wtorek, 13 grudnia 2011

My Secret Denim Love - Walk at Sunset & Daylight cienie do powiek trio

W kolekcji My Secret Denim Love pojawily sie dwie mini paletki cieni. W kazdej po trzy cienie. Kosztuja 8,99zl i dla przypomnienia: My Secret dostepne jest tylko w drogeriach Natura. Cienie maja po 4g.

Uwazam, ze sa to naprawde przyzwoite cienie. Opakowania sa moze niepozorne, ale porecznie i w sumie prezentuja sie dobrze. Cienie to maty ,co juz samo w sobie wydaje mi sie plusem, bo wsrod niedrogich cieni czasem ciezko o dobre matowe cienie. Sa tez mocno napigmentowane, jak dla mnie trzy cienie w jednej paletce o dobrej pigmentacji, w cenie ponizej 10zl to napewno cos godnego polecenia:).
Poszczegolne cienie roznia sie od siebie troche pigmentacja, ale ogolnie jest rewelacyjnie albo conajmniej dobrze. Trwalosc - u mnie na bazie dlugie godziny. Co do wad - lubia sie osypywac, bo sa dosc suche, zwlaszcza ciemne odcienie. Nie sa to w moim odczuciu tez najlepsze cienie dla kogos poczatkujacego z makijazem. Maty same w sobie gorzej sie cieniuja, a te dodatkowo nie lubia tworzyc ladnych przejsc. Jednak odrobine wprawiona reka mysle, ze da sobie z nimi rade;).


Walk at Sunset 315
Ta paletka jest jak dla mnie swietna, bo uwielbiam takie polaczenie kolorow, bardzo czesto maluje sie na codzien w takich kolorach, jedne z moich naj najulubienszych odcieni:).
W paletce mamy jasny, pastelowy roz, bardzo ciekawy odcien zgaszonego fioletu (bardzo go lubie) i ciemna sliwka. Wszystkie oczywiscie matowe, fiolet i sliwa bardzo mocno napigmentowane. Roz odrobine gorzej ale jak na taki jasny kolor i tak swietnie.





Daylight 314
Ta paletka pod wzgledem kolorystycznym podoba mi sie zdecydowanie mniej, ale wyobrazam sobie ze dla kogos moze byc bardziej uniwersalna niz Walk at Sunet.
W paletce mamy bialy (lekko kremowy) odcien, szary i dosc ciemny fiolet. Najlepiej napigmentowana jest szarosc (i ja lubie najbardziej z tego trio), ale wszystkie cienie sa dobrze widoczne na oku. Sa oczywiscie matowe.






Podsumowujac, ja w tej cenie jestem bardzo zadowolona. Moze nie sa to cienie idealne, ale tak dobra pigmentacja i niska cena sa napewno warte przemyslenia. Ja zdecydowanie polecam Walk at Sunset jesli lubicie takie kolory, choc nie moge powiedziec zlego slowa tez na Daylight;). Zreszta na zdjeciach chyba dobrze widac, ze cienie daja mocny odcien:).

***

Sensique przygotowalo kolejna nowosc - Glamour Palette poczworne cienie do powiek - 3 nowe paletki.

Wszystkich paletek jest w sumie 8 :).Kosztuja 9,99zl a dostepne beda od 15 grudnia, oczywiscie w drogeriach Natura.









***
A wiecie, ze dzisiaj moj blog obchodzi rowny roczek :D? Dokladnie rok temu pojawil sie pierwszy post:D.

57 komentarzy:

  1. Ta fioletowa bardziej mi sie podoba - może dlatego, że bardziej fiolety mi pasują niż niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te cienie, ale jednak ostatnimi czasy jakoś mało lubię się z matami ;)
    Co do rocznicy - gratuluję! Rok blogowania i aż tylu obserwatorów, wow :) A propos, dla mnie 13 grudnia to także rocznica, tylko że związku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz tymi cieniami ;) mi obie się podobają - kocham maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego :)

    obie trójeczki mi się bardzo podobają, chętnie wypróbuję z jedną, żeby zobaczyć czy te cienie są podobne do miyosów :) końcu to i to pierre rene produkuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowo-fioletowy zestaw dużo bardziej przypadł mi do gustu, bardzo lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie podobają mi się maty. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie CI w tym fiolecie, Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza paletk arewelacja totalnie moje kolory swietne maty...pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daylight bardziej mój, podoba mi się ich pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na Twoich oczach wszytskie kolory wygladają super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. różowy zestaw z My Secret wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no fakt pigmentacj niezla!to wszystkiego najlepszego z okazji roczku!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat blogowania :D

    nie lubię cieni MY Secret i chyba nie polubię (złe doświadczenia), ale makijaże jak zwykle wyszły Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają fajnie, ale obydwa nie są w mojej kolorystyce... :D
    Ale może kiedyś... :)

    Co do rocznicy to gratuluję i również życzę kolejnych lat blogowania.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw z brązem ciekawe i makijaż jaki nimi wyczarowałaś rewelacyjny.
    I sto lat blogowi :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaki piękny makijaż! Też mam jedno trio ale z innymi kolorami ale tak pięknego makijażu nie potrafię stworzyć...



    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 100 lat i milionów postów! :)

    pierwszy makijaż świetny, chociaż nie lubię różu na powiekach u Ciebie wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :* Byle kolejny rok ! Już parę razy zastanawiałam się nad kupnem któregoś z cieni My Secret i już miałam kupić niebieski zestaw (fiolety jednak wole ciemniejsze), ale w końcu zdecydowałam się na niebieskości z Essence :)
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pigmentacja za grosze:)
    bardziej odpowiada mi zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  20. Walk at Sunset rzeczywiście przeurocze :) no i makijaz bardzo ładny, lubie takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga i przedostatnia mi w oko wpadła:)
    I życzę jeszcze nie jednych urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Walk at Sunset 315 są cudowne i pięknie wyglądają na Twoim oku :).
    Na te paletki Sensique (szczególnie szarości) mam wieeelką ochotę :D!
    Gratulacje, życzę kolejnych lat na blogspocie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta pierwsza paletka nr 315, chyba ją sobie kupię bo szukałam cieni matowych w odcieniach różu i fioletu. Fajna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roczku! :) Mnie jakoś żadna paletka nie przypadła szczególnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się makijaż z różowym cieniem :)

    gratuluje roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurczę! oglądałam je ostatnio i teraz mocno żałuję, że nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  27. zachęcająco wyglądają te cienie z my secret, jednak nie lubię takich, które są podzielone jak tutaj:(

    OdpowiedzUsuń
  28. makijaż we fioletach bardzo pasuje do Twoich oczu, pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Makijaż naparwde śliczne,najbardziej podoba mi się ten różowy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten walk at sunset wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sto lat!
    Walk at Sunset idealnie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Walk at Sunset jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  34. 100 lat !!!
    Piękne patrzałki :)
    Te nowe cienie wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sto lat :)
    miałam kiedyś pojedynczy cień My secret i był za suchy, ale ta różowa paletka bardzo fajnie się prezentuję. Może nawet się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję świetnego bloga :)
    Cienie z Sensique boskie, chętnie przygarnęłabym większość z nich, ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  37. maty całkiem ładne są. i pieerwsze oko jest świetne ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystkie bym chciała. makijaże piękne! gratulacje:) 100lat;):*

    OdpowiedzUsuń
  39. Te paletki z Sensique wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A czy ta różowa paletka Walk At Sunset nie jest przypadkiem podobna do paletki MAC z kolekcji Woner Woman? Pytam, bo bardzo mi się podobały cienie w paletce MAC, i chciałam poszukac czegos podobnego, ale co jest dostepne, i przede wszystkim tanie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych postów :).
    Fajne te mini paletki ale źle się czuję w takich kolorach. Nowe kuszą, pójdą jutro je pooglądać, może jakąś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  42. paletka Walk at Sunset bardzo mi się podoba :)
    Gratuluje i wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  43. wiesz co, przekonałaś mnie pierwszy makijażem ;D
    teraz muszę go tylko zdublować!

    OdpowiedzUsuń
  44. Sto lat!


    Nowa notka, zapraszam!
    http://zakupychocolatebutterfly.blogspot.com/2011/12/14-second-handowe-pereki.html

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne makijaże :))
    to sto lat!
    i jak z tym lakierem, bo nie wiem czy go wystawiać? :))

    OdpowiedzUsuń
  46. hehe, rozumiem :)) dużo razy mi przesyłano przedpotopową metodą - sklejone w pocztówce lub chusteczce i wszystko grało :) :* nie ma za co, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo Wam dziekuje :D

    karmelciachotofi, tak ,to są kolorki w stylu paletki Defiance Wonder Woman z Maca:) Oczywiście nie ma co porównywac jak chodzi o jakość, ale kolory są dość zbliżone (pojedyncze odcienie miedzy sobą się różnią ale efekt na oku jest dość podobny).

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiesz ja też myślałam, że google świrują, ale poważnie mam mnóstwo wejśc z Twojego bloga na mojego, z dnia na dzień coraz więcej, a to naprawdę dziwne!
    Poza tym widzę, że też współpracujesz z Naturą :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Przedostatnia paletka z sensique jest śliczna! : )

    OdpowiedzUsuń
  50. łooohohoho, jest rocznica! gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję roku bloga. :)
    Makijaże piękne, widziałam dziś te cienie, ale ich nie wzięłam, a teraz żałuję, bo pigmentacja chyba całkiem całkiem.
    Te Sensique też mi się podobają, widzę kilka czwórek zdecydowanie w moim stylu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. wykończenie makijażu to tusz.
    dalaś plamę,rzęsy fatalnie wytuszowane,za mało,niedokładnie i w ogóle klapa.
    gdyby nie fatalne rzęsy to makijaż by był rewelacyjny no ale niestety

    OdpowiedzUsuń
  53. Matowe cienie + Twoje oko = obłęd!
    Co prawda nie mam wielkiego pojęcia o cieniach, ale bardzo mi leżą kolory cieni My secret, cena też zachęcająca. Koniecznie muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń