sobota, 26 listopada 2011

Sensique Oriental Dream - Indian Rose

Kolejny ciekawy odcień z kolekcji Oriental Dream (która akurat bardzo mi się podoba). Myślałam, że to będzie jakiś perłowy brzydal ale się pomyliłam - na paznokciach z czasem coraz bardziej mi się podobał, chociaż ostatecznie stwierdzam, że to "nie mój" kolor i do mnie jakoś nie pasuje;). Ale jest interesujący i co chwilę oglądałam swoje paznokcie, kiedy miałam nim pomalowane;).

Indian Rose to odcień brzoskwiniowy / łososiowy / koralowy, lekko frostowy. Błyszczy sobie troszkę na złoto (w buteleczce wydaje się nawet opalizujący na zielono). Dobrze mi się nim malowało, dwie warstwy w zupełności wystarczają (ale ja dałam trzy;)).




Dodałam jesienne listki (płytka Bundle Monster i lakier China Glaze Foxy), całkiem mi się podobały, ale na żywo;P, na zdjęciu słabo je widać..

45 komentarzy:

  1. Z listkami prezentuje się cudownie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wygląda z listkami, sam już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój kolor, ale faktycznie ta perła jest jedną z tych ładniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek, wzorki też ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki ten kolor, a liście może i wyszły gorzej na foto niż na żywo ale i tak mają taki hmmm..klimat..:) według mnie ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet ładny kolorek,w takim odcieniu mam cień do powiek z Italian Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor! Z listkami wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny. :) Listki pięknie wyszły. :)

    Widziałam, że masz rozświetlacze z Essence: Blossoms i Return to Paradise, który z nich lubisz bardziej? I czy one rozświetlają w taki sposób jak Vampire's Love? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fuj brzydactwo, wolę twoje pazurki w zgniłkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny koral!Bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, dziękuję za wywód właśnie. :) Chyba zdecyduje się na ten Blossoms, skoro inny niż wampiryczny (bo on mi póki co podszedł dość średnio, a Tobie?). Return mnie kusi głównie ze względu na opakowanie, ale muszę przestać kupować Essence ze względu na opakowania, ponieważ nie prowadzi to do niczego dobrego. :)
    A żelowy wampiryczny róż polecasz? Bo wybieram sie po niego, ale nie wiem czy warto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. heh, czasami te listki wyglądają jak kwiat hibiskusa - fajny efekt. Kurcze, chyba sobie go dokupię, chociaż na półce sklepowej nie wpadł mi w oko, ale wygląda bardzo świeżo i energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek nie dla mnie, jakoś średnio mi podchodzą takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor z kolei przypomina mi dzieciństwo. Konkretnie ten czas, kiedy rodzice wybierali się do znajomych na przyjęcie imieninowe: zawsze pakunki prezentowe i kwiatki wiązali taką charakterystyczną wstążką: błyszczała do złudzenia podobnie :)
    Nie wiem - mnie to się chyba każdy kolor lakieru podoba: wyjąwszy nie-opalizujące w bardzo ciemnych kolorach: czarny, brązowy i granatowy. Tylko tych trzech nie zniosłabym. Chyba^^

    O - a propos pazurków:
    Konkurs Pazurkowy.
    Mam pytanko: czy dziś jest definitywny koniec nadsyłania zdjęć, czy można przedłużyć TYLKO do jutra?

    Nie bardzo miałam czas, a jutro w ramach siesty coś zmajstruję?
    To znaczy nie chcę absolutnie kolidować z Twoimi planami i podporządkuję się, jeśli nie można, ale przyznam, że strasznie chciałabym wziąć w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. *o kurde, dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że już jest "jutro" :D
    Chodziło mi o to, czy z 26 można przesunąć na 27 listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ten lakier :) jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obie wersje super, kolorek bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. na Twoich paznokciach podoba mi się absolutnie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, jest śliczny 0_0 Chcę go! :D A i ze stempelkami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, śliczny kolor, bardzo lubię takie połączenia. Jeszcze dzisiaj go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolorek masz cudowne paznokcie:-))**

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się na niego skusiłam, ale jeszcze nie próbowałam, bo czuję, że kolor jednak "nie mój" XD Listki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor ;) ten efekt z listkami bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z listkami wygląda prześlicznie :). Podoba mi się ten kolor, ale to jeden z tych kolorów, w którym sama bym się źle czuła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Solo ten kolor mnie kompletnie nie kręci ;)
    natomiast z płytka wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny metaliczny kolor. Wprawdzie nie lubię takich odcieni, ale swoją 'postawą' mnie urzekł. Z listkami wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie świetne :).
    Lakier u Ciebie wygląda świetnie, nie wiem czemu, ale każdy lakier u Ciebie mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny, podoba mi się ta złota poświata :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne są te delikatne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wzorki b.ładne, ale kolor lakieru nie mój;d

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny kolor ;) Ale chyba bardziej na lato, jak dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. listki wyszły świetnie, tak subtelnie : )

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor jest piękny sama go posiadam w swojej kolekcji i stosuję na różne sposoby (np matowy ale także jako nawierzchniowy lakier na inne kolory i na to też czasem matt top coat) ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To jedyny lakier jaki mam z tej limitki i bardzo przypadł mi do gustu, choć bałam się, że będzie dawał bazarowo-kiczowaty efekt ;) Na szczęście ryzyko się opłaciło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Z listkami jak i "nagie" bardzo ładnie wygląda. Ja osobiście nie mogę się przekonać to koralowych kolorów, ale ten bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń