niedziela, 6 listopada 2011

Krok po kroku: Niebieska kreska

O dziwo mam kilka stepow w zanadrzu, ostatnio byla ladna pogoda i troche pomalowalam:).

To naprawde baardzooo prosty, zupelnie nie skomplikowany makijaz, latwizna:). W roli glownej intensywnie niebieska kreska a reszta bardzo delikatna. Mysle, ze bedzie pasowal do cielistych ust albo przeciwnie np. rozowych.


1. Zaczynam od nalozenia odrobiny korektora pod oczy (Dermacol), bazy pod cienie (Hean, Stay On) i podkreslenia brwi (zestaw do brwi Essence). Nastepnie na wewnetrzny kacik oka nakladam niewielka ilosc kremowego, matowego cienia (Sleek, Oh So Special ,Bow).


2. Na ruchoma powieke nakladam matowy lososiowy cien (Sleek, Oh So Special, Pamper).


3. Na zalamanie gornej powieki nakladam odrobine matowego cienia w odcieniu karmelowego, jasnego brazu i lekko rozcieram (Sleek, Oh So Special, The Mail). Chce tylko delikatnie wymodelowac powiekie.


4. Przy pomocy intensywnie niebieskiego cienia i wody (lub - u mnie - Duraline z Inglota), cieniutkim pedzelkiem do kresek maluje kreske na gornej powiece (Sleek, Curacao, Blue Lagoon).


5. Wzdluz dolnej powieki nakladam matowy, dosc ciemny, brazowy cien (Sleek, Oh So Special, Boxed).


6. Nastepnie rozcieram brazowy cien pedzelkiem do blendowania i nakladam na niego odrobine polyskujacego cienia w kolorze sredniego, cieplego brazu (Sleek, Oh So Special, Gift Basket). Na linii wodnej dodaje biala kreske (kredka z Sephory).


Ostatni krok to wytuszowanie rzes:) U mnie tusz z Virtuala.







Ciekawa jestem co sadzicie:)

76 komentarzy:

  1. Ślicznie :D A kreska wręcz idealna. Czekam na kolejne "krok po kroku" ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba :) Ja niestety nie umiem tak ładnie wyciągać kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzimy, że jest bardzo ładnie :) Ty masz takie oczko, że na nim chyba każdy makijaż się będzie dobrze prezentował :D a kreseczka ma obłędny kolor :) fajnie pasuje do brązowych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za boska kreska, idealna do brązowych oczek, a więc i dla mnie. Precz z szarością, niech żyje kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda. Nietypowe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przy brązowych oczkach świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, intensywna, pasuje do Twoich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ;) Ale takiej prostej kreski raczej nie narysuję ;) Chociaż może cieniem... w sumie jak już próbowałam cieniem to bardzo delikatną, czarną tuż przy linii rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fiu fiu, pięknie Ci w tym turkusie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem proste i zarazem bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż w moim stylu :) często taki noszę - zmienia się tylko kolor kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna kreska, musze spróbować tego triku z brązowym cieniem na dolnej powiece, nigdy nie wiem jak ją podkreslić:/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny lubicie testować kosmetyki? niedługo rusza www.queenbox.pl , zapiszcie się do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm ja mam takie pytanie bo w sumie nie znam się na tym :D do jakiego koloru oczu taka niebieska kreska będzie pasować ;):)?
    i kurde nigdy nie wychodzi mi to wyciągnięcie do góry xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudny kolor tej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kreska... też chce tak rysować!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow świetna kreska i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie się pomalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja, uwielbiam kreski, tym bardziej wykonane cieniem :)
    Świetny makijaż, a ten turkus zabójczy. Szkoda, że nie mam tej paletki..

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie. Sephora ma w swojej ofercie eyeliner w takim pięknym niebieskim kolorze. Ja niestety jestem cykorem, jeśli chodzi o stosowanie kolorów. Bardzo ładnie wyglądają Twoje rzęsy tutaj - lubię taki efekt, gdy są pomalowane, ale nie pogrubione.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję twojego bloga juz jakiś czas i wiesz co ci powiem? Że jesteś świetna. Każdy twój makijaż jest dla mnie dziełem. Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor eyelinera.;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kreseczka, też lubie takie kolorowe ;) Jakiego pędzelka używasz do eyelinera? Bo myśle właśnie nad kupnem kolejnego, a chce czegoś innego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolor i kreska :) ja niestety mam opadający kącik powieki i nie jestem w stanie narysować takiej kreski :( ach natura :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie pasuje ten błękit do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niebieska kreska często gościła na moim oku;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kreski. Śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie makijaże, niby prosto a bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie...wakacyjnie się trochę zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  30. czasami normalnie zazdroszczę takiego typu kolorystycznego, ja w niebieskim wyglądam jak trup :D kolorowe kreski są super, fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci wyszła ta kreska. :) Rewelacyjny kolor w ogóle <3

    Widziałaś może limitkę Essence Circus Circus? Cienie wyglądają kusząco, podobnie puder, ale już absolutnym hitem jest dla mnie woda toaletowa, a raczej jej butelka - zawsze o takiej marzyłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzę o rysowaniu takiej, idealnej kreski ;) cudnie to wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześlicznie to wygląda, bardzo Ci pasuje taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kreska perfekcyjna! i ten kolor <3 aj!

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz pięknie rozdzielone rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. :(
    Twoje posty zawsze mnie dobijają, bo nie dość, że ślinotok, to odgapiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekna kreska! Akurat posiadam OSS to bede mogla przetestowac! A kreska niebieska jakas tez sie znajdzie! ;) Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo minimalistyczny makijaż, jednak mimo to piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny makijaż i wygląda na łatwy do zrobienia :). Na pewno wypróbuję. I czekam na więcej stepów!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanie: jeśli używasz cieni ze sleeka na mokro (czy to duraline'em czy wodą), to jak to właściwie robisz? Moczysz pędzelek i zanurzasz w cieniu, czy może nabierasz cień i jakoś spryskujesz pędzelek? Nurtuje mnie to bardzo. Gdybym np. zmoczyła pędzelek i zamoczyła w cieniu, to mogłabym popsuć sobie cień (tzn. zbił by się w tym miejscu i zrobił twawrdy i niemożliwy do nakładania) ?
    Albo jeślibym spryskiwała pędzelek z nabranym cieniem, i gdybym chciała potem malowac drugą powiekę, to powinnam wziąć drugi, suchy pędzelek do kresek (by tamtym mokrym nie zepsuć cienia)?

    Zawiłe pytanie, wiem. Liczę na Twoją odpowiedź, od dawna mnie to nurtuje, a nie chciałabym zepsuć sobie cieni ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ładny kolor tej niebieskiej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak ślicznie precyzyjnie świeżo, super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. ps.super blog:) tworzysz sliczne makijaże do tego masz pięknę oczy idelane do ich prezentowania zazdroszcze zawsze takich powiek pieknych ja mam gleboko osadzone i ciezko ladnie zaprezentowac makijaz

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też chcę wiedzieć jak to z wodą zrobić:D konkretnie bo ja potrzebuję dokładnych rad:D kiedyś na eyeliner żelowy dawałam cień i nawet się trzymało;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wygląda ten kontrast

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniała kreska. Niebieski jest tak intensywny, że sam przyciąga uwagę, chociaż ja bym się nie odważyła na taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zainspirowałąs mnie. Chyba sobie strzelę niedlugo taka kreske na powiece, skoro juz przychodza chlodniesze i szare dni, zeby ozywic oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna kreska. Jakiego używasz pędzelka?

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam te Twoje makijaże! Każdy jeden jest naprawdę rewelacyjny, nawet taki prosty jak ten ;). Wszystko pięknie dopracowane :D. A taka kreska bardzo mi się podoba i sama ostatnimi czasy wykonywałam bardzo podobny makijaż tylko z neutralnymi kreskami i bez tego wyciągnięcia. Zawsze wychodzi mi nierówno :/.

    A w ogóle to chyba muszę kupić Duraline'a, bo mam fixer z Vipery i matowe cienie ze Sleeka nie chcą się fajnie nakładać... Używałaś kiedyś fixera z Vipery i możesz go jakoś porównać do Duraline'a?

    OdpowiedzUsuń
  50. No po prostu kreska idealna :) Zawsze mnie kusiło żeby spróbować jakichś innych kresek niż czarna i brązowa... :) Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  51. kreska piękna :) sama często taką noszę ;)

    widzę że w podobnych kolorach będziemy mieć paznokcie tej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  52. mam taki liner niebieski z make up for ever i kocham moje oko z tą kreską <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo Wam dziekuje za wszystkie komentarze, jest mi wogóle mega miło :)))))

    becomingbeauty, wydaje mi się że pasuje do brązowych, ale przy niebieskich też powinna wyglądać ładnie. Zawsze można w sumie sam kolor kreski zmienić:D A co do wyciągnięcia, trza sie brać do roboty i ćwiczyć ,napewno Ci wyjdzie pieknie w koncu:)

    Kinga, strasznie mi miło, dziękuję:)

    Lady In Purplee, używam w sumie trzech: cienki typowy do linera, płaski skośnie ścięty (ten lubię najmniej), albo tego typu http://www.best1buy.pl/allegro/bm1/bm13.jpg - jak nr 7 na zdjęciu, takie malutkie włosie,płaski, lekko zwężający się, ostatnio sobie chwalę:). A uzywam z takiego zestawu pedzli Lancrone z all:)

    Nana, ja w skrócie robię tak: kropelkę Duraline nakładam na lewą dłoń, pędzelkiem nabieram cień i mieszam na ręce, mniej wiecej tyle rozrabiam żeby starczyło na kreski:). Z wodą jest już trochę inaczej, gorzej:/ Robię podobnie jak z Duraline, ale zawsze muszę dokładać więcej cienia więc w którymś momencie i tak się dostanie woda na cień, ja przynajmniej nie umiem inaczej. Ale wtedy ciapię gdzieś przy brzegu cienia, nie na środku, żeby nie zepsuć:)

    monica :* :)

    Ewalucja, napisałam powyżej, ale tak ogólnie to u mnie metoda na oko, albo jak mi sie zachce:D

    Owieczka ,wyżej napisałam:))

    Zzielona, dzięęęęki:* nie używalam fixera z Vipery, nie mam porównania:(

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny makijaż, perfekcyjna kreska. A kolor zabójczy :)

    OdpowiedzUsuń