środa, 23 listopada 2011

Sensique Oriental Dream - Sky over Silk Road

Ciekawy odcień, raz wygląda jak dość ciemny zgaszony niebieski, innym razem wpada wyraźnie w morską zieleń. Sky over Silk Road to duochrom, ma lekko frostowe wykończenie. Rozprowadza się dobrze, schnie w normie, do pełnego krycia musiałam nałożyć trzy warstwy, czyli jak dla mnie może być.

Kojarzy mi się trochę z piórami jakiegoś egzotycznego ptaka;).





Jeśli ktoś przeoczył to się powtórzę;) : w drogeriach Natura lakiery z tej kolekcji Sensique do końca listopada kupicie w promocyjnej cenie 4,49zl.

56 komentarzy:

  1. mam dwa lakiery z tej serii:) pomarańcz i zieleń:0 oba bardzo lubię, choc juz mi się...znudziły:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kupić, ale w końcu się rozmyśliłam i żałuję, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ten kolor jest boski! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie w naturze nie są przecenione...
    Kolor fajny, u Ciebie wygląda bardzo zachecająco, ale nie widzę go jakoś na swoich małych pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor na pierwszym zdjęciu chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Little XXS, a to nieładnie, wszędzie powinny byc przecenione. U mnie w Naturze były taniej bo specjalnie sprawdzalam w sobotę jak bylam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda na Twoich paznokciach, mam go również ale jakoś średnio mi podpasował... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor przesiwetny - uwielbiam takie kolory rowniez na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolorek... ja nie mam zadnego lakieru tej firmy;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny jest:D mam go ale jeszcze leży nie użyty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się napatrzeć na twoje piękne paznokcie. Chyba każdy lakier na nich będzie wyglądał cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. będąc w naturze zastanawiałam się nad tym kolorem i Jewel of the Orient jednak zdecydowałam się na tym drugim. Musze go mieć :) Zapraszam na moje 1 rozdanie http://madak6c.blogspot.com/2011/11/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam_16.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony z kolekcji OD :) na Twoich paznokciach wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie na paznokciach, a może raczej na Twoich zdjęciach wszystko świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda u Ciebie na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor:) Masz bardzo długie paznokcie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! Choć jak piszesz "schnie w normie" i że potrzebne są aż 3 warstwy... to brrrr, chyba się nie skuszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, właśnie sobie uzmysłowiłam, że nigdy nie miałam niebieskiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już niedługo będzie do wygrania na moim blogu... Ale cii... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kolor !
    zapraszam do siebie :*
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie mam dostępu do Natury :/ Ale kolorek jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor piękny, ale odechciało mi się tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. też skorzystałam z tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny, najlepszy z kolekcji razem z moss tample (czy jakoś tak :D)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś cała ta kolekcja nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny, byłam ostatnio z Naturze ale nie skusiłam się już na żaden lakier z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  28. kurde a u mnie nie ma natury :((((((((((((((!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest przepiękny! Ale ja przecież mam już podobne, mam już podobne, mam już podobne... Uch...

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor wręcz magiczny ;o co zdjecie, to inny odcień!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny ten kolor! Na Twoich długich ''szponach'' prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam i lubię :)

    zostałaś otagowana:
    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  33. taki troszkę pawi kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Żałuje, że nie "zdobyłam" go jak był dostępny. Teraz mogę tylko podziwiać jego efekty :)

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://kasieczqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Walczę ze sobą, żeby go nie kupić :] bo bardzo, bardzo kusi...

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pytanko, bo widziałam, że masz takie wzorniki-słoneczka i chciałabym się zapytać gdzie je kupujesz?:) Rozglądałam się w krk ale chyba słabo bo ich nigdzie nie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zostalas otagowana:D
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/11/tag-kosmetyczne-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny. :) Pasuje do klimatu tysiąca i jednej nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mam, uwielbiam, śliczny kolor :)
    w ogóle ta seria jest wyjątkowo udana.

    OdpowiedzUsuń
  40. ten jest chyba najładniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  41. tak sobie patrzę na twoje zdjęcia i wydaje mi się, że na twoich pięknych paznokciach każdy lakier wygląda dobrze :) mam ten kolor i mnie tak nie zachwyca - na mojej płytce - jak na twojej... :)

    OdpowiedzUsuń