wtorek, 20 grudnia 2011

Inglot Breathable Nail Enamel 611

Czyli "oddychający" lakier z Inglota. 611 w buteleczce wygląda jak malinowa czerwień, ale na paznokciach jest zdecydowanie mniej malinowy. To dziwaczna czerwień, bo raz dostrzegam w niej różowe nuty, odcień wydaje mi się minialnie rozbielony a innym razem wygląda właściwie jak krwista czerwień i to za każdym razem w świetle dziennym. Nawet ładny, ale wolę trochę inne czerwienie:). Wykończenie to coś między kremem a żelkiem jak dla mnie.

Ten lakier mam z wymianki (a właściwie jest to wymiankowy bonus-prezent:)). Jest dość rzadki, ale dość dobrze się rozprowadza. Schnie raczej dłużej niż krócej. Podobnie jak większość czerwieni. których używałam nie chce przykryć do końca białych końcówek paznokci, na krótkich paznokciach to nie problem, ale na moich 3 warstwy niestety ciągle prześwitują. Nie jest to zły lakier, ale nie kupiłabym innego odcienia w takiej cenie, patrzac na jego właściwości.






Pewnie już widzieliście na innych blogach nową lakierową kolekcję Sensique:)! Jestem strasznie, strasznie ciekawa:D! Uwielbiam brokaty, ostatnio głównie za ciekawymi brokatami się właśnie rozglądam, a te po zdjęciach promocyjnych wyglądają super!!!


Lakiery będą dostępne w sieci NATURA Drogerie od 27 grudnia 2011.

Do wyboru bedzie 8 kolorow po 5,49 zl :)


48 komentarzy:

  1. Oddaj mi swoje pazurki ! Jeżeli chodzi o nową kolekcje, to muszę mieć ten różowy! ;D jak kupisz to zaraz pokaż!
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny!

    co do glitterów, mam nadzieje, ze beda dosc kryjace!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham swoje miasto:) na tyle duze by była tu natura, rossman, schlecker..a na tyle małe zeby limitowanki essence staly nietknięte miesiąc:) mam nadzieje , że sensique równiez:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie on jest róźowy :) Ale na zdjęciu to nie to samo. A te lakiery są mega. Fireworks bedzie mój ;) Tylko mam nadzieję, że to będzie lakier brokatowy, a nie lakier bezbarwny z paroma drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciach nawet na pazurkach wygląda malinowo :-)
    ajj kuszą mnie te glittery, już nie mogę się doczekać aż będą dostępne w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe na czym polega jego oddychanie ;)

    aż mi się oczy zaświeciły na nową kolekcję sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny odcień
    z nowości pragnę confetti :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa, czy nowe lakiery beda kryjace...wolałabym nie, bo maja sliczne kolory i fajnie nadawałyby się jako top ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny :> i nie mogę się doczekać 27 grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładny, ale nie lubię inglotowskich lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor! Chyba jeszcze ładniejszy, niż ten, który prezentowałaś ostatnio. :) Te z Sensique też wyglądają kusząco. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się kolor baaardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor ale za tę cenę też chciałabym coś lepszego:) Strasznie jestem ciekawa nowej kolekcji Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten kolor :) Chciałabym mieć takie paznokcie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor piękny, ale jakoś nie lubię się z Inglotami i już nawet ich nie oglądam :p

    a brokaciki ciekawią ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wszelakie róże na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To, że Twoje paznokcie prezentują się rewelacyjnie, jak i również lakier przepięknie na nich wygląda to nie trzeba pisać:) Tylko pozazdrościć takich pazurków:)
    A nowe lakiery z sensique boskie....:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm jak pięknie wyglądają. W życiu bym nie powiedziała że słabo kryje, bo wygląda idealnie;) Kolor też mój:D więc wszystko mi pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie :)
    Trafiłam na Twój blog przez blog Kotwili i ... no zachwyciłam się po prostu :D
    Masz przepiękne paznokcie, robisz cudne makijaże, a recenzje wygoniły mnie wczoraj do Natury po szminkę i cienie... i to na pewno nie ostatnie rzeczy, które nagle "muszę mieć" w kosmetyczce ;)
    Dodałam Cię do obserwowanych i będę podziwiała :D

    W czytaniu doszłam na razie do wiosny tego roku, wiec nie wiem, czy już gdzieś wcześniej o tym pisałaś, ale co mi tam... zapytam... czy mogłabyś polecić jakiś przyspieszacz do schnięcia lakieru?
    Nie wiem jak toto się profesjonalnie nazywa, ale zdecydowaną większość lakierów zanim zdążą wyschnąć sobie rozmazuję...

