sobota, 19 listopada 2011

Krok po kroku: Chocolate & Mint

Mam dzis stepik makijazu w niebiesko (mietowo) - brazowych kolorach:). Ostatnio zrobilam sobie podobny makijaz na codzien i na tyle mi sie spodobal, ze postanowilam przygotowac wersje krok po kroku. Mysle, ze do tego makijazu bedzie swietnie pasowal bronzer na policzkach i cielista lub jasnorozowa szminka/blyszczyk.


1. Nalozylam baze pod cienie (Hean, Stay On), korektor pod oczy (Dermacol), podkreslilam brwi (paletka do brwi Essence).
Na wewnetrzny kacik oka nakladam odrobine matowego, kremowego cienia (Sleek Monaco, Bamboo).


2. Na cala ruchoma powieke nakladam matowy cien w kolorze pastelowego blekitu (Sleek Monaco, Summer Breeze).


3. Na blekitny cien nakladam sypki cien w kolorze pastelowej iskrzacej miety (Barry M, Dazzle Dust 15). Jesli nie macie takiego sypkiego cienia to mozna go pominac albo po prostu matowy niebieski cien zastapic blyszczacym mietowym.


4. Na zalamanie powieki nakladam perlowy cien w kolorze cieplego sredniego brazu (paletka Ruby Rose).


5. Rozcieram brazowy cien pedzelkiem do blendowania. Pod luk brwiowy mozna nalozyc odrobine matowego kremowego cienia.


6. W zewnetrznym kaciku oka maluje biala kreske przy pomocy bialej kredki do oczu (u mnie kredka z Sephory), mozna wyciagnac ja skosnym pedzelkiem.


7. Dolna powieke podkreslam tym samym blyszczacym brazem, lekko rozcieram. Brazowy cien najlepiej wyciagnac cienkim pedzelkiem zaraz pod biala kreska.


8. Dodaje brazowa kreske na gornej powiece (eyeliner Miss Sporty Be Connected Chic Eyes).


Teraz wystarczy wytuszowac rzesy (u mnie tusz Virtual) :)!





Ja bardzo lubie to polaczenie kolorow, ciekawa jestem co Wy powiecie:). Oczywiscie wszystkie rady mile widziane:))!

99 komentarzy:

  1. śliczne i smakowite zestawienie :) chętnie wypróbuję chociaż taka miętka ładniej wygląda przy brązowych oczach niż burych jak moje

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie!
    ciekawe jak by taki makijaż na moich ślepiach wyglądał? ;) chyba trzeba będzie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak zazwyczaj wiele makijaży mi się podoba, tak sobie sama bym nie zrobiła (a to za jasne kolory, a bo ja to brązy używam wyłącznie). Tak ten na tyle mi się podoba, że chętnie zobaczyłabym go na mojej powiece. :)
    Jest po prostu cudny, taki świeży, delikatny i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez lubie takie połączenie, dlatego jestem przeszczęśliwa że mam miętowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JJa tego typu kolory cieni do oczu -tj. wszelkie niebieskie i miętowe omijam zawsze szerokim łukiem. Jestem pozytywnie zaskoczona, że to może tak dobrze wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny makijaż! Taki świeży ;) Lubię strasznie to połączenie kolorów, a biała kredka tak mi się podoba, że w końcu ją kupię :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny... bardzo ciekawe kolory :) niesamowicie mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny makijaż.. Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Najbardziej podoba mi się kreska i kolor tego eyelinera (:

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny! musze wyprobowac ten pomysl z tym bialym. fajnie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem na tak :) czasem podobnie zestawiam kolory
    I ten liner brązowy bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) muszę spróbować chociaż źle się czuję w takich jasnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie się udało.Połączenie bardzo ładne.Ja mimo, że mam podobny kolor oczu bym się tak nie umalowała.We wszystkich błękito-zieleniach się czuję mega tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam brąz w takich połączeniach, choć sama jeszcze nigdy się tak nie pomalowałam ;) Poza tym szalenie podobają mi się takie "potrójne" kreski, ale nie wiem czy mam na tyle zdolności, żeby samej wyczarować takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama bałabym się użyć takiego błękitu na powiekach ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, wyszło cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  16. te Twoje kreski są przepiękne, może napiszesz jakiegoś posta o rysowaniu takich ładnych kresek?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie! Mięta cudnie podbija kolor Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow idealny, piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, cudowny makijaż <3 Chyba sobie jutro podkradnę to zestawienie kolorystyczne do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż :) Idealne zestawienie kolorów i to perfekcyjne wykonanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się <3 muszę sobie zrobić ten makijaż :D W ogóle cieszę się, że pokazałaś coś z paletką Ruby Rose, bo są tanie i dość łatwo dostępne :)

    I pochwal się co kupiłaś, bo mnie ciekawość zżera! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie współgra z tęczówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny,a tak swoja droga uwielbiam lody czekoladowo-mietowe:))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się ten makijaż :) ślicznie wygląda z brązowymi oczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny makijaz!! :)
    kreseczka i rzęski wyszly super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię te połączenia, dziękuję za tą propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie mam dawać rady? Ja Tobie to mogę co najwyżej buty czyścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten makijaż kojarzy mi się z mamą - ona uwielbia czekoladki z nadzieniem miętowym :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy makijaż, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny świeżak. Super wygląda miętowy cień przy twojej tęczówce, ja bym wyglądała jak ciotka-klotka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. wyszło naprawdę ekstra! kiedyś wypróbuję, bo baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie kolory przepięknie współgrają z kolorem Twojej tęczówki. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  33. cuudny, z brazowymi oczkami bajka

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie to wygląda :) Lubie do Ciebie zaglądać bo robisz w miare proste makijaże które wyglądają efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Totalnie się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. to połączenie świetnie wygląda <33

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty to masz fantazję :) Fajne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie zrobiłam na sobie ten makijaż, wyszedł super ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. niedługo będzie widać więcej, bo zafarbuję i wstawię fotki. nie wiem tylko który kolor wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny! Wg mnie jeden z najlepszych jakie prezentowałaś.;)
    A co do kolekcji: wcale Ci się nie dziwię, że tyle wzięłaś. :) Gdybym ja była przy funduszach na pewno wzięłabym paletkę, ten róż, puder rozświetlający i jakiś lakier. Ciekawa jestem tego pudru do rzęs, używałaś go już?

    OdpowiedzUsuń
  41. Nad Twoimi makijażami chyba zawsze będę się rozpływać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale mi smaka zrobiłaś na czekoladki z nadzieniem miętowym ... :))

    Makijaż jak zawsze świetny, stepik przejrzysty :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny makijaż! Podoba mi się delikatny odcień mięty w połączeniu z bielą i brązem.

    OdpowiedzUsuń
  45. mam pytanie ;D codziennie sie tak malujesz? tzn wiesz ze cienie itd ;) bo wiem ze wiekszosci osobom sie nei chce ;)) ile Ci zajmuje czasu stworzenie takiego dziela :D?

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny! niestety poki co go nie wyprubuje o nie mam ani takeigo blekitu ani miety ani nic podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna kreska i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękny makijaż ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Także podoba mi się te połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niesamowity. Piękne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne połączenie kolorów! wygląda bardzo efektownie, a nie wydaje się zbyt trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. rewelacja !!! ja jestem zachwycona! coś fantastycznego;) postaram się zrobić coś w podobie

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam takie miętowe kolorki po prostu ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  54. łał! super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. wspaniały makijaż :) sama bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  56. czekoladowa mięta wow ale połączenie..oryginalnie !

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo Wam dziekuje, strasznie mi milo:)! Tym bardziej sie ciesze jesli step komus sie przyda:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. strasznie mi się spodobał makijaż, no po prostu mistrzostwo!!! jesteś moim guru :)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawie zestawiłaś kolory w tym makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Woow muszę zobaczyć tą mięte, zawsze mi się wydawała taka mdła a jednak może pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękny, taki świeży. Czysty.
    Zimowy [to, co zimowe może być piękne, chociaż - szczerze - zimy i jesieni nie cierpię] :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję za propozycję, dam znać jak obczaję w sklepie. Bo szczerze powiedziawszy po tym jak pisałyśmy o tej limitce zaczęłam ją oglądać jeszcze dokładniej i chyba jednak się złamię i coś kupię. :) Ale o tym zadecyduję jak będę miała szansę w ogóle zobaczyć ją na żywo. Byłam dziś w swojej Naturze i podobno coś doszło, ale jeszcze nie mieli wystawione na półce. W Douglasie w ogóle jej nie mają. ;) A u Ciebie kiedy się pojawiła? Bo w Katowicach straszne opóźnienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. powalasz mnie bardzo apetyczny :) bardzo mi sie podobaja Twoje makijaze bo nie sa przesadzone i bardzo ladnie wykonane moje przy Twoich to maziaje ;) ale praktyka czyni mistrza

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się na zdjeciu całej twarzy - na pewno jeszcze lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo mi się podoba, jednak na mnie nie wyglądałby ładnie. Co nie zmienia faktu, że jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  66. ale śliczny, niby taki prosty, a dawno mi się tak nie spodobał żadnej makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. ślicznie ci wyszedł - bardzo ładnie wygląda w nim twoja tęczówka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też bardzo lubię to połączenie :D Makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo spodobał mi się ten makijaż i na pewno go wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne kolory, strasznie mi się podobają :)
    Ja nie potrafiłabym zrobić sobie takiego makijażu oka, nie mam cierpliwości do tego :D a to kreska za długa, a to za krótka, a to cień się osypie, masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Dodaję do obserwowanych i jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń