poniedziałek, 12 grudnia 2011

Kobo - Coral

Myslalam, ze takie odcienie mi sie "przejadly", ale jednak sie mylilam - na paznokciach ten kolor bardzo mi sie podoba, jest taki dziewczecy:).
Coral to po prostu koralowy odcien, ale to naprawde ladny koral, chyba najladniejszy z wszystkich moich koralowych lakierow. Ma bardzo delikatny shimmer.

Zdjecia musialam mocniej obrobic w programie, bo mialam koszmarnie pomalowane paznokcie. Lakier smuzyl, wplataly mi sie w niego jakies drobne smieci, ogolnie jakosciowo zupelnie mi nie podszedl. Moze trafil mi sie jakis felerny egzemplarz,nie wiem bo nie mam porownania do innych lakierow Kobo. Na paznokciach mam trzy warstwy i nie byl nadal w 100% kryjacy.







Mam wrazenie, ze na zdjeciach wyszedl troche bardziej intensywny niz jest w rzeczywistosci.

Lakiery Kobo dostepne sa oczywiscie w drogeriach Natura.

58 komentarzy:

  1. Lakier faktycznie wygląda fantastycznie, szczególnie na takich pazurkach :) Ile kosztuje ten lakierek?:)


    http://metamorfoza-iness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby mi się udało dorwać to mogę Ci coś kupić. :) Chociaż Douglas, o którym myślę jest w samym centrum, więc nie sądzę, zeby była. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor ;) A Twoje pazury świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A i zapomniałam w ferworze dyskusji: piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny szkoda tylko że tak słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski kolorek, powiedz mi w jakiej cenie są te lakiery? :) Szkoda, że krycie takie słabe.
    (to-i-tamto.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm chyba koral przejadł mi się po ostatnim lecie :D teraz mam fazę na czerń, granat i srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się, lecę pędzę jutro do natury :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten kolor, a teraz jak jest tak zimno i pochmurnie to tęskni mi się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki kolor..... *-*
    czuję, że się zakochałam <3

    PS mam pytanie, nie chcesz kupić Orly Andrygonie? raz użyty :) chcę go wystawić, ale pomyślałam o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest cudny, w mojej kolekcji trochę brakuje takich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, ale to słabe krycie go dyskwalifikuje jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor kojarzy mi się ze słońcem :) Nie wiem czemu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mojej mamie sprezentowałam lakiery na Mikołajki, m.in. też lakier z Kobo. Nie wiem, jak "działa", może pożyczę kiedyś od niej i opiszę wrażenia na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolor - lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio długo stałam przy półce Kobo i zastanawiałam się nad kupnem dokładnie tego koloru, chyba dobrze zrobiłam, że nie kupiłam, dobre krycie to podstawa (perfectbody-fit@blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny koral i śliczne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda nieziemsko... uwielbiam takie ciepłe kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koral gościł na moich paznokciach bardzo często... ale latem :P Teraz stawiam na stonowane kolory oraz złoto i czerń :)
    Ten lakier jest wyjątkowo wesoły, szczególnie w takie ponure dni jak ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolorek - uwielbiam takie! obserwuję i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego :D ładny choć szkoda, że nie bez smug

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się kolor, ale niestety już kiedyś zdarzyło mi się miec lakier z KOBO i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. A tak w ogóle (nie związane to jest z Twoim postem) mnóstwo osób wchodzi na mojego bloga przez jakiś odnośnik na Twoim blogu:D Jak to jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi się nieźle nim maluje, faaajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten kolor, właśnie zdałam sobie sprawę czego brakuje w mojej kolekcji. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor, dwa lata temu w wakacje strasznie na taki polowałam a nigdzie nie mogłam znaleźć ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem fanką koralowych lakierów, ale u Ciebie fajnie się prezentuje :)
    Z Kobo mam cały jeden lakier i po nałożeniu pierwszej warstwy byłam nim załamana. Na szczęście pod drugiej odzyskałam wiarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczny kolor... kochana zostalas zatagowana przezmnie do tagu How Much, How Many... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor ale z tym kryciem i właściwościami to wole rimmel który własnie zrecenzowalam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękniusi ten kolor, szkoda tylko że jakościowo nie jest lepszy. Ale kolor zdecydowanie mój faworyt, zresztą podobnie jak kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor :ja dzisiaj mam taki na pazurkach, tyle że z Quiza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor, poczułam lato :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny kolor. :)
    Firmę KOBO bardzo lubię, ale lakierów nie używałam. Szkoda, że mają tak słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny lakier, sama poszukuję takiego koloru;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!!!
    Ale masz długie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. odważny :) i jakie dłuuugie pazury:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. posiadam ten lakier w swojej kolekcji i zdecydowanie jest to mój faworyt ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurczę miałam go wczoraj kupić w Naturze, ale się skusiłam na Catrice 02 Berlin. Chyba jednak jutro powrócę po ten coral, bo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dawno mnie tak nie zachwycił żaden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń