niedziela, 6 listopada 2011

Eveline Hydra Expert krem na dzien i na noc 25+

Ucieszylam sie z tego kremu, bo choc nie mam jeszcze 25 lat to lubie uzywac kosmetykow ,ktore sa przeznaczone dla mlodej cery ale jednoczesnie juz maja miec lekkie dzialanie przeciwzmarszczkowe. Podchodze tez jednak do tego z lekkim przymruzeniem oka, bo nie jestem specjalista od skladow i nie wiem co do konca tam w skladzie sobie siedzi ;).

W przypadku tego kremu producent obiecuje glownie nawilzenie i uwazam, ze ta obietnica jest jak najbardziej spelniona. Krem dostajemy w szklanym, wygodnym i estetycznym sloiczku a takze w kartonowym pudelku (ktore ktos mi wyrzucil). Krem ma typowa konsystencje, dosc lekka, bialy kolor. Zapach jest kosmetyczny ale dosyc przyjemny i nie meczacy. Bardzo szybko sie wchlania, za co ma u mnie spory plus.
Uzywalam takze pod makijaz i sprawdzal sie dobrze, nie rolowal sie. Nawilzenie jest natychmiastowe i w zupelnosci wystarczajace dla mojej mieszanej cery. Moja skora nie ma sklonnosci do przesuszania sie, wiec przez caly dzien czulam, ze skora jest nawilzona.

Uzywalam go przez ponad miesiac,na dzien i na noc i bylam zadowolona, dobrze nawilzal, przyjemnie sie go uzywalo. "Nie zapchal" tez mojej skory ani nie podraznial jej. Jednak ostatnio odstawilam wszystkie kosmetyki 'drogeryjne' i z powrotem przerzucilam sie na naturalna pielegnacje i moja skora wyglada o niebo lepiej. Nie mowie, ze ten krem byl winny, bo odstawilam po prostu rozne kosmetyki, mi chyba najwyrazniej 'sklepowa' pielegnacja nie sluzy, ale wiem ze sporej liczbie osob tak.




Podsumowujac, mysle ze jesli szukacie dobrego kremu nawilzajacego np. na dzien, nie macie problemow z bardzo sucha skora, to powinnyscie byc zadowolone.

Ten produkt zostal mi wyslany do recenzji, ale nie wplywa to w zaden sposob na moja opinie.

***

Przed napisaniem recenzji zerknelam na strone Eveline zeby zobaczyc co tam producent pisze o kremie i zobaczylam nowosc: 
zdjecie ze strony eveline.eu

Nowa seria pachnacych lakierow Eveline! "Sześć wyjątkowych lakierów w najmodniejszych kolorach oraz o cudownych, świeżych zapachach: aromatycznego cynamonu, słodkiej żurawiny, zimowej pomarańczy, apetycznej jeżyny, róży oraz astrów" 
Zimowa pomarancza, jezyna, cynamon to cos dla mnie:D!!! Uwielbiam takie zapachy! Kolorki musze na zywo obejrzec, z dostepnoscia Eveline ciezko ale wybiore sie do takiej jednej drogerii, moze beda mieli;)

23 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać, aż kupię te lakiery :) jestem ich strasznie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żurawinowy lakier- coś dla mnie :)
    A krem wydaje się całkiem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem. Moim zdaniem jednak powinny być dwie wersje - na dzień (z SPF) i na noc.

    Też widziałam te lakiery i ślinka mi cieknie, ale na żywo nie udało mi się ich na razie nigdzie dopaść :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę nabyć taki lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie długo napisze recenzje kremu z dermedic o podobnej konsystencji i wygladzie opakowania xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama ma eveline, ale już przeciwzmarszczkowy z kozim mlekiem i jakąś pro-elastyną. A jak pięknie pachnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, na widok lakierów mi się oczka zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. te lakiery muszą być mojeeee:D cynamon<3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie bardzo ciężko dostać kosmetyki Eveline :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzję kremu przeczytałam ale nie byłam jakoś entuzjastycznie do niego nastawiona. Za to kiedy przeczytałam o lakierach.. :D Super zapachy, takie świąteczne, jeśli tylko będą w mojej drogerii, na pewno któryś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem ma filtr UV, a po co na noc filtr? Dlatego nie lubię kremów 2 w 1. A lakiery - jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaa, cynamon! :D
    Tylko jak mi się kolor nie spodoba, to na siłę kupować nie będę. Chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też podoba mi sie kremik :) tylko ten słoiczek troche ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli znajdziesz gdzieś te lakiery w KRK to daj znać bo zapowiadają się baaaaaaaaardzo obiecująco :)
    Kremów takich nie używam, ze względu na moje ciągłe problemy z cerą używam tych antybakteryjnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. też go mam i lubię ;) Jeden z niewielu kremów po którym nie miałam niespodzianek na twarzy ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana, to może napiszesz posta o swojej obecnej pielęgnacji? zaintrygowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze ciekawy szukam czegos, a jeszcze lepiej aby mialo filtr na dzien

    OdpowiedzUsuń
  19. oo te lakiery mnie bardzo zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wlasnie poszukuje jakiegos kremu na dzien, pod makijaz, oraz tak jak pisalas by mial juz jakies male dzialanie przeciwzmarszczkowe i wlasnie nie mam pojecia co wybrac, bo tak naprawde za duzego wyboru nie widzialam dla takich mldoszych osob +20/+25 i do tego by nie byl drogi :/ Moze cos jeszcze polecasz, poza tym kremem?

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno zastanowię się nad zakupem

    OdpowiedzUsuń