środa, 7 grudnia 2011

Czerwony post: Świąteczny Ruffian Manicure

Przyłączyłam się do 'czerwonej akcji', ale jeszcze do tej pory nie pokazałam nic czerwonego:P. Dlatego dzisiaj takie coś. Nawet mi się podoba, ale tyle warst lakierów to nawet dla mnie o kilka warstw za dużo;).

-jako bazowy lakier złoty Sensique Oriental Dream Festival of Light
-na to czerwień Virtual Vinyl Mania Red Hot
-brokatowy top Essence C&G make it golden




64 komentarze:

  1. Świetnie, bardzo świątecznie :)
    Ja jeszcze nie próbowałam ruffiana, ale coś czuję, że krzywo by mi wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też musze cos sobie bombkowego zmalować:) tylko co?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kojarzy się ze świętami :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo świątecznie :) strasznie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje paznokcie przypominają mi moją choinkę - jest ozdobiona czerwonymi i złotymi dekoracjami. To moje ulubione, świąteczne kolory. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mikołajkowy mani, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się!:) fajny pomysł:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... ;D

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie robiłam ruffianu, chyba czas na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świątecznie, bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznieee <3 swiateczne bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt z tą złotą obwódką i dopasowanym glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świątecznie :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda. :) A ile jest warstw? :)

    Mnie z tej limitki najbardziej kuszą właśnie te cienie i linery. Wodę toaletową kupię raczej na pewno, może będzie się dało jakoś przelać jeśli będzie paskudna. :PP Puder też wygląda nieźle, ale kupiłam niedawno ten z wampirzej limitki i do tego jeszcze ten blossom, więc rozświetlaczy mi wystarczy. Swatche widziałam cieni (dlatego kuszą) i lakierów. :) Skąd wiesz, czy limitka będzie dostępna w Douglasie czy w Naturze? :) Ja zawsze mam z tym problem i jestem po tyłach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście bardzo świąteczny jest ten manicure:) Bardzo mi się podoba:).
    A Pepco otworzyli dosyć niedawno, jest on na równolegle do szpitala Rydygiera. Mieści się pod tymi nowymi blokami, jest też Schlecker i Biedronka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie to wygląda :) muszę pokombinować coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. takie świąteczne te Twoje paznokietki, podobają mi się
    zapraszam do mnie
    http://kosmetykowy-szal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, takie świąteczne! "_

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świątecznie... Super;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie:) coś podobnego będę kombinować na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze, że mi przypomniałaś o tej akcji bo też się zapisałam, a dopiero jednego posta dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie klimatyczne, od razu czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są bardzo świąteczne i chyba nawet trochę w klimacie Bollywood- w każdym bądź razie prezentują się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo łądnie, świątecznie. Teraz blisko Bożego Narodzenia pewnie będzie sporo okazji na takie "czerwone posty" :)

    Czy ten lakier z Essence Tobie też się tak STRASZNIE ciężko zmywa? Te większe brokatowe drobinki kompletnie nie chcą schodzić za pomogą zmywacza, muszę je zdrapywać z paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie lubię Ruffianów :P
    Ale efekt jest piękny, trzeba to przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! zawsze zachwycam sie twoimi paznokciami!

    OdpowiedzUsuń
  27. normalnie można poczuć, ze niebawem święta ;) baardzo fajne i pomysłowe, doskonała kompozycja!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo świątecznie to wygląda, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny czerwony post ;) dodaje do spisu ;)

    B. świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł. Nic tylko czapki z białym pomponem Ci brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. połączenie czerwieni ze złotem kojarzy mi się totalnie ze świętami :) dodając do tego zieleń mam idealne połączenie grudniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o mamo! padłam!
    pazury idealnie wymalowane, wszystko takie rowniutkie! brak slow :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne ! takie świąteczne <3
    szkoda , że do malowania paznokci mam dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  34. o mother....:D CUDNE !! I jakie oryginalne:)
    masz do tego ręke!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pznokcie prezentuja sie slicznie, tak swiatecznie. chcialabym by moje byly w tak nienagannym stanie:) nie potrafie moich zachodowac za nic w swiecie :(

    I tak na marginesie, zostalas otagowana! :) wszystkie szczegoly znajdziesz tutaj, przylacz sie do zabawy ;) pozdrawiam
    http://artlook4u.blogspot.com/2011/12/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne, świątecznie się zrobiło;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świąteczne! świetne, w czarno- białym wydaniu też byłyby ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne :)
    fajny blog
    a wiec dodaje do obserwowanych i liczę na to samo:)
    jak będziesz miała czas zapraszam do mnie:)
    będę tu częściej wpadać:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. O rety jakie fajne połączenie :) tak... świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi się ta sztuczka z jaśniejszym lakierem u nasady paznokcia. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  41. jak oneee pięknie wyglądają ; o

    OdpowiedzUsuń
  42. Ty to jesteś pomysłowa! Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń