czwartek, 17 listopada 2011

Vipera High Life 818

Dawno nie malowalam paznokci takim kolorem;). 818 to różowy żelek, po prostu. To intensywny odcień różu ,"fuksja", na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach (bardzo brzydko mi wychodzą zdjęcia różowych lakierów). Lubię żelkowe wykończenie ale nie na moich paznokciach, moim zdaniem najlepiej wyglądają na takich totalnie krótkich.

Odcień nie jest szczególnie ciekawy, zwykły róż, ale jak dla mnie bardzo uniwersalny (pasuje mi do wszystkiego i dobrze wygląda na dłoniach). Sam lakier - wysycha dość szybko, 3 warstwy wyglądają najlepiej. Skróciłam ostatnio trochę paznokcie.






Od 17 do 30 listopada w Naturach jest promocja na kolekcje Sensique Oriental Dream:)!

Cienie 6,99 zł zamiast 8,99zł.


Lakiery 4,49 zł zamiast 5,99 zł!

33 komentarze:

  1. Daje po oczach ten kolor :)
    Dobrze wiedzieć, ze na Kolekcję Sensique jest przecena, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny ten żelek :)

    W jakich sklepach szafy z Gosh stoją? Jakoś nie trafiłam (albo podświadomie wzrokiem omijałam).

    OdpowiedzUsuń
  3. w naturze dodatkowo nowa kolekcja cieni kobo- perłowych i szminek:)
    mam 2 lakiery z tej serii- oba brązy...811 i 810- bardzo lubię oba:)swatche u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kolor, fuksji jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. napisałam niechlujnie- oczywiście mam na myśli lakiery z vipery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie fenomenalny kolor!!! Jutro lecę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się kolor podoba, miałam kiedyś podobny, tylko nie pamiętam jakiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lakier :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor lakieru jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory lakierów. Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor naprawdę genialny! :) A paznokci zazdroszczę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. aj tam brzydko wychodzą zdjęcia! na Twoich paznokciach wszystkie lakiery wychodzą ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kobiecy kolor, kojarzy mi się z kwiatami za żelkowym wykończeniem również nie przepadam ze względu na przeważnie słabe krycie. Kształt pazurków w dalszym ciągu idealny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten lakier, ostatnio sama pomalowałam paznokcie podobnym odcieniem - na przekór jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co z fantastyczny wściekły róż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny ten róż :) O matko, a ja akurat bez kasy, a tu Sensique kusi...

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny jest ten kolorek ! Niesamowicie mi sie podoba, takie kolorki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam postanowienie, że już nic nie kupuję, ale Twoja informacja mocno moją silną wolą wstrząsnęła, zwłaszcza, że te cienie podobają mi się od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie róże to ulubione kolory mojej siostry - i moje też, aczkolwiek ostatnio mam zamiłowanie do wszystkiego co nie różowe chyba się mi powoli nudzi ten kolor....

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor bardzo fajny :) A co do cieni mnie one owgole nei interesuja kolory mi nei pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastico...kolor fenomenalny...piękny

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne masz paznkcie:)!a ten kolor...ach, uwielbiam wszelkie czerwienie, maliny...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor, na przekór jesieni wszechobecnym brązom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale sliczny i smacznie wygladajacy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, mocny kolor;) Dobrze wiedzieć o promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie prezentuje sie na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor lakieru jest bardzo ładny. Lubię mocne, wyraziste odcienie!

    OdpowiedzUsuń