poniedziałek, 7 listopada 2011

China Glaze - It's Alive

Po pierwsze jest zielony (kocham zielone lakiery), po drugie to ciepła, lekko zgniła zieleń (takie uwielbiam najbardziej), po trzecie to brokat (ubóstwiam glittery!) a po czwarte to brokat różnej wielkości (takie są najlepsze:D). Czy lakier spełniający te wszystkie punkty mógłby mi się nie podobać:D?

It's Alive to zielona baza i mieszanka drobniejszego i grubego brokatu. Całość jest w pięknym kolorze, ciepłej, trochę oliwkowej, zgniłej zieleni. Jest po prostu genialny, totalnie mi się podoba! Schnie całkiem szybko a do tego fajnie kryje, na paznokciach mam dwie warstwy. Do tego mam z dwie warstwy bezbarwnego topa.
Cudo, jeden z moich najulubieńszych lakierów o ile to nie ten jedyny naj naj, powinnam mu jakiś tron wybudować;).






46 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zieleniami ;D ale o gustach się nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cacuszko!!!uwielbiam wszelkie brokaty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Ci pisałam kiedyś, że Ci go zazdroszcze i z chęcią bym nocą go skradła :D
    Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do twoich szponków pasuje idealnie - zadroszczę - i czuje ze muszę upolować, chociaż w tym miesiącu nałożyłam sobie limit na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęka mi opadła. Jest przepiękny. Zazdraszczam na całego!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za zielienia srednio ale ten jest szałowy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor sam w sobie jest ciekawy, ale ja bym go bardziej widziala na krotkich pazurkach ;) Na takich dlugasnych robi sie dla mnie zbyt "glosny"... tzn. ja nie wiedzialabym co mam do niego ubrac (wszystko czarne?) No nie wiem :D Ale ja to ja ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwie się sobie (jak dla mnie dziwna zieleń, nie lubię glitterów) ale ten podoba mi się baaardzo! może to sprawka Twoich pazurków ? :) niemniej jednak podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. jest prześliczny!!! ale rzeczywiście trudny do "ubrania" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście świetny, a brokaty też są moją miłością. :) Mój blog ostatnio się zrobił cały brokatowy.. :D

    boże jak Ty potrafisz tak zapuścić paznokcie, ja za każdym razem próbuję, ale stwierdzam, "eee tam, już są zbyt długie" i piłuję. A czasem bym chciała dłuższe..

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny!
    też lubię brokaty i wszelkiego rodzaju błyskotki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny kolor i świetne, rzucające się w oczko wykończenie. Ten lakier jest na mojej liście "do kupienia" :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy, chociaż jakos nigdy nie nosiłam zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehehe tron :-D Jaki zachwyt. No nie powiem, jak nie lubię zieleni, to ten mnie urzekł :-> Tylko to zmywanie, marzenie po prostu :-P Mam właśnie na pazurkach Circuss Confetti i jakoś nie śpieszy mi się sięgać po zmywacz, waciki i folię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem krótko: jest szał. :D Wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już to pisałam u hatsu-hinoiri, że pięknie wygląda na dłuższych pazurkach :) ale nie wyobrażam sobie go na moich, krótszych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. na Twoich paznokciach wszystko wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny! Skojarzył mi się z Anakondą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny jest, szkoda że są takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale czad!
    Wspaniała głębia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przepadam za zieleniami, ale ten wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzieki za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. eeeee.... jest prze mega cudny! sama bym mu tron wybudowała... i zamek z basenem:D Zmywasz go metodą foliową? Ale mi smaka na niego zrobiłas;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie za bardzo lubię kolor zielony, ale jednak ten lakier do mnie przemówił. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda niesamowicie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda mega! kojarzy mi się z jakąś herbatą albo przyprawami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaaaa!!! Jest absolutnie przepiękny! Ślicznie się prezentuje na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za brokatami na swoich paznokciach, ale u innych bardzo mi się podobają, Twoje również:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda jakby naprawdę żył- ja tam widzę miliony pełzających robaczków ;-P

    OdpowiedzUsuń