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz piękne paznokcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje paznokcie sprawiają, że mam depresję :( Są cudowne!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. calkiem ladny :) choc nie wiem, czy na moich pazurkach prezentowalby sie rownie ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jeden lakier oddychający z Inglota i jestem z niego zadowolona, ale ja mam krótkie paznokcie. No i cena trochę zniechęca... A nowych Sensique po 5,49 zł byłoby grzechem nie spróbować:))
    P.S. Miło mi, że do mnie zaglądasz:) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor całkiem całkiem :) a na te brokatowe też czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale rażą w oczy! :) Ale jakie śliczne kolory :) boskie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczny, lubię takie intensywne kolory

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka piękna i soczysta czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  28. lakier z inglota wyjątkowo mnie urzekł, bięgne dziś do inglota i go zakupuję, będzie idealny do outfitu wigiljnego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo nie widziałam tej nowej kolekcji lakierów, pewnie się skuszę na któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor ładny, ale tak jak lubię cienie Inglota tak jakością lakierów jestem bardzo rozczarowana :(

    OdpowiedzUsuń
  31. yyyyyy ale piękny! no cudo! bardzo lubię lakiery Inglota i teraz mam ochotę iść i go zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi sie ten kolor podoba, ale jeszcze bardziej Twoje pazukrki i to jak równo je pomalowałas!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pyszny kolor :)

    A te lakiery z brokatem...cudo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz takie ładne pazurki, równo spiłowane i wgl. Ja nie cierpię piłować bo zawsze mi krzywo wyjdzie.
    A te nowe lakiery - muszę mieć co najmniej dwa!

    OdpowiedzUsuń
  35. France30, hehe nie oddam:P Mi sie najbardziej jak narazie podoba chyba zielony i ostatni;)

    Paulina, ja też liczę, że będą miały duuuużo brokatu w bazie!

    Kolorowy Pieprz, zazdroszczę, w Krakowie wszystko wypukowane z prędkością światła;)

    Sosmooth, ja tez:) Mój monitor pokazuje czerwony róż a to jednak czerwień jak dla mnie.

    ninnette :)

    craving for beauty, ja raczej nie wierzę w jego oddychającą moc, a jeśli nawet się mylę - myślę, że moja odzywka pod lakierem utrudnia mu to oddychanie:D ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzieki za wszystkie komentarze :)

    oczuchmurnosc, a ja własnie liczę, że będą kryjące:D

    Rebellious lady, ja też nie..

    kinga-make-up, wielkie dzięki:*

    Przeszkoda, ja też od dawna omijam szerokim łukiem;)

    Anuullaa, bardzo dziękuję w imieniu pazurków oczywiście ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  37. kota, bardzo baaaardzo dziękuję, jest mi niesamowicie miło, naprawdę :) Naprawdę bardzo mnie ucieszył twój komentarz:)!
    Co do przyspieszaczy - ja niestety trafiałam na same mocno średnie, a w tej chwili nie używam żadnego. Poszukaj może na blogu Sabbathy http://www.spookynails.com/ albo innych zaawansowanych lakieromaniaczek, moze znajdziesz cos ciekawego:) pozdrawiam serdecznie:)!

    Elzetha, dzięki:)

    *Natalia* :*

    Edyta Joanna, no własnie - cena taka sobie:/

    Dusia, wielkie dzięki:)!

    Magda, staram się ale piłowania też nienawidzę :|

    OdpowiedzUsuń
  38. Według mnie on jest taki nijaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Inne odcienie nie mają takich problemów z kryciem, przynajmniej tak mi się wydaje (używałam ładnych parę miesięcy temu i kiepsko pamiętam XD).

    Ja się boję iść do Natury po świętach, może jednak te glittery brzydkie będą XD

    OdpowiedzUsuń
  40. a próbowałaś czerwieni z colour alike vampiric red? wydaje mi się, że ta przykryłaby w pełni końcówki i ma dość przyjemny odcień czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój brokat to chyba confetti :)

    OdpowiedzUsuń