcja, może dołączę :)

    OdpowiedzUsuń