piątek, 25 listopada 2011

Konkurs z Original Source - WYNIKI !!!!!

Na początku chciałabym podziękować wszystkim, którzy wzięli udział:). Praktycznie wszystkie odpowiedzi były bardzo ciekawe a ja sama chciałabym kąpać się w takich luksusach jak opisywałyście :D.
Naprawdę wybór nie był dla mnie łatwy...miałam kilka odpowiedzi, które spodobały mi się najbardziej i ciężko zdecydować się tylko na jedną. Najchętniej przyznałabym całą masę nagród:D ale niestety nagroda jest tylko jedna..


W końcu zdecydowałam się na odpowiedź, która była moim zdaniem najbardziej nietypowa, orginalna i ile razy pomyślałam o tym konkursie i odpowiedziach własnie ta przychodziła mi natychmiast do głowy :).
Nie chodzi mi tutaj tylko o formę wierszyka (choc tez jest super!):). Być Morsem i kąpać się w przerębli to byłoby ekstremalne doznanie:D!

Zwycięska odpowiedź:

"Chciałabym zostać Morsem
kąpać się ze szronem pod wąsem.
W przerębli lub chociaż zimą,
nim ostatnie śniegi przeminą.
Gdzie by ta przerębel była
nie ważne, bylebym się zamoczyła
w wodzie zimnej, niedostępnej zmarźlakom
Tak, fanaberię mam taką!"

Wygrywa CATUS !!! Gratulacje:)

Ta odpowiedź podoba mi się naj naj najbardziej:)! 

Catus, bardzo proszę o twoje dane do wysyłki na mojego maila:). Z góry chciałabym uprzedzić ,że z przesyłką mogą być małe opóźnienia, bo mam ostatnio strasznie dużo na głowie:(, ale napewno w przyszlym tygodniu poleci do Ciebie:).

Wszystkim naprawdę bardzooo dziękuję za udział :)!

29 komentarzy:

  1. Gratulacje. Odpowiedź genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, choć zazdroszczę, że to jednak nie ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki dla zwyciężczyni :)
    kosmetyki wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :P Zazdroszczę :P Wczoraj wąchałam ten żel różowy i się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe super wierszyk :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha:D cudna odpowiedź:D gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo - Catus stworzyła rzeczywiście bardzo fajną odp :D
    Świetny wybór, kochana :)

    Ja również mam ostatnio trochę spraw kicających mi po głowie, ale posta z przystojniakami to ja nie odpuszczę :D w okolycach wieczora się pojawi^^

    Pozdrawiam Ciebie, Zwyciężczynię i inne Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do tagu:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do tagu:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zapraszam do konkursu o tematyce wizażowej:) http://makeup-farbstift.blogspot.com/2011/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Catus :) Wierszyk bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje zwyciężczyni - świetny wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dziewczyny za gratulacje! Strasznie się cieszę, bo nie dość ,że nagroda fajna, to jeszcze miałam kupę śmiechu przy pisaniu tego wierszyka :D

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń