środa, 2 listopada 2011

Krok po kroku: Musztarda i Granat

Obiecuję, że to ostatni granatowy makijaż w ostatnim czasie:D. Na wstępie muszę sobie ponarzekać: po pierwsze te zdjęcia robiłam w słoneczny dzień a i tak wyszły trochę niefajne, to już niestety nie to samo co w lecie. Po drugie zauważyłam, że o wiele lepsze wychodzą mi zdjęcia makijaży jasnych, albo mocno kolorowych, a zgaszone a zwłaszcza te ciemne wychodzą strasznie blado. Ten makijaż był dosyć ciemny, taki naprawdę mocny granat a tutaj wyszedł jak taki średni błękit. Oczywiście podciągałam w programie ile się dało ale to jednak nie oddaje i tak prawdziwego efektu ..

A sam makijaż to połączenie musztardowego i granatowego koloru - podoba mi się taki duet kolorystyczny:). Za to rozmieszczenie kolorów na powiece - mam wrażenie, że ostatnio jadę ciągle w ten sam sposób, dlatego pomyślę nad czymś innym. Oczywiście wszystkie rady mile widziane:)!!!


1. Przed nałożeniem cieni podkreśliłam brwi (zestawik do brwi Essence), nałożyłam korektor pod oczy (Dermacol) i połozyłam bazę pod cienie (Hean, Stay On).
Na wewnętrzny kącik oka nakładam lekko perłowy, delikatny cień w waniliowym kolorze, ma za zadanie tylko delikatnie rozświetlić wewnętrzny kącik oka (paletka L'Oreal Color Appeal Gray Eyes, najjaśniejszy cień).


2. Na ruchomą powiekę nakładam matowy cień w musztardowym kolorze (Sensique, Oriental Dream, cień z trójki Bamboo in Autumn).


3. Następnie na zewnętrzny kącik, do połowy załamania powieki a także częsciowo na dolną powiekę, tak jak na zdjęciu nakładam granatowy, matowy cień (Sleek Monaco, Midnight Garden).


4. Lekko rozcieram granatowy cień (zewnętrzne granice) a także rozcierając łączę go z musztardowym cieniem. Zapewne posłuzył mi pędzelek-kulka z Essence:).


5. Na górnej powiece dodaję granatową kreskę przy pomocy granatowej kredki lub cienia (Essence 50's Girls Reloaded eye pencil I'm a Marine Girl).


6. Na linii wodnej rysuję kreskę w żółtym / musztardowym odcieniu (Essence, kredka Long Lasting Remember Amber).


I to wszystko:) Wystarczy wytuszować tylko rzęsy (użyłam dzisiaj zrecenzowanego tuszu Eveline Volume Celebrities).



Kosmetyki, których użyłam :

47 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie kolorów ;) Podoba mi się Twój sposób malowania oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie bardzo podoba,musztardowa kredka na lini wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix! Bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo śliczny makijaż :) ;*** taki niby z tony kosmetyków a tak naprawdę kilka :D Wspaniały efekt :) :D :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze bardzo ładnie, ja jakoś zawsze mam problemy z malowaniem się granatowymi cieniami, nie wiem czemu... Jakoś kiepsko mi je rozetrzeć tak, aby się ładnie prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię połączeniu musztardy i granatu :). Śliczny makijaż, pięknie na tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęskniłam za Twoim makijażowym "krok po kroku" i jak zwykle się nie zawiodłam :D Podoba mi się połączenie kolorów, w życiu bym na nie nie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zobaczyłam tytuł, to nie byłam przekonana czy to będzie dobrze wyglądać, ale zdjęcia rozwiały wszelkie wątpliwości, to wygląda genialnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny połączenie kolorów idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bosko! w sam raz do brązowych oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z musztardą na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba :) jak przyjda moje pedzle to spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Kochana, makijaż piękny! Mnie teraz też męczy szarawe światło dzienne;/

    OdpowiedzUsuń
  14. oja, co za mega pomysł z tą musztardą na wewnętrznej powiece !
    jakim pędzelkiem rozcierasz cienie?

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny! i jeszcze moj ulubiony Midnight Garden z Monaco ;D chyba sprobuję coś na podobę zmalować, świetny stepik

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż prosty w wykonaniu a jak efektowny :) bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach ech i och :) baardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy makijażyk :) Strasznie mi się podoba ostatnio jak linia wodna ma podobny kolor do cienia z górnej powieki, musze coś takiego zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to strasznie sie cieszę! Ja już przetrwałam okres detoxu i teraz widzę malutkie zmiany na mojej skórze:) Jest o wiele bardziej sensowna:> no a już 4 tydzień mija od początku wdrażania nowych zachowań więc sie cieszę:) Trzymam kciuki za Twoje postępy!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie moje kolory, ale step świetnie wykonany, piękne cieniowanie, przejścia i miks kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie ostre kolory to nie dla mnie :) tutorial bardzo zrozumiały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś taka pomysłowa i zawsze czymś zaskoczysz, świetna linia wodna. brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i jedziesz cieniami tak samo (nigdy w sumie nie zwróciłam na to uwagi, dopiero jak napisałaś :P) ale masz takie niebanalne pomysły na łączenie kolorów, że jestem pod ogromnym wrażeniem! Ten makijaż oczywiście też cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny makijaż, chociaż ja z niebieskim kolorem na powiece czuję się średnio...

    OdpowiedzUsuń
  25. O zobacz, ostatnio kupiłam sobie ciuchy w takich kolorach (musztardowym i granatowym), więc pewnie niedługo zamieszczę kopię tego makijażu u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak już zwalę ten z notki o cieniach Sensique :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne połączenie,zawsze u ciebie znajdzie się coś oryginalnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny makijaż! Bardzo fajny cień ten musztardowy. Chyba kupię sobie tą paletkę Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczny makijaż :) i interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyszedł. :) A te cienie Sensique strasznie się dziś do mnie uśmiechały z półki, ale ostatecznie zwyciężyłam chęć ich zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie połączyłaś te kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie dlatego się na nie nie zdecydowałam. :) Choć musze przyznać, że niektóre połączenia tak mi się podobają, że muszę ze sobą walczyć (zwłaszcza czerwień, fiolet i ten beż, czy jasny żółty, nie pamiętam teraz jaki jest ten trzeci). Tak samo mam z paletką rockową z Essence - brałam ją w ręce od lipca, już co najmniej 5 razy się nad nią wahałam, no i ostatnio była na promocji, bo im została, ale udało mi się oprzeć. Bo uwielbiam jej opakowanie, ale kolory jak dla mnie średnie. :/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny makeup..mam małą prośbę mogłabyś mi doradzić jak zrobić zdjęcie w takim zbliżeniu..makijażu oczu...naprawdę nie wiem jak to zrobić? zawsze jakieś rozmazane wychodzi bez ostrości może aparat jakoś trzeba ustawić?Pomocy ...:)

    OdpowiedzUsuń