czwartek, 15 grudnia 2011

Manicure: Szaro-taśmowy

Moje drugie albo trzecie podejście do metody taśmowej (naklejamy kawałek zwykłej taśmy klejącej, malujemy lakierem wolną część i odrywamy taśmę). Jeszcze nie jestem zadowolona z efektów, czasem coś mi się tam lakierem zaleje gdzie nie trzeba, coś się rozmaze. Te paznokcie nawet mi się podobają, ale nie wyszło wszędzie idealnie.
Poza tym strasznie długo mi schodzi z takim wzorkiem jak ten, nie jest to takie trudne, ale straaasznie czasochłonne jak dla mnie.

Użyłam:
-czarny My Secret
-Colour Alike Szara Migotka
-My Secret Storm Clouds
-Wibo Express Growth 357



Aha, skórki poprawiane w programie, dopiero na monitorze zobaczyłam jakie były suche :| !

87 komentarzy:

  1. wydaje mi się, ze podobny efekt da się osiągnąc bez taśmy i szybciej :) tzn warstwa baowego, potem od 3/4 paznokcia zacząc inny kolor od linii pod skosem az do konca paznokcia itd - ale wyszło Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bzeltynka, no można tylko jak sie ręka zatrzęsie to juz gorzej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, jak będę miała więcej czasu może się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :O ! szok, jutro do Ciebie przyjeżdżam i mi zrobisz takie same :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mani wygląda super, bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na te drobne niedociągnięcia można przymknąć oko, bo efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne pazurki :) niby szaraczki ale jednak :) na swój sposób wesoło i 'kolorowo' :) Jeżeli masz nożyczki takie ze wzorkiem, przytnij taśmę żeby mieć falowane/zygzakowate brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki :)!

    Marta, aaale super pomysl:D Mialam kiedys takie nożyczki, ale juz pewnie sie gdzies zgubily albo wyrzucone, szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  10. czsochłonne, ale efekt super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam klejenia taśmą ale jakoś mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam z ta metoda i mi nie wychodziło...:( Tobie wyszło za to swietnie, bardzo podoba mi się ta kompozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór. :) Ja nie lubię wzorków, w których trzeba nakładać kilka warstw,z a duzo schnięcia...

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne ;) musze spróbować ;) fajnie kolorki dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przymierzam się do tej metody, ale jakoś mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie Ci wyszło, super dobrałaś kolorki! bardzo pomysłowe i wydaje się łatwe, a efekt jest świetny :D!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie potrafiłabym tak zrobić :) świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. Śmieszny efekt, ale świetnie to wygląda na długich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie :) Moim zdaniem wygląda bardzo nowocześnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladnie Ci to wyszlo :) Jak zapuszcze swoje pazurki to chetnie wyprobuje ta metode :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się bardzo efekt, ale jestem chyba zbyt na to leniwa;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra mani! Kleo, masz anielską cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowy :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też tak robię tylko używam taśmy izolacyjnej lepiej trzyma od zwykłej nic się nie zalewa i nie zostawia kleju (próbowałam plastra ale właśnie cały klej został na paznokciu) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha świetny, pasowałby mi do jednego z makijaży co ostatnio robiłam xD
    Paznokcie są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cuuuuuuuuuuuudo, ale ile pierdzielenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. CUDNY !!! Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny efekt osiągnęłaś,super te paznokcie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt wyszedł nieziemski. Piękne geometryczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny efekt! pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajnie! też tak właśnie sobie kombinowałam, że trzeba się trochę poszczypać z folią...... :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Ale taki efekt można też osiągnąć bez taśmy klejącej, lakier bazowy x2 i później malujesz resztę po skosie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Efektowny, bardzo mi się podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurza twarza, wygląda fantastycznie. Zazdroszczę cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  35. paznokcie świetnie wyglądają :) bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zjawiskowe. Nie przesadzam, spojrzałam od niechcenia samym kątem oka na swojego blogrolla... i osłupiałam. Strasznie mi się to podoba!
    A tak mi się przypomniało - uwaaaga^^ - odnośnie kremu bananowo-czekoladowego^^ Właściwie teraz jest to najnowsza nowość więc może go nie widać, ale prędzej czy później zawita w wielu sklepach :) Nie wiem po co Ci tym zawracam głowę, ale szczegół :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda świetne, myślę, że zaraz spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. manicure czasochłonny ale efekt wspaniały ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetne, chciałabym tak umiec malowac paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. też chciałam coś takiego sobie kiedyś zrobić bo ładnie to wygląda, ale jest strasznie dużo czasu to zajmuje i się zniechęciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. faktycznie jak tańma he...nie spotykany wzór...:)ale równiutko pomalowałaś paznokcie..jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie wyszło, ale brakuje mi czasu na takie robótki ręczne :P

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne i starannie wykonane, kolorki dobrze sie komponują :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle pięknie! ;) Jak trochę dorosną moje paznokcie to wypróbuje ale pewnie nie wyjdzie ;)
    Ale koniec końców, to trening czyni mistrza, czyż nie? ;D
    Pozdrawiam, Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie Ci idzie. sama przymierzam sie do "taśmowca" ale boję się porażki:D Kolory cudnie dobrane<3 Tez coś pokombinuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nawet czasem lubię pobawić się tą metodą.
    Świetne kolory użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawie Ci to wyszło i pewnie próbowałabym o coś podobnego, ale jak dla mnie za dużo roboty z tą taśmą i wszystko by mi się popsuło :) Gratuluje cierpliwości ;D
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. super wzór :)
    też próbowałam z taśmą ale mniej skomplikowane wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne - jak zwykle inspirujesz mnie paznokciowo :D

    OdpowiedzUsuń
  50. lubię tą metodę, mimo że trochę czasu zabiera zawsze jest efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zawsze u Ciebie - efekt robi świetne wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Czasochłonne,ale w wieczornym świetle musi pięknie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. strasznie lubię takie paznokcie :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajne paznokcie;) Muszę spróbować)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo efektowne i chyba dosyć proste? :)

    Pomadka jest straszliwie kryjąca! CHyba pierwszy raz spotkałam się, że tak jasna pomadka jest tak intensywna! Nawet jasne Amplified z Maca wydają się mi być mniej kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja raz próbowałam, ale mi nie wychodziło ;D
    Twoje są śliczne, podoba mi się dobór lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo mi się podoba tape mani, ale za dużo zabawy, spróbowałam raz i potem mi się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  59. mi nigdy nie chce się bawić z przyklejaniem taśmy, no i mam krótsze paznokcie więc i efekt nie jest tak widoczny jak u ciebie :) całość bardzo mi się podoba, dobrałaś super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  60. super zyg zag :) u mnie wyszły by fale dunaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Może i nie wyszło idealnie w szczegółach, ale jestem pewna, że tylko przez złośliwość aparatu to widać ;)
    Świetny wzorek i cudnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo, baaaardzo prosze czy dała byś rade zrobić krok po kroku swiateczne paznokcie? jakies sniezynki, czy renifer, albo cos :D
    bo uwielbiam twoje wykonanie
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  63. paulin, jasne, postaram sie przed swiętami zdązyc, mam nadzieje ze jakos mi sie uda:D

    OdpowiedzUsuń
  64. Efekt jak zwykle powalający :))

    OdpowiedzUsuń