środa, 2 listopada 2011

Eveline Volume Celebrities mascara

Od jakiegoś czasu używam tuszu Volume Celebrities, klasycznie w czarnym odcieniu (Deep Black). Szczerze mówiąc jak chodzi o tusze do rzęs nie jestem specjalnie wymagająca, większość mi pasuje. Miałam kilka totalnych bubli i zdarzyły się też takie naprawdę świetne, ale jednak całaaa reszta zwykle mieści się w przedziale "fajny, zwyczajny ale nie ponad przeciętny tusz".
I tak jest w tym wypadku - w moim odczuciu to dobry, zwyczajny tusz.



Opakowanie jest złote (ale nie żółto-złote), błyszczące, całkiem fajne w moim odczuciu, o ile ktoś oczywiście lubi takie błyskotki.
Szczoteczka - silikonowa, giętka, grubsza u nasady i na końcu, cieńsza pośrodku. Lubię takie szczoteczki,wygodnie mi się maluje rzęsy, nie przepadam tylko za maleńkimi plastikowymi grzebyczkami.

Tusz fajnie podkreśla rzęsy, wydłuża je, lekko pogrubia i nieco podkręca. Efekt może nie jest spektakularny, ale to już zależy od rzęs - moje nie są specjalnie gęste itp więc efekt końcowy jest całkiem udany na moich rzęsach.
Jedynie trzeba uważać żeby zbyt długo nie szczotkować rzęs, tusz Eveline najlepiej wygląda przy pierwszej warstwie, wtedy widocznie podkreśla rzęsy. Przy kolejnych warstwach zaczyna je sklejac . W ciągu dnia nie osypuje się, nie kruszy.

moje rzęsy bez tuszu



Podsumowując ,moim zdaniem to dobry tusz, nie jest ponad przeciętny, ale dla mnie jest ok, na codzień się sprawdza.

Ten produkt zostal mi wysłany do recenzji ale nie wpływa to na moją opinię.

***
W najbliższym czasie zaprezentuję Wam mojego tuszowego ulubieńca:). A dzisiaj lub jutro będzie makijaż krok po kroku:)

37 komentarzy:

  1. Śmieszna szczoteczka, szału nie ma, ale wygląda całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. hm...lubię sylikonowe szczoteczki ale z max factor chyba są najlepsze.Lepsza jest ta wersja w czarnym opakowaniu fajny naturalny efekt ale tutaj u Ciebie rzęski nawet ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inny tusz z eveline, który bardzo lubię, ale i tak poszukuje nowego. Pamiętam, że zastanawiałam się nad kupnem tego tuszu, ale w ostateczności wzięłam big volume lash. Właściwości mają takie same, moim zdaniem, różnią się tylko kształtem szczoteczki. Czekam za Twojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, jak się ma takie ładne rzęsy to każdy tusz jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam uprzedzenia do tuszów z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę słaby efekt, jak na moje preferencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie podkręca rzęsy, ale widać, że efekt raczej wydłużający i niż pogrubiający, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie, szkoda, że lubi sklejac przy 2 warstwie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam muszę mieć niezły efekt pogrubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz ładne rzęsy ;)) no ale ja również mam takie samo wrażenie jak Ty ;)) jeszcez nie było takiego idealnego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo nie mam jakichś wymagań względem tuszu. A pięknie masz rozdzielone po nim rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest okey, wygląda całkiem fajnie na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też odpowiada większośc tuszy chociaż są i wyjątki. Ogólnie produkt bardzo fajny z tego co piszesz i ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki zwyklak :)
    Ps masz śliczne oczka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie poczekam z zakupem nowego tuszu do notki z twoim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na twoich rzesach to kazdy tusz wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna szczoteczka i efekt
    pozdrawiam
    i zapraszam na moje rozdanie ;]
    http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem bardzo ciekawa ulubieńca :) mam ten tusz i jak dla mnie jest również dobry, ale chyba nic jak dotąd nie przebiło MF 2000 calorie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ładny i naturalny efekt. Jestem ciekawa Twojego tuszowego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny i naturalny efekt :]
    Czekam na Twojego tuszowego ulubieńca. Ja ciągle poszukuję mojego numeru jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wydłuża rzęsy, szczoteczka wygląda na wygodną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój blog jest absolutnie najlepszym blogiem z recenzjami, na który trafiłam.
    musiałam Ci to napisać :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda, super rozczesuje. :))

    W Macu nie byłam, bo teraz pozostaję na Śląsku gdzie nie mam do niego dostępu. W sumie to nawet dobrze, bo muszę przystopować z droższymi kosmetykami na jakiś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super efekt, nie spodziewałam się, że masz takie długie rzęsy :O

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie odpada bo nie pogrubia, a to u mnie jeden z piorytetów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wydłuża właśnie tego oczekuje od tuszu!
    będe musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń