niedziela, 13 listopada 2011

My Secret - Heather Mist

Heather Mist to lakier z aktualnej kolekcji Denim Love. To pastelowy róż wpadajacy mocno w liliowy odcień. Jest lekko frostowy i ma drobny shimmer opalizujący na różowo. To taki "romantyczny róż", tak mi się kojarzy;). Nie jest specjalnie w moim guście, ale nie powiem, że jest też nie ładny, bo myślę że wielu osobom mogą się podobać takie odcienie. Dla mnie jest po prostu taki sobie ;).

Jakość jest moim zdaniem w porządku, na zdjęciach z tego co pamiętam miałam dwie warstwy lakieru.






A Wam podoba się?

29 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się z cudownym czasem dzieciństwa... i liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie go określiłaś mianem 'romantyczny róż' :)
    ja za takimi nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby nie miał shimmera byłyby fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Szczerze mówiąc to ten kolor kojarzy mi się ze starszymi Paniami ;) one zazwyczaj mają tak pomalowane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten kolorek...lila jest w moim guście delikatny odcień w sam raz na codzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten kolor podoba. Na Twoich paznokciach wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładny kolor, ale nie wiedzieć czemu skojarzył mi się z majtkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zoila, bo to majtkowy róż :D
    Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ładnie, ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny róż, taki niewinny. Nie wiem, czy już mówiłam, ale uwielbiam patrzeć na Twoje paznokcie - zazdroszczę i długości i tak wspaniale wprawnej ręki w malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, chociaż "nie mój". Pazurki to co post masz dłuższe XD Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na moich pazurkach mi się nie podobał, na Twoich wygląda cudnie :> Nie wiem jak to się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, rozowa landryna dla mnie - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, mi na przykład się podoba :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. taki niepozorny róż, ale ma w sobie coś co mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. jest śliczny, ale u kogoś. całkowicie nie mój kolor, mimo że teraz ślinię się na jego widok do monitora:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja uwielbiam Twoje paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ladny ale i tak najbardziej przyciagaja mnie Twoje pazurki:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor zupełnie nie dla mnie jeśli chodzi o to, co lubię na paznokciach. ale ogólnie całkiem sympatyczny :) kojarzy mi się ze słodką blondynką w pudrowo-różowym sweterku, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, lubię takie różowiaste kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmmm... aż sobie jeszcze raz zerknę. Mnie tam się takie majtkowe róże podobają, mówcie, co chcecie :)

    OdpowiedzUsuń