poniedziałek, 14 listopada 2011

Olay Active Hydrating część druga - recenzje gościnne

Dzisiaj dla odmiany dwie recenzje gościnne.



Najpierw recenzja mojej mamy, która testowała krem nawilżający na dzień do skóry wrażliwej:

"Opakowanie-słoiczek poręczny, utrzymany w kolorystyce biało-różowej, kojarzące się z delikatnością kremu.Konsystencja kremu lekka, delikatna.Bezzapachowy. Łatwo się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną. Ma się poczucie świeżości i gładkości!
 Utrzymuje się na cerze kilka godzin. Stosowałam go właśnie na skórę wrażliwą i nie powodował żadnych podrażnień.Można go stosować kilka razy dziennie bez obciążenia i "świecenia skóry".Mogę z czystym sumieniem polecić go innym."





I recenzja Nilral, która testowała krem nawilzajcy na dzien do skory suchej i normalnej:  


Skład: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Petrolatum, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Carbomer, PEG-100 Stearate, Myristyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Myristic Acid, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Titanium Dioxide, EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, BHT, CI 14700, Linalool, Citronellol, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Citral.

Cena: 19,90zł / 50ml

"Zapach: Przyjemny lecz bardzo mi kojarzy sie z kosmetykami dla dzieci, niemowlat. Bardzo charakterystyczny.

Konsystencja: Lekki i szybko sie wchlania. Nie klei sie, dobrze sie rozprowadza, nie pozostawia widocznej wartwy ani tlustego efektu. Lekko matuje.

Ogolnie nie jestem z niego zadowolona. Przy dluzszym stosowaniu mialam wrazenie ze stan mojej skory sie pogarsza. Dzialania nawilzajacego nie zauwazylam. Plus to konsystencja i cena. Przyjemny rozowawy kolor kremu, ladne opakowanie i ewentualnie zapach.
Nie uczula.
Duza wada to brak skladu na opakowniu produktu.
Co do polecenia go komus, to moza dla przetestowania kupic. Mi nie spasowal, ale dla kogos innego moze byc ok.
Osobiscie bym go nie kupila."



Zdjęcia oczywiście pochodzą od producenta. 

5 komentarzy:

  1. kiedyś miałam jakiś krem olay i nawet byłam zadowolona ale zachwycić raczej mnie nie zachwycił;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja musze przyznac ze tel Olay do wrazliwej skory nawte mi przypadl do gustu jak go stosowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak kremy od Ciebie sprawdzą się u mnie :) do tek pory moja skóra lubiła Olay :)

    OdpowiedzUsuń