środa, 14 grudnia 2011

Colour Alike - Syrenka

Bedzie dużo zdjęć, bo ten lakier jest boski! Glassflecked w odcieniu lodowego błękitu, cudko:D. Nie wiem czy lodowy błękit tak własnie wygląda, mi się tak kojarzy - to lekko zgaszony niebieski, trochę srebrny ale ma też w sobie jakąs minimalnie turkusowo-zieloną nutkę, taką mini mini (albo jestem daltonistą;)). Ostatnio mam "fazę" na takie odcienie, zaraz po zgnilakach rozglądam się za lodowymi błękitami:D.

Świetnie mi się nim malowało, ładnie kryje (na paznokciach dwie warstwy) i cudownie błyszczy. Piękny jest, taki zimowy, idealny na teraz;). Jesli Wam się spodobał, nie macie co się zastanawiać:D. Syrenka jest z kolekcji Miasto jest moje.







45 komentarzy:

  1. Piękny odcień:). Dobrze, że mi o nim przypomniałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście kolor jest świetny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa idealnie przedstawia kolor lakieru ;)I nie bój się bo ja też widzę mini mini nutkę czegoś zielono-turkusowego, jak co to obie jesteśmy daltonistkami :)
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyjątkowo trafna nazwa ;) faktycznie wygląda jak ogon arielki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna syrenka. Jakby Co się znudziła to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lakier!

    Zapraszam na moje mini rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentuje się na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. O, tak - nie wiem jak ja mogłam przegapić tę notkę, ale zupełnie jej nie widziałam. Naprawdę czarujący, chcę taki! :)

      [bardzo drogi?]

      Usuń
    2. Zajęczku, mniej wiecej niecałą dyszke kosztuje;)

      Usuń
  9. najpiękniejszy shimmer jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny uwielbiam niebieskości na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie piękny - super się skrzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny wyjątkowy i piękny lakier na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, nie przepadam za niebieskościami na paznokciach, ale Syrenka prezentuje się naprawdę ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam błękit na paznokciach i nadal szukam swojego ideału. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja powiem tak, błękitów na paznokciach raczej nie lubię, ale Ty masz te pazurki takie piękne, zadbane i równe, że aż ten błękit zaczyna do mnie przemawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda w zależności od światła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kolor ogona syreny... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny, taki "bombkowy".

    A oprócz tego - jak zwykle - trochę limitkowego spamu ode mnie (musisz mi wybaczyć, ale mam wrażenie, że uwielbiasz je tak jak ja ;)), a mianowicie Catrice: http://www.zeberka.pl/art.php?id=15623
    Strasznie podobają mi się cienie i róż do policzków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja codziennie chodzę do Douglasa (co jest niezłym wyczynem, bo nauki mam po uszy i wyjście z domu w zasadzie bez ważniejszego powodu to u mnie rzadkość :)) i też póki co nic... a co ciekawe panie nie umieją określić, czy będzie ani kiedy będzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest! Miałam go dzisiaj w ręce, ale w końcu wzięłam 108, swoją drogą prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wygląda na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, świetny kolor... Jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go i jest rewelacyjny pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  24. weź i wyjdź, teraz będę musiała go kupić!!! :(
    Kocham lakiery z Colour Alike, szybko schną, nie smużą i są SUPER TRWAŁE! Eh, Syrenka trafi do mnie niedługo ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczny, na ostatnim zdjęciu najładniej wyszedł;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny odcień, w sam raz na imprezę sylwestrową :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś otagowana :)

    http://kosodrzewina.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej widzę, że wiele osób ma teraz fazę na brokat jak ja :D Jestem prawdziwą maniaczką brokatowych lakierów :)

    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy kolor :) może się skuszę jeśli w końcu wejdzie do sklepu barbry coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